DUYURU!!!

28 5 4
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bu duyuruyu daha doğrusu bu konuşmayı yapmaya bugün karar verdim.

Niye bilmiyorum ama kitap güzel olmuyormuş gibi geliyor. Sanki git gide saçmalıyormuşum gibi geliyor. Üstelik kitabın okunma sayısı şuan 59 fakat kimse vote atmıyor dolayısıyla vote sayısı çok düşük.

Aslında 4 bölümde 59 okumayı gayet iyi buluyorum ama niyeyse sanki kitap istediğim gibi gitmiyor. 5. Bölüm hazırda bekliyor atıp atmayacağıma karar veremedim.

Yorum yapmanızı istiyorum bana fikir vermenizi istiyorum ama herkes okuyup geçiyor. Kimse böyle daha iyi olur demiyor. Şimdi eminim ki birkaç kişi yazar olan sensin diyordur. Evet doğru yazar olan benim ama sizlerde okuyucularsiniz.

Okuyucu olmazsa zaten kitap olmaz. O yüzden sizden ricam şu soruma cevap vermeniz:

Sizce kitabı yazmaya devam etmeliyim yoksa bu kitabı silip başka bir kitap yazmaya mı başlamalıyım?

Lütfen ama lütfen yoruma fikirlerinizi yazın söz hepsini dikkate alıcam. Bu arada hazır yazmışken şunu da söylemeliyim eğer kitaba devam etmemi isterseniz ateş karakteri değişecek.

Bir iki bölüm önce multimediaya koyduğum ateş değişecek. Çünkü kafamdaki karakter değil. Ya Vini olacak ki zaten onu bilmeyen yoktur. Ya da Meriç İzgi olacak.

Meriç kafamdaki ateşe %100 uymasa da en azından %70 uyuyor. Meriç yabancı değil Türk ve burcu akrep o yüzden de kendime çok yakın buluyorum.( bende akrebim de fgafag)

Söyleyeceklerim bu kadar. Lütfen ama lütfen beni bu çıkmazdan kurtaracak birşeyler yazın yoruma. Lütfen yazın.

Sizleri seviyorum ve size güveniyorum. ❣❣❣

VAZGEÇİLMEZ ☀🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin