16.Bölüm"Ödüm G*tüme Kaçtı..."

30 2 0
                                    

Kızın dediği şeyle kaşlarim iyice çatıldı ama sonradan kendime geldim ve odadaki herkesin gözlerine tek tek bakıp kıza geri döndüm.

"Öyle mi? Ben de Ateş'in sevgilisi Armina."diyip kızın elini sıktım.

Hem kız hem de bizimkiler benden bu hamleyi beklemediklerini anlayacağım şekilde bana bakıyorlardı. Elimi kızın elinden çektiğimde kız konuşmaya başladı.

"Anlamadım? Ne sevgilisinden bahsediyorsun?"dediğinde gülümseyerek cevap verdim.

"Hani aşık olursun ve sevgili olursun ya, o sevgiliden bahsediyorum. Ama sakın meraklanma bizimki gerçek aşktan doğan bir şey, sizinki gibi sahte  değil."diyince kızın gözleri sulandı ve Ateş'e baktı.

"Doğru mu söylüyor? Sen benden kaçıp bu kıza mı geldin gerçekten Ateş? Bu kız için mi kaçtın benden?"dediğinde damarıma basmıştı. Üzerine yürüyüp dibine kadar girdim.

"Birincisi bu kız değil, benim adım Armina. Ikincisi benim sabrımı daha fazla zorlamadan çek git buradan. Bir de son olarak, seni bir daha Ateş ile görürsem saçlarını yolar eline veririm sen de hediye olarak değerli kayınpederine verirsin o saçları. Anlatabildim mi Seçil?"dediğimde gözünden bir yaş aktı ve tek tek herkese bakıp hızlıca evden çıktı.

Kapının kapanma sesi ardından Emir'in sesiyle ona döndüm.

"Yenge yemin ederim ödüm götüme kaçtı ya. O nasıl tehtid öyle allah aşkına, ben dedim döversin ama maşallah dövmekten beter ettin kıza. Kimin yengesi işte."diyince ona bakıp göz kırptım.

"Elimiz armut toplamıyor Emir. Bir daha görürsem döverim zaten."diyip güldüm.

Enes ve Eymen de gülmeye başladıklarında bir anda kendimi Ateş'in kollarının altında buldum. Bende kollarımı beline sardım ve sıkıca sarıldım ona.

"Iyice sevgilin gibi olmaya başladın. Korkuyorum senden artık."dediğinde sessizce kıkırdadım ve ondan ayrıldım.

Gülümseyerek arkamdaki koltuğa oturdum.

"Hadi oturun sizinle bir şey konuşmam gerek."dediğimde hepsi bir yere oturup beni dinlemeye başladılar.

"Yarın bizim okulun çok büyük bir töreni var ve ben o törende çalan ilk öğrenci olucam. Sizin de gelmenizi istiyorum çünkü sizin orada olmanız bana güven verir."

"Ooo ayıp ettin yenge ya, sen istersin de biz gelmez miyiz?"diyen Emir'e bakıp gülümsedim.

"Tamam o zaman yarın görüşürüz bana bugünlük bu kadar aksiyon yeter. Yarın akşam bizim okulda saat 7 de başlayacak tören, zaten ben kapanışı yapacağım için 9 gibi anca çıkarım."diyip ayağa kalktım.

Ateş de ayağa kalktığında kapıya doğru yürüdük ve Ateş kapıyı açtığında duraksayıp arkamı döndüm. Çocukların yüzüne ciddi bir ifadeyle bakarak:

"Eğer o Seçil denen kız bir daha gelirse yanınıza bana haber verin."diyip açık olan kapıdan çıktım. Ateş de arkamdan geldiğinde hızlıca arabaya bindik ve eve doğru gitmeye başladık.

Yarın gerçekten güzel bir gün olacaktı...

•••

"Ateş rahat durur musun? Daha yeni giyindim."dediğimde aklı fikri oynaşmak olan Ateş'i durdurmayı başarmıştım.

"Kızım sen de gösterip vermiyorum felsefesini mi benimsedin anlamıyorum ki. Hem önümde giyiniyorsun üstünü,hem de Ateş rahat dur diyorsun."diyen Ateş'e gülerek karşılık verdim ve makyaj masasına oturup makyajımı yapmaya başladım.

VAZGEÇİLMEZ ☀🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin