Je to tady! Dnes je konečně všemi očekávaný ples. Nemůžu se dočkat až si s Jamesem zatančím ploužák a na atmosféru samotného plesu. Poslední týdny se všichni bavili jen a jen o plesu a není proto divu ,že někteří na něho dokonce nechtějí jít ,protože se jim zhunusil kvůli naustálému povídání o něm. Všichni říkají něco jiného. Belatrix třeba řekla ,že chce potkat čistokrevné lidi z jiných zemí a chce zjistit jestli i tam mají tak hrozné mudlorozené a krvezrádce jako mi. Kristin si chce najít přítele ,Denis z Havraspáru chce potkat Arnolda Kruma nejlepšího brankáře dnešní doby a Berta z mrzimoru říká ,že v Krásnohůlkách bude další Sirius ,a že si dívky mají dát pozor ,aby nepropásli šanci a zažily stejnou noc jako ze Siriusem. No Lis zuřila. No každopádně nám s holkama zbývají jen tři a půl hodiny na to ,abychom se všechny nachystali.,,Tak dámy!" Zakřičela Lis velitelsky.,,Dnes musíme být ty nekrásnější ze všech. Prvně půjdeme na Kristin. Kris jdi se vykoupat." Tak to šlo dál a dál až jsme se všechny na sebe dívali v zrcadle a nezmohli jsme se na nic jiného než jedno tiché ,ale velké WOW. Kristin působila jak víla. Na sobě měla bílé šaty pod kolena a pomalu přecházeli do světle růžové. Na hlavě měla světle růžový věneček z květin a s make-upem jsme to nijak zvlášť nepřeháněli. Lily měla na sobě tmavě zelené šaty s jedním ramínkem a zlatým opaskem k tomu jsme ji dali zlaté doplňky a stíny taky měla zlaté. Mellisa měla dlouhé šaty s dost hlubokým výstřihem a jejich barva byla černá jako noc. K tomu jsme ji dali náhrdelní střibrné barvy ve tvaru hvězdy. No a já na sobě měla modré šaty s diamanty a k tomu bílé botu s květinou. Vlasy jsem měla sepnuté střibrnou sponou. Všechny jsme vypadali nádherně.,,Je čas holky." Oznámila nám Kristin. ,,Tak jo první půjdete vy dvě," ukázala Lis na Kristin a Lily ,,a já a Kate půjdem jako druhé ,protože vy své nápadníky máte až před Baculatou dámou a my už je máme ve společence." Oznámila nám její plán. Zalačala jsem být nervózní. Co ,když mě James budu chtít mít oblečenou jako Lis ,a co když se mu barva šatů nebude líbit? Měla jsem spousty otázek ,ale ani jednu odpověď. Nezbývalo mi nic jiného než čekat na Jamesovi reakci. Zhluboka jsem se nadechla a otevřela jsem dveře.,,Neboj James se počůrá štěstím až zjistí jak krásná jsi." Řekla mi pozbidivě moje kamarádka.,,To spíš Sirius omdlí. Jsi nádherná." Vrátila jsem ji kompliment. Konečně jsem uviděla Jamese. Měl na sobě skvěle pasoucí oblek a k tomu střibrnou kravatu.,,Ty jsi mu tu kravatu dala ,že jo?",,Možná?" Usmála se Lis a já dál pohledem skenovala Jamese. Připadala jsem si jak uchýl ,ale já si nemohla pomoc. Došla jsem k němu a on mě políbil.,,Jsi ta nejkrásnější dívka jakou jsem si kdy mohl přát.",,A ty jsi ten nejvíc sexy chlap ,kterého si nezasloužím.",,Ale jo zasloužíš. Vedle tebe se cítím jako nějaký dědoušek.",,Ale jdi." Bouchla jsem ho do ramena. Nastavil mi rámě a já ho s největší radostí přijala.,,Už si viděl někoho z jiných škol?",,Jo viděl. Dokonce jsem se s jedním bavil. Jak ,že se to jmenoval. Už vím Felix. Chivlku jsme si povídali o jejich škole. Prý chodí do koleje Ptáka Oniváka nebo jak to bylo.",,Ptáka Bouřňáka Jamesi.",,Jo tak to bylo." Konečně jsme došli do Velké síně ,která vypadala úchvatně. Páni. Na zemi byl led ,který však neklouzal. A z nebe padali vločky. Čtyři kolejní stoly byli nahrazeny kulatými pro čtyři. Zdi byli pokrity jinovatkou a celkově Velká síň vypadal jako z pohádky.,,To je nádhera."Vydechl James.,,Musím souhlasit. Jdem si někam sednout?",,Co třeba tam k Siriovi a Lis?",,Nic nenamítám." Došli jsme ke stolu našich dvou milovaných přátel.,,Můžem si přisednout krásný páre?" Zeptala jsem se jich s úměvem na tváři. Dokonale se k sobě hodili.,,Jasně!" Vyhrkl nadšeně Sirius a poplácal na židli vedle sebe. Brumbál zatleskal a oznámil nám ,že ples bude zahájen tancem profesorsého sboru nejen z Bradavic. Musela jsem uznat,že i když Krásnohůlská ředitelka byla podle mého názoru poloobryně ,tančila velmi ladně. Hudba skončila a před námi se objevil jídlní lístek.,,Lososa s rýží a vodu prosím." Řekla jsem jídelnímu lístku a předemnou se objevilo požadované jídlo. S radostí jsem se do jídla pustila. Když jsem dojedla požádal mě Jamie o tanec. Hrála pomalá hudba. Byli jsme jako jeden člověk. James byl skvělý tanečník. Dívala jsem se mu do jeho nádherných oříškových očí. Tanec s ním byl jako v pohádce. Hudba bohužel skončila. James se ke mně naklonil. ,,Pojď potřebuji ti něco říct." Neměla jsem tušení co mi oznámí. Chytla jsem se ho za ruku a nechala se vést. Zastavili jsme se až u lavičky blízko jezera. Měsíc nádherně zářil a jeho odraz se třpytil na hladině jezera. James si kleknul.,,Kate Elise Phillipsová. Když jsem tě poprvé viděl ,něco záhadného mě k tobě přitahovalo. Až o hodně později jsem zjistil ,že Lily není ta pravá. Když jses přeměnila do laně uvědomil jsem si to. To co mě k tobě tolik přitahovalo nebylo jen přátelství jak jsem si myslel. Byla to láska. Strávený čas s tebou je jako ten největší dar. Jsi neobyčejně nádherná ,okouzlíjící ,chytrá a milá dívka ,do které jsem se zamiloval. Miluji tě celým svým srdcem a proto se ptám Kate Elise Phillipsová." Nachvíli se odmlčel a s láskou v očích řekl tu kouzelnou větu.,,Vezmeš si mě?" Rozplakala jsem se štěstím.,,Ano!" Rodostně vyskočil a začal mě líbat. Nikdy v životě bych neřekla ,že můj James umí být až takový romantik. Byla jsem strašně moc šťastná.
Ahoj...Já vím dlouho jsem nepsala. Snad jsem vám touhle kapitolou aspoň trošku vynahradila. Moc vás prosím pište mi komentáře. Jsou pro mě super nakopnutím a dodávají mi pocitu ,že tuhle knížku někdo čte.
Vaše Natali🦁
ČTEŠ
Kate Elise Phillipsová{HP}
FanfictionKate Elise Phillipsová toť jméno mé. Obyčejná mudlovská holka. Co všechno změní jeden dopis? Příběh je psán z doby pobertů. Skoro všechny postavy patří J.K Rowlingové (bohyni spisovatelského světa) PS: Nikdo není dokonalý ani já a proto se někdy ně...