4.Bölüm " Kimdi O Adam?"

45 5 3
                                    

Sabah yüzüme vuran güneşle gözlerimi açarak yatakta doğruldum. Gözlerimi ovuşturup yataktan kalktım ve banyoya girdim. Kısa bir duşun ardından banyodan çıkıp saçlarımı kuruttum. Gardırobumu açarak içinden gri uzun kollu salaş kazağımı ve siyah deri pileli eteğimi çıkarttım.

Hızlıca kıyafetlerimi giyinip saçımı tepeden topuz yaptım ve odadan çıktım. Saat sabahın 7'si olduğu için herkes uyuyordu.

Ses çıkarmamaya dikkat ederek merdivenlerden inip mutfağa girdim. Kendime sert bir kahve yapıp içtim ve hızlıca uzun siyah çizmelerimi ayağıma geçirdim. Komidinin üstündeki saatimi koluma takıp siyah kabanımı giydim ve ses çıkarmamaya çalışarak evden çıktım.

Üniversitenin önüne geldiğimde boş bir yere arabamı park ederek arabadan indim. Hızlıca müzik odasına yürümeye başladım. Bugün piyano dersim vardı o yüzden çok heyecanlıydım.

Müzik odasına geldiğimde henüz kimse gelmemişti. Fırsattan istifade hemen piyanonun başına geçtim ve parmaklarımı tuşların üzerinde yavaşça gezdirip sevdiğim parçalardan birini çalıp söylemeye başladım.

Son tuşlara basıp şarkıyı bitirdiğimde kapıdan gelen alkış sesine döndüm.

"Ateş? Senin burada ne işin var?"diyerek ayağa kalktım ve Ateş'e doğru ilerlemeye başladım. Oda bana doğru gelirken konuşmaya başladı:

"Üniversitede okumak da mı yasak?"dediğinde çoktan yanıma varmıştı.

"Sen burada mı okuyorsun? Daha önce hiç görmedim seni."

"Görmemen normal çünkü İstanbul'a yeni taşındım. Doğal olarak okulda da yeniyim."diyerek gözlerime bakmaya devam etti. Bu uzun bakışmadan utanıp kafamı eğdim.

"Armina!"diye bağıran bir ses duyduğumda kafamı hızlıca kaldırıp Ateş'in arkasına baktım.

"Tuna?"diyerek şaşkınca Tuna'nın suratına bakmaya devam ettim. Ben hâlâ Tuna'nın suratına aval aval bakarken o çoktan bize doğru gelmeye başlamıştı bile.

Yanımıza vardığında beni kolumdan tutup hızlıca kendi yanına çekti. Ateş'e bakarak:

"Kim bu?"diye sordu. Kolumu elinden kurtararak:

"Sanane Tuna. Kim olduğu seni ilgilendirmez."diyerek tek kaşımı kaldırdım.

"Kavga etmenin sırası değil Armina. Seninle konuşmam gerek, dışarıda bekliyorum."dedi ve Ateş'e son kez bakış atıp dışarı çıktı. Hemen Ateş'e döndüm ve:

"Kusura bakma Ateş kendisi biraz insana benzemez de."diyerek gözlerimi devirdim.

"Farkettim onu. Sorun değil, sen git konuş ben buradayım."

"Sağol. Hemen geliyorum."diyip hızlıca Tuna'nın yanına gittim ve kolundan tutup kenara çektim.

"Ne diyeceksen de, hemen git buradan Tuna. Zaten yeterince rezil oldum."

"Asel'i bugün sahildeki kafede buluşmak için ikna ettim. Herşeyi anlatıcam ona, ama izin ver son kez birşey yapayım."diyerek beni belimden tutup duvara yasladı. Kolunu itmeye çalışarak:

"Bırak beni Tuna, bırak!"diye hafifçe bağırdım.

"Hayır güzelim. İzin ver lütfen."diyip dudaklarıma yaklaşmaya devam etti.

Bir anda Tuna'nın üstümden çekilmesiyle neye uğradığımı şaşırdım. Olayı idrak ettiğimde Ateş'in Tuna'yı dövdüğünü anladım. Hemen Ateş'in Tuna'ya indireceği yumruğu tuttum.

"Tamam Ateş, yeter. Bırak artık."diyerek kolundan tutup zorla Tuna'nın üstünden kaldırdım. Tuna ayağa kalkıp Ateş'e doğru gelmeye başladığında ikisinin arasına girdim.

"Kesin şunu, yeter. Herkes bize bakıyor. Git buradan artık Tuna."dediğimde hâlâ Ateş'e gelmeye çalışınca üstüne basa basa

"Tuna git!"dedim.

"Burada seferlik gidiyorum ama bu burada bitmedi. Alıcam bunun intikamını!"diyip arkasını döndü ve gözden kayboldu.

"Kimdi o adam Armina?"diyen Ateş'e dönüp gözlerine mal mal bakmaya başladım. Derin bir nefes aldım ve:

"Ablamın nişanlısı Tuna..."derken aldığım nefesi verdim.

İşte şimdi sıçmıştım. Ateş'e güvenip anlatmalı mıydım bilmiyordum. Galiba gerçekten sıçmıştım...

Selam yavrumlar♡♡♡ Hikaye daha çok okunsun istiyorum bu yüzden tanıdığınız insanlara tavsiye ederseniz çok sevinirim. Bu bölüm biraz kısa oldu ama aslında bu bölümü iki kez yazdım. İlk yazdığımı beğenmedim bende sonradan bunu yazıp bunu atmaya karar verdim.

Geleliiimmm 4 bölümdür klasikleşen o sorularaa

☆Sizce Armina Ateş'e güvenip herşeyi anlatacak mi yoksa geçiştirecek mi?
☆Tuna Asel'e gerçekleri anlatacak mi yoksa ölümü göze alıp Armina'ya meydan mi okuyacak?

(Multimedia= Armina'nın giydiği kıyafet)

VAZGEÇİLMEZ ☀🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin