Tuna'dan sonra uyku tutmamıştı ve Ateş'i beklerken 5 bardak kahve içmiştim. Bir günde kafein bağımlısı olunabiliyorsa ben kesin olmuştum.
Biten kahvemi yeniden doldurmak için masanın üstündeki kahve fincanını aldım ve mutfağa girdim. Ben mutfaktayken kapıdan gelen kilit sesiyle fincanı tezgahın üstüne bırakıp kapıya gittim.
Kapıya gittiğimde Ateş ayakkabılarını çıkarttı ve anahtarı kapıdan çıkarıp komidine attı. Kapıyı ayağıyla kapatıp bana baktı.
"Sen hâlâ uyumadın mı güzelim?"dediğinde yanına gidip ellerimi boynuna sardım.
"Uyku tutmadı. Gerçi 5 bardak kahveden sonra tutmaması normal."dediğimde o da çoktan ellerini belime dolamıştı.
"Hmm, yani şuan uykun yok öyle mi?"diyince kaşlarımı havaya kaldırarak:
"Yok."dedim. Bunu dediğim anda kalcalarimdan tutup beni kucağına aldı ve arkasındaki duvara yasladı.
"O zaman biraz yaramazliktan zarar gelmez."derken aynı zamanda boynuma öpücükler konduruyordu.
"Sen yorgun değil misin?"derken sesim biraz boğuk çıkmıştı.
Tanrım! Bu adam beni tek bir öpücükle nasıl bu hâle getirebiliyordu ki.
"Şuan yorgunluğum geçti."dediğinde kıkırdadım.
Saçından tutup kafasını gömdüğü boynumdan çıkardım ve dudaklarına yapıştım. Anında karşılık verdiğinde alt dudağını ısırdım.
Yaptığım bu hareketle kendini bana daha da bastırdı. Dudaklarından ayrılıp gözlerine baktığımda gözleri kahverenginin en koyu tonundaydı.
"Burada mı yapıcaz gerçekten?"diyip gülümsediğimde o da gülümsedi ve beni yasladığı duvardan çekip merdivenleri çıkmaya başladı.
"Okyanus gözlü prensesimizi yatağa çıkaralım o zaman."
"Gamzeli prensimiz o prensesi yatağa çıkarsın o zaman."
•••
Gözlerimi yavaşça açtığımda yüzüme vuran güneş ışığıyla gözlerimi tekrardan kapattım ve ovuşturup yine açtım.
Yanımda yatan Ateş'e bakıp gülümsedim. Dün tamı tamına 4 kez beraber olmuştuk o yüzden kasıklarım gerçekten ağrıyordu.
Yavaşça yatakta doğrulup zorlanan kasiklarimi umursamamaya çalışarak yataktan çıktım. Banyoya girip kapıyı kapattım ve hızlıca bir duş alıp çıktım.
Vücuduma bir havlu sarıp banyodan çıktığımda Ateş hâlâ uyuyordu. Saçları dağılmıştı ve çok tatlı gözüküyordu. Onun bu hâline gülüp dolaptan üstüme spor bir şeyler seçip giyindim. (Multimedia)
Sonradan aklıma gelen şey ile koşarak yatağa Ateş'in üstüne atladım.
"Hassiktir."diyip sıçrayarak uyandığında kahkahalarla gülmeye başladım.
Bir anda kendimi Ateş'in altında bulduğumda kahkalarim yerini gülümsemeye bıraktı.
"Bak seen, oyun mu istiyorsunuz siz Armina Hanım?"dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Bence sen duş al sonra da sahile koşuya gidelim sevgilim. Ne dersin?"dediğimde dudaklarıma uzun bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"Sevgilim diyen ağzını yemek isterdim ama teklifin cazip geldi güzelim. Sen aşağıda bekle ben gelirim birazdan."diyip üstümden kalktı ve banyoya girip kapıyı kapattı.
Ben de arkasından kalktım ve aynanın karşısında saçlarımı tepeden at kuyruğu yapıp aşağıya indim.
Bir kaç dakika sonra Ateş üstünde spor kıyafetleriyle geldiğinde bu haliyle bile yakışıklı olması moralimi bozmuştu. Adam çuval giyse yakışıyordu resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇİLMEZ ☀🔥
ChickLit"Sen gerçekten güçlü bir kızsın Armina. İçinde neler oluyor bilmiyoruz ama dışarıdan gerçekten güçlüsün." "İçimde olanları dışarıya yansıtmadığım için güçlüyüm ya zaten." ...