Sabah gözlerimi açtığımda gülümseyerek gerindim ve yataktan ayaklarımı sarkıttım. Dün hem Ateş için hem de kendim için yeni bir karar vermiştim. İkimize de bir şans vermiştim. Sevgili değildik ama kanka ya da arkadaş da değildik, değişiktik işte...
Ateş'in yatağından kalkıp odada bulunan banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp ses çıkarmamaya çalışarak merdivenlerden inmeye başladım. Dün Ateş'e salonda yatmak istediğimi bin kez söylesem de izin vermemişti ve beni kendi yatağında yatırmıştı.
Salona girdiğimde Ateş'in hâlâ koltukta uyuduğunu gördüm ve yavaşça yanına gidip koltuğun kenarına oturdum. Bir insan uyurken bile nasıl bu kadar yakışıklı ve tatlı gözükebilir ki. Ona aşık olmadığımı biliyorum ama bu hissettiğimin arkadaşça bir his olmadığından da eminim. Zaten bu yüzden bir şans vermiştim.
"Beni hep böyle izleyeceksen uyanmaya niyetim yok."diyen Ateş'in sesini duyunca hızlıca ayağa kalktım.
"Ne alakası var canım. Ben seni uyandırmaya gelmiştim, dalmışım yani. Yoksa niye izliyim ki."
O da yavaşça ayağa kalktı ve yüzümü elleri arasına alıp burnuma küçük bir öpücük kondurdu.
"Sana da günaydın güzelim."diyerek göz kırptı. Allahım kalp krizi geçiriyorum galiba! Ambulansı nereden arıyorduk!?
"Şey... pardon ya. Günaydın."diyip kollarımı boynuna doladım. O da ellerini belime koydu bana sıkıca sarıldı. Birbirimizden ayrıldığımızda beni baştan aşağı süzdü.
"Sen artık hep benim kıyafetlerimi mi giyinsen acaba?"
"Saçmalama Ateş. Hem hazır aklımdayken gidip üstümü değiştireyim ben."diyip merdivenlere yöneldim. Sonra aklıma gelen şeyle Ateş'e doğru geri dönüp yanağına bir öpücük kondurdum ve hızlıca merdivenleri çıkmaya başladım.
•••
Aşağı indiğimde Ateş üstünü giyinmiş beni bekliyordu. Beni görünce gülümseyip bana o güzel manzarayı bahşetti.
"Eğer bugün dersin yoksa kahvaltıyı dışarıda yapalım, sonra da sinemaya falan gideriz."dediğinde ona doğru gidip koluna girdim ve kapıya doğru götürmeye başladım.
"Acıktım ben, nereye gideceksek gidelim artık."diyip kapıyı açtım ve Ateş'i dışarıya doğru çekiştirdim. Ama kendisi 'biraz' yapılı olduğu için çektiğim yere gelmiyordu.
"Kızım dur bir dakika. Üstüne montunu almadın ayrıca da telefonun içeride kaldı."
"Boşver telefonu gerek yok ona."diyip yine Ateş'i kendime çekmeye çalıştım.
"Tamam dur montunu alayım üşüteceksin."dedi ve kolunu benden kurtarıp içeri girdi. Elinde benim montumla geri döndüğünde kapıyı kapatıp montumu bana verdi.
"Artık gidebiliriz güzelim."diyerek tekrardan o mükemmel gamzelerini bana gösterdi.
•••
"Banane Ateş ben bu filme girmek istiyorum."diyip dudağımı ısırdım ve kollarımı birleştirip Ateş'e yavru köpek bakışlarımı atmaya başladım.
Evet! Tahmin edilebileceği üzere şuan Ateş ile sinemaya girmek için film seçiyorduk. Israrla 'Fifty Shades of Darker' a girmek istediğimi söylüyordum ama Ateş bir türlü ikna olmuyordu.
"O dudaklarını ısırmayı bırak güzelim. Yoksa iyi şeyler olmaz."dediğinde hemen dudaklarımı eski haline getirdim ve konuşmaya başladım.
"Sen niye bu filme girmemek için bu kadar ısrar ediyorsun?"
"Sanane kızım milletin kasından. Film nasıl bir film bilmiyorsun sen. Adam sürekli açıyor bir yerlerini."diyip sözünü bitirdiğinde bir anda kahkaha atmaya başladım.
"Ne gülüyorsun kızım doğru söylüyorum."diye lafının arkasında durduğunda konuşmak için kahkaha atmayı kestim.
"Sen beni filmdeki adamdan mı kıskanıyorsun Ateş?"diyerek gülümseyerek ona bakmaya başladım.
"Ne alakası var kızım. Ben karşında gerçeği duruyorken filmdekini izlemek istemene kızıyorum."dediğinde tek kaşımı kaldırıp ona bakmaya devam ettim.
"Tamam be tamam, kıskanıyorum işte be var bunda yani. Hem sen kızın da soyunacağını düşünemiyorsun galiba."diyip yüzüne o hayran olduğum gülümsemesini kondurdu.
Dediği şeyi algılayınca gözlerim kocaman açıldı ve hızlıca Ateş'in kolundan tutup yemek katına sürükleme çabası içine girdim.
"Yürü Ateş vazgeçtim ben sinemadan. Açım ben yemek yiyelim."
"Yavrum daha yeni kahvaltı ettik ne yemeği bu? Hem bu kadar yiyip nasıl böyle tüy gibi kalıyorsun anlamıyorum."
"İstediğim kadar yerim Ateş. Hem kim dedi sana yemek yiyelim diye, tatlı yeriz."
"Sen demiştin yavrum ama olsun sorun değil."dediğinde ters bir bakış atıp koluna girdim ve onunla yürümeye devam ettim.
"O kim köpek ki soyunuyor."diye kendi kendime konuşunca Ateş'in güldüğünü biliyordum ama eğer dönüp bakarsam dayanamayıp gamzelerini öpebilirdim. O yüzden ona bakmayıp yürümeme devam ettim.
•••
Evin önüne geldiğimizde derin bir nefes aldım ve nefesimi sıkıntıyla verdim. Herşey iyiydi de yine o eve gitmek zorundaydım, sonsuza kadar Ateş'e sığınamazdım.
Araba durduğunda yavaşça kemerimi çözüp Ateş'e baktım. O da bana bakıyordu.
"İstersen bugün de bende kalabilirsin güzelim."dediğinde hafifçe gülümsedim ve ona döndüm.
"Çok isterdim ama nereye kadar kaçabilirim ki. Hem annem de merak eder."
"Haklısın güzelim. Ben hep yanındayım seni asla bırakmam bunu bil. Ayrıca yarın birkaç arkadaşım gelecek bana, sen de gel tanışırsın hem kafan da dağılır."
"Olabilir. Neyse ben artık gidiyim."diyip yavaşça arabadan indim ve kapıyı kapatıp eve doğru yürümeye başladım.
Evin önüne geldiğimde anahtarım yanımda olmadığı için kapıyı çaldım. Kapıyı açan ablamın yüzüne bakmadan içeri girdim ve odama çıkmaya başladım. Arkamdan bağıran ablamı duyunca dediği şeylerle yerime çivilendim sanki.
"Nasıl bir kız oldun sen Armina ha nasıl bu kadar yüzsüz oldun? Hem Tuna'yı öpüyorsun hem de seni affettim dediğimde beni geri çeviriyorsun. Karaktersiz olma yolunda baya ilerleme kaydediyorsun."
Gözlerimi sıkıca kapatıp derin bir nefes aldım ve sakinleşmeye çalışarak nefesimi geri verdim. Olduğum yerde ablama doğru döndüm.
"6 senedir neler yaşadığımı bilseydin asıl karaktersiz ve yüzsüzsün Tuna olduğunu anlar ve onu terk ederdin."dedim.
Sonradan dediğim şeyin farkına varıp dudağımı ısırdım. Az önce resmen ablama herşeyin itirafını yapmıştım...
Selam yavrumlar😉❤ Kusura bakmayın bayadır bölüm atamadım ama değdi sanki. Bol bol Armina ve Ateş doldurdum bu bölümü doya doya okuyun.
Okuduktan sonra beğenip yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Bu arada Ateş karakterinden memnun muyuz gençler? Ben kendi adıma yazarken Ateş karakterini tam olarak gözümde canlandırabiliyorum. Bu yüzden de bence Meriç aşkım harika bir Ateş oldu.
Hikayenin kapağını da en yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum veee sizleri seviyorum.
( Multimedia = Ateş & Armina )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇİLMEZ ☀🔥
Genç Kız Edebiyatı"Sen gerçekten güçlü bir kızsın Armina. İçinde neler oluyor bilmiyoruz ama dışarıdan gerçekten güçlüsün." "İçimde olanları dışarıya yansıtmadığım için güçlüyüm ya zaten." ...