Astronomická věž

812 29 3
                                    

Zase v Bradavicích! Ve vlaku jsme vymýšleli další žertík a měl by být epický jako většina našich žertíků. Už jsem se nemohla dočkat až ho uděláme. Nastoupili jsme do kočáru a pomalu dojížděli do Bradavic. Kratiknot si odškrtul naše jména a my se vydali do Velké síně na večeři. Na stole se objevilo jídlo. Až teď jsem si uvědomila jak mám obrovský hlad. Na tálíř jsem si dala spousty jídla. Ostatní nademnou jen pobaveně kroutili hlavou. Nevšímala jsem si jich. Moje pozornost teď patřila jen jídlu na mém talíři. Dojedla jsem a řada přišla na dezert. Dala jsem si nějaký malinový dort. Lahoda. Večeře skončila a já se zbytkem pobertů jsme šli do Nebelvírské věže. Asi hodinu jsme si povídali. Šlo poznat napětí mezi Tichošlápkem a Kuliočkou. Nakonec jsem se odebrala do moji postele.

Ráno nebylo až tak příjemné. Kuliočka mě polila vodou. Vykřikla jsem a vzala do ruky moji hůlku. Nestihla utéct takže i ona byla úplně mokrá. Rychle jsem se připravila a už jsme vyráželi na snídani. Tam se Dvanácterák a Tichošlápek prali. Rem dělal ,že je nezná. Co jim je?,,Co se děje Reme?",,Vlastně ani nevím." Pokrčil rameny a já těm dvoum už nedávala pozornost. V klidu jsem se najedla. Kluci se už uklidnili. Teď jsme měli OPČM. Měli jednoho bomba bystrozor jménem White. Byl mladší asi kolem 25 let. Lepšího profesora OPČM jsme asi neměli. Jediné blbé na téhle hodině bylo ,že jsme ji měli dohromady se Zmijozelem. No což vše nemůže být podle mích představ. Došla jsem a sedla si do lavice s Dvanácterákem. Profesor White vešel do dveří.,,Dobré ráno děti." Všichni až na některé vyjímky ho pozdravili na oplátku.,,Tak" splasknul ruce,,dnes si po dlouhé době dáme souboje." Začal říkat jména dvojic.,,Potter Evansnová ,Black Malfoy ,Lestrenge Carow ,Cartrová Carowová ,Petigrew Prewettová , Lupin Flint a poslední dvojice Phillipsová a Blacková." Povzdechla jsem si. Proč zrovna s ní? No neva. Jako z jediné měla ze mě Bellatrix. Proč? Ve druhém ročníku jsme měli souboje a já ji na plné čáře porazila. No co? Znala jsem z Harryho spoustu kouzel. Bellatrix mě od té doby docela v soubojích bála. No nic. Profesor kolem nás udělal bublinu. Jako první ne mě vypálila kouzlo ona.,,Mdloby na tebe!" Neverbálně jsem vykouzlila štít.,,Expelliarmus!" Kouzlu se vyhnula. Bojovali jsme docela dlouho. Už mi docházeli nervy. V hlavě jsem si udělala plán.,,Avis!" Z mé hůlky vyletěli kanárci. Bellatrix se na mě nechápavě dívala. Ušklíbla jsem se a vykřikla další kouzlo.,,Oppugno!" Kanárci se na ni sletěli a začali ji klovat. Její nepozornosti jsem využila.,,Expelliarmus!" Hůlka jí vyletěla z ruky. Kanárky jsem odčarovala.,,Výborně slečno Phillipsová." Ozvalo se za mími zády.,,Děkuji pane profesore." Hodila jsem Bellatrix hůlku a ta naśtvaně odešla. Zazvonilo na konec hodiny. Teď jsme měli Dějiny. Aspoň si pospím. Jak jsem řekla opravdu jsem usnula. Museli mě budit Sirius s Jamesem. Ještě jsme měli přeměňování ,které jsem úspěšně zvládla. Ne ,že by mi nešlo.

Konečně jsme měli po vyučování a já se vydala do knihovny si udělat úkoly. Cestou jsem potkala Ivi.,,Ahoj!",,Ahoj Kate!" Vykřikla a běžela mě obejmout. No jo kamarádky od dětství. Úkoly jsme udělali raz dva. Teď jsme jen seděli na mém oblíbeném místečku v knihovně a povídali si. Najednou se přede mnou objevil papírek. Začala jsem číst.

O půlnoci na astronomické věži.
Arcturus

,,Kdo je Arcturus?",,Vůbec nevím." Odpověděla Ivi. Ještě chvíli jsme přemýšleli a pak jsme to vzdali. Rozloučili jsme se. Cestou jsem potkala Fabiana a Gideona Prewettovi. Oba chodili do 7.ročníku a jako jejich sestry byli oba dva hrdými Nebelvíry. Oba byli stejně blonďatí jako Kristin. Jedině jejich starší sestra Molly která už do Bradavic nechodila byla zrzka. ,,Ahojte kluci.",,Ahoj Kate!" Řekl Fabian. ,,Nemáš dvě bomby hnojůvky?"Doplnil ho Gideon.,,Nutně je potřebujeme." Bylo srandovní jak se vzájemně doplňovali. Zapoměla jsem zmínit ,že oba byli rošťáci. Ušklíbla jsem se.,,Jako spráná pobertka je mám vždy u sebe." Prohlásila jsem hrdě a podala jim je.,,Díky!" Vyhrkli oba najednou a už byli za rohem. Protočila jsem hlavou a vešla do naší společenky. Bylo tam pár páťáků. Jinak nikdo. Po schodech jsem došla do pokoje. Byla v něm jen Kris a četla si knížku.,,Hádej koho jsem potkala?",,Nevím?" Zvedla pohled od knížky.,,Tvoje dva povedený bratříčky.",,A co po tobě chtěli?",,To ti neřeknu.",,Hej!" Vykřikla a já jsem na ni vyplázla jazyk. Do hlavy mě udeřil její polštář. No a takhle začala naše polštářová bitva. Do pokoje přišla Lilly.,,Co jste tu u Merlinových spoďárů dělali?!",,Poštářivou bitvu." Řekla jsem a hodila po ni polštářem. No tak takhle jsem do bitvy přibraly i Lilly. Po nějaké době jsem naší bitvu ukončily. V tu chvíli přišla do pokoje Lis.,,Ahoj." Všechny jsme ji na oplátku pozdravily. Rychle jsme se najedli a šly si sednout do společenky. Chvíli jsme tam klábosily a pak se k nám připojili i kluci.,,Tak co jak vám to jde s Am." Sirius při tom ukazoval ať to neříkám. Nechápala jsem ho.,,Je báječná....." Už jsem ho pochopila. Začal tam o Amber klábosit docela dlouhou dobu. Podívala jsem se na hodinky. Sakra za deset minut půlnoc! Rozloučila jsem se a vzala si od Jamese pobertův plánek a vyrazila do chodeb Bradavic. Jelikož jsem málem narazila na prefetskou hlídku musela jsem odbočit a začala jsem nestíhat. Konočně jsem začala stoupat nahoru do astronomky. Byla jsem zvědavá kdo tam bude a co bude po mě chtít. Vystoupila jsem nahoru. Stál tam kluk. Logicky. Otočil se ke mě. Byl to......

Ahoj! Prosím potlesk! Ano já vím ,že jsem dlouho nic nenapsala. Snad se vám kapitola líbila. Jo důvod přoč jsem dlouho nic nenapsala je prostý neměla jsem inspiraci. Naštěstí mě včera políbila Můza a já začala rychle psát. Kdo si myslíte ,že je ten on?

Vaše Natali❤️

Kate Elise Phillipsová{HP}Kde žijí příběhy. Začni objevovat