15.Bölüm"Kendin Kaşındın..."

36 2 0
                                    

Beni yapıştırdığı kapıdan çekip kucağında yatağa doğru götürdü ve sırtımın yumuşak bir zeminle buluştuğunu hissettiğimde yatağa yattığımı anladım.

Dudaklarımdan ayrılıp boynumu öpmeye başladığında gözlerimi açmamaya kararlıydım. Kafamın bir yerinde 'daha erken' sinyalleri öterken bir yandan 'artık çok geç' sinyalleri yanıyordu.

Kafasını boynumdan kaldırdığında gözlerimi açtım ve ona baktım. Tişörtümün ucundan tutup kolayca üstümden çıkardı ve çıkardığı tişörtü yere fırlattı.

Bu sefer kafasını südyenimden taşan göğüslerine gömdü ve küçük ısırıklar bırakarak öpmeye başladı. Yavaş yavaş aşağıya inerken kasıklarıma ağrılar girmeye başlamıştı bile. Bir de kasıklarıma öpücükler kondurması işimi daha da zorlaştırıyordu.

Elini pantolonumun düğmesine götürdüğünde kendimi hafifçe yukarı kaldırıp pantolonu çıkarmasına yardım ettim. Karşısında ilk defa iç çamaşırlarımla duruyordum.

Kilodumun üstünden vajinama öpücük kondurdugunda ağzımdan kaçan inlemeye engel olamadım.

Elini sırtımın altından geçirip südyenimin kopçasını açtı ve zorlanmadan südyenimi çıkarıp bir kenara fırlattı. Göğsümün ucunu ısırarak öptüğünde istemsizce gözlerimi kapattım.

Hissettiğim o kadar farklı bir şeydi ki, bu hissin sonsuza dek sürmesini istiyordum.

Göğüslerimle biraz oyalandıktan sonra iki elini de kasıklarıma koydu. Bu hareketinden sonra gözlerimi açtım ve bana baktığını gördüm.

"Hâlâ vazgeçme şansın var güzelim."dediğinde sesinin boğukluğundan anlamıştım ki ben istemiyorum desem bile o yapacaktı.

"Gözlerin ve sesin öyle demiyor ama sevgilim."dediğimde kaşlarını çattı.

"Kendin kaşındın güzelim."diyip kilodumu hızlıca çıkardı.

Nasıl hâlâ düşmediğine anlam veremediğim havlusunu çıkardığı anda gözlerimi kapattım. Neden bilmiyorum ama o şeyi görmeye hazır hissetmiyordum kendimi.

Bacaklarımın arasına yerleştiğinde elini çenemde hissettim.

"Aç gözlerini güzelim, gözlerime bakmanı istiyorum."diyince dediğini yapıp gözlerimi gözlerine kenetledim.

"Canını yakmamaya çalışıcam ama tamamiyle benim elimde değil, kendini kasma."diyip dudaklarıma yapıştığı an vajinamdan kasıklarıma doğru çıkan keskin ağrıyla ağzının içine boğuk bir çığlık attım.

Içimde git gelleri sürerken bir süre sonra acı yerini dayanılmaz bir zevke bırakmıştı. Dudaklarımdan ayrılacağı sırada ellerimi sırtına koydum ve onu kendime iyice bastırıp öpmeye başladım.

Dudağımın bazı yerlerinin ve boynumun bazı yerlerinin Ateş'in ısırıklarından dolayı kızardığını ve bir süre sonra moraracagini biliyordum ama şuan düşündüğüm tek şey yaptığımız şeyin bana verdiği zevkti.

Ateş dudaklarımdan ayrıldığında dayanamayıp bağırdım.

"Dayanamıyorum artık."dediğimde gülerek içimde git gellerini hızlandırdı.

"Sadece 5 saniye daha dayan güzelim. Şimdi dediğimde gel tamam mı?"diyince kafamı olumlu anlamda salladım.

Bana bir yıl gibi gelen süre sonunda Ateş'in şimdi komutunu duydum. Duyar duymaz içimde bir sıcaklık hissettim ve bende kendimi ona bıraktım.

Üstüme ağırlığını vermeden yığılan Ateş'e baktım. Ikimizde aynı anda kahkahalarla gülmeye başladık. Galiba ikimiz de harbiden salaktık.

VAZGEÇİLMEZ ☀🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin