İçimden çıkan Ateş kendini yanıma attı ve çıplak bedenlerimizi birbirimize sardı.
"Bu kadar güzel olmak zorunda mısın?"derken kulağıma üflediği için kıkırdadım.
"Sen de çok karizmatiksin ben sana bir şey diyor muyum?"dediğimde beni altına aldı ve elleriyle yataktan destek alarak ağırlığını bana vermemeye çalıştı.
"Sen akıllanmadın galiba güzelim. Seni bütün gece uyutmam üstüne bir de yarın oturamazsın."diyip göz kırptığında ben de ona göz kırptım.
"Engelleyen kim?"dediğimde bir anda ciddileşti ve yüzünü kulağıma yaklaştırarak sessizce:
"Evlen benimle."dediğinde gözlerimi kocaman açtım. Oha! Bu bir evlenme teklifi miydi şimdi?
"N-ne?"
"Duydun beni güzelim evlen benimle."diyip kendini tekrardan yanıma attı ve yatağa oturdu.
Ben de onun gibi yatakta doğruldum ve yorgan ile çıplak vücudumu kapatıp ona baktım.
"Evlilik demek ne demek biliyorsun dimi Ateş?"
"Gayet iyi biliyorum güzelim ve dediğim şeyde kararlıyım."dediği zaman kaslarımı çattım. Bu iş o kadar kolay değil Ateş bey.
"Böyle bir teklife tabii ki de hayır Ateş. Böyle evlenme teklifi mi olur ne odunsun. Tamam yani bende çok romantik sayılmam ama benim hayalimde de var bir-"dediğimde cümlemi bölen şey Ateş'in dudakları olmuştu.
Dudaklarımdan ayrıldığında anlını anlıma yasladı ve yüzümü ellerinin arasına aldı.
"Kaçalım de kaçarım seninle, yanalım de yanarım seninle, ölelim de ölürüm seninle. Ama sensiz olmaz Armina, bu saatten sonra sensiz hiçbir şey olmaz. Her şeyim seninle olmalı artık anlıyor musun beni?"
"S-sen duymuş muydun benim sözlerimi?"
"Bazı şeyleri hatırlıyorum güzelim. Ben uyurken dediğin şeylerin çoğunu hatırlıyorum."diyip gülümsediğinde çıkan gamzelerine dokundum.
"Seninle evlenirim gamzeli adamım ama bir şartla."dediğimde tek kaşını kaldırdı.
"Neymiş o şart güzelim?"
"Daha güzel bir teklif istiyorum."
"Hmm bakarız."dediğinde kaşlarımı çattım ve ondan uzaklaştım.
"Ne demek bakarız? Valla daha güzel bir teklif almazsam sizinle evlenmem Ateş Bey."dedim ve yorganın altına girip ona arkamı döndüm.
"Sen bilirsin güzelim, teklif tekliftir. Bizde teklif var ısrar yok, karar senin."dediğinde yavaş yavaş sinirlenmeye başlamıştım.
Yorgan havalandiginda Ateşin de yatağa yattığını anlamıştım. Ondan ses çıkmayınca gözlerimi kapatıp uykuya dalmayı bekledim.
•••
"Charlie Puth konseri varmış yarın gidelim mi gençler?"diyen Eymen'i umursamadan masadaki patlamış mısırı Emir'in önünden çekip kucağıma aldım.
"Yenge napıyorsun ya yiyordum."diyen Emir'e pis pis bakmaya başladığımda susup arkasına yaslandi.
"Bok ye Emir. Gel beni de ye tam olsun, bütün evi yedin yani yeter artık."dedikten sonra patlamış mısırıma odaklandim.
Ateş ile dün akşamdan sonra hiç konuşmamıştık. Dün söylediği son sözlere çok sinirlenmiştim, evlilik meraklısı bir kadın değildim ama teklif var ısrar gibi laflar etmesi beni üzmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇİLMEZ ☀🔥
ChickLit"Sen gerçekten güçlü bir kızsın Armina. İçinde neler oluyor bilmiyoruz ama dışarıdan gerçekten güçlüsün." "İçimde olanları dışarıya yansıtmadığım için güçlüyüm ya zaten." ...