Duyduğum inleme sesleriyle gözlerimi yavaşça açıp yanimda yatan Ateş'e döndüm. Sanırım kabus görüyordu. Yatakta dizimin üstünde doğrulup omuzlarından yavaşça tuttum.
"Ateş? Uyan hadi kabus görüyorsun."dediğimde yerinde kımıldanıp bir şeyler mırıldanmaya devam etti.
Dediği şeyleri anlamak için yavaşça kafamı yüzüne yaklaştırdım.
"Annemi bırak onun bir suçu yok, bırak onu!"diye bir anda bağırdiginda yerimde sıçradım. Bu sefer çıplak omuzlarını daha sıkı tuttum ve daha şiddetli sarstım onu.
"Ateş! Kalk hadi kabus görüyorsun."dediğimde bir anda gözlerini açıp yerinde doğruldu.
Elleriyle yüzünü kapatıp derin nefes alıp vermeye başladığında yatagin yanında duran masadaki su dolu bardağı alıp ona uzattım.
"İç hadi."dediğimde kafasını kaldırdı ve elimdeki suyu alıp tek dikişte bitirdi. Boş bardağı bana uzattığında alıp masaya koydum.
"Korkuttum mu seni?"dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Hayır."dediğimde beni kendine çekip sıkıca sarıldı. Ben de ellerimi boynuna sardığımda kokumu içine çekti.
"Beni sakinleştiren tek şey ne biliyor musun?"
"Bilmiyorum. Neymiş o?"
"Senin kokun."dediğinde gülümsedim ve ona daha da sıkı sarıldım.
"Daha iyi misin? Ne gördün o kadar etkilenecek?"dediğimde benden ayrıldı ve gözlerimin içine baktı.
"Boşver güzelim, o kadar da önemli değil."
"Bir şeyler söyledin ama tam anlayamadım. Annem falan dedin."
"Tamam güzelim boşver, önemli değil. Eskiler işte."dediğinde kaslarımı çattım.
"Annen yaşamıyor mu?"dediğim zaman gerildiğini bakışlarından anlamıştım. Cevap vermeyince yatağa girip ona sarıldım.
"Tamam boşver. Uyu sen hadi, ben yanındayım."dediğim zaman aşağıya doğru kaydı ve kafasını göğsüme koydu.
Benden bir şey sakladığı belliydi ama bunu şuan üsteleyemezdim çünkü gördüğü rüya onu yeterince etkilemişti zaten.
Bir süre sonra nefes alış verişleri düzene girdiğinde uyuduğunu anladım.Ben de kafamı yatağın başlığına yaslayıp düşüncelere daldım.
•••
Dün gece hiç uyumamıştım. Ateş deliksiz uyumuştu ama benim gözüme bir damla uyku girmemişti.
Kafamı yasladigim yatak başlığından kaldırıp karşımdaki aynaya baktım. Makyaj masam yatagin tam karşısında olduğu için yatakta olduğum zamanlar kendimi görebiliyordum.
Ateş'i aynadan izlemeye başladım. Onun vücudunda en sevdiğim şey boynundaki gül dövmesi ve dudaklariydi. Elimi gül dövmesine götürüp yavaşça oynattım. Normalde erkeklerde boyunda dövme sevmezdim ama onda çok etkileyici duruyordu işte.
Bir anda kollarını bana daha da sıkı sardığında nefessiz kalmıştım resmen.
"Ateş nefes alamıyorum."dediğimde kafasını göğsüme soktu.
Lanet olsun! Bilerek yapıyordu.
"Ateş ne yapıyorsun?"dememle gözlerini açıp beni altına alması bir oldu.
"Boynuma dokunduğunda ne hissettiğimi sana söylemedim mi ben?"dediğinde kıkırdadım.
"Hmm bilmem, söyledin mi?"dediğimde kendini bana bastırdı ve o an hissettiğim sertlikle gözlerim kocaman açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇİLMEZ ☀🔥
ChickLit"Sen gerçekten güçlü bir kızsın Armina. İçinde neler oluyor bilmiyoruz ama dışarıdan gerçekten güçlüsün." "İçimde olanları dışarıya yansıtmadığım için güçlüyüm ya zaten." ...