22.Bölüm"Dengesizin Tekisin!"

16 2 0
                                    

Ateş arabayı bir deponun önünde durduğunda yavaşça arabadan indim ve Ateş'in yanına gidip elini tuttum.

Deponun kapısına geldiğimizde Ateş elimi bırakti ve deponun kapısını ittirerek açtı. Güllerle yapılmış ve mumlarla süslenmiş beton zeminde yürümeye basladigimda duyulan tek şey ayakkabımın topuk sesleriydi.

Yavaş yavaş güllerle yapılmış yolu takip ettim ve deponun üst katına çıktım. Gördüğüm şey ile ağzım bir karış açılmıştı.

Beyaz örtülü yuvarlak bir masa üstünde bir sürü yemek, siyah nevresimli bir yatak ve mumlar...

Arkamdan sarılan kollarla kolların sahibi gamzeli adamıma döndüm.

"Sana inanamiyorum Ateş. Bu kadar hazırlık yaptın ve ben bunu mahfettim öyle mi?"dediğimde kafasını boynuma gömüp bana sıkıca sarıldı.

"Biraz öyle oldu sevgilim, ama şuan hiçbir şeyin önemi yok. Senin bu kokun var ya beni deli ediyor. Neli duş jeli kullanıyorsun sen ya?"dediğinde kıkırdadım.

"O da benim sırrım olsun müstakbel kocacım."dediğim zaman boynumda hissettiğim dişler ile nefesim kesildi.

"Aramızda sır olmamalı müstakbel karıcım."diyip boynumu öptü ve kafasını gömdüğü yerden çıkartıp gözlerimin içine baktı.

"Aç mısın güzelim? Eğer aç değilsen bir şeyler içelim."

"Aç değilim ama bir şeyler içmeye hayır demem."dediğimde gülümsedi ve daha yeni fark ettiğim küçük buzdolabından viski şişesi ve iki tane viski bardağı çıkarıp yatağa koydu.

Ben de üstümdeki deri montu çıkartıp yatağa attım ve yatağa oturdum. Ateş de viskiyi açıp bardaklara doldurdu ve bir bardağı bana uzatıp diğerini de kendi aldı. Bardağını bana doğru uzatıp:

"Sonsuzluğa müstakbel karıcım."dediğinde ben de bardağımı onunkine değdirdim.

"Sonsuzluğa müstakbel kocacım."

•••

ATEŞ'DEN

"Bak şimdi yakışıklı çocuk, sen beni öp sonra ben de seni öpücem hadi gelll."diyip üstüme atlayan Armina'nın belinden tutup yavaşça yatağa yatırdım.

Sadece 4 bardak viski içmişti ama hemen sarhoş olmuştu, evet Ateş bu da demek ki sevgiline bir daha içki yasak.

"Güzelim bir dur yerinde yoksa ben sağlam öpücem seni."diyip göz kırptığımda bana öpücük atınca kahkaha atarak gülmeye başladım.

Gerçekten sarhoş olmuştu ve bu haliyle bile güzel olmayı başarabiliyordu.

Bir boynuma değen dudaklar ile kahkaham yüzümde dondu. Tanrım! Bu kız benim bundan tahrik olduğumu biliyordu ve bilerek yapıyordu. Sesli bir şekilde yutkunarak zar zor konuştum.

"Güzelim, yapma böyle. Sınırlarımı zorluyorsun, bunun sonu senin için iyi bitmez."dediğimde boynumu ısırmasıyla artık kendimi kaybetmiştim.

Onu altıma alarak dudaklarına yapıştığımda anında bana karşılık verince onu deli gibi öpmeye başlamıştım. Öpücüklerimi boynuna indirdiğimde inlemesiyle boynunu ısırdım.

Artık tamamen kendimi kaybetmişken üstüne sırf beni sinir etmek için giydiği elbiseyi tek hamlede üstünden çıkardım ve yere firlattim. O da önce ceketimi sonra da tişörtümü çıkarıp firlattiginda opucuklerimi kasıklarına indirdim.

Bundan çok etkilendiğini bildiğim için onu daha da deli etmek istedim ve kasıklarına dişlerimle baskı yapmaya başladım. Bunu ilk yaptığımda adımı bağırdığı için bir kaç kez daha yaptım ve artık dayanamadığını anlayıp iç çamaşırlarını üzerinden çıkarttım.

VAZGEÇİLMEZ ☀🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin