14.Bölüm"Kes Sesini."

22 3 0
                                    

Sabah gözlerimi açar açmaz banyoya girip bir duş aldım ve hızlıca üstüme iç çamaşırlarımı,kısa kollu beyaz tişörtümü ve yüksek bel kot pantolonumu giyindim.

Ateş hâlâ uyuduğu için rahat hareket ediyordum. Saçımı kurutup biraz şekil verdikten sonra yüzüme hiç makyaj yapmadan üzerime kısa kot ceketimi geçirdim.

Evden çıkacağım için mutfağa inip hızlıca Ateş'e bir kahvaltı hazırladım ve yukarı onu uyandırmaya çıktım.

Yatağın yanına oturup yanağına bir öpücük kondurdum.

"Ateş uyan hadi benim çıkmam gerek."dediğimde yavaşça gözlerini açtı ve beni görünce gülümsedi.

"Beni öyle bir öpücükle kandıramazsın."dediğinde ben de gülümsedim ve yanağına bir tane daha öpücük kondurdum.

Tam çekileceğim sırada beni omuzlarimdan tutup kendine geri çekti ve dudağımı öptü. Ayrıldığımızda ikimiz de gülümsüyorduk.

"Nereye gidecektin sen güzelim?"

"Ben sana anlatmayı unuttum tabi. Şimdi şöyle oldu ben dün evden çıkınca okula gittim sonra hocamla karşılaştım. Benim daha önceden yazdığım bir beste vardı hoca onu bulmuş, çalmış bir de beğenmiş baya. Bizim okulun her yıl düzenlediği bir tören var o törende normalde öğrenciler hiç çalmıyor, yani en azından şu ana kadar hiç çalmadılar.
Hoca da benim o törende çalmamı istedi, tabii önce yönetim kuruluna çalmam gerekecek o yüzden de okula çalışmaya gidiyordum."

"Bu harika bir haber, tebrik ederim güzelim umarım her şey güzel olur senin için. Madem öyle git hadi geç kalma."dediğinde dudağına son kez öpücük kondurup yataktan kalktım.

Masanın üstünde duran telefonumu alıp tekrardan Ateş'e döndüm.

"Aşağıda kahvaltı hazır, kahvaltını yapıp ilaçlarını iç sevgilim."dedim ve odadan çıktım arkamdan:

"Seni seviyorum."diye bağırdiginda bende ona aynı şekilde

"Seni seviyorum."diye bağırıp hızlıca evden çıktım ve arabama bindim.

•••

Notaların yazılı olduğu kağıdı önüme koyup son kez Meltem hocaya baktım ve piyanonun tuşlarına basarak parçayı çalmaya başladım.

Çalarken arada ayağımla yere vurup notlara uygun ritim yapıyordum. Parçanın son kısmını da çalıp bitirdikten sonra ellerimi piyanodan çekip kucağıma koydum ve Meltem hocaya baktım.

"O ayağınla yaptığın ritimleri de ekleyelim, arkadan çalınır güzel olur."

"Tamam hocam da kim çalacak?"dediğimde biraz düşündükten sonra

"Bence Kaan gayet de iyi çalar. Bu okulda ondan daha yetenekli bir baterist tanımıyorum."diyince kafamı olumlu anlamda salladım.

"Tamam hocam o olur. Siz mi konuşursunuz yoksa ben mi konuşayım?"

"Sen bahset, eğer kabul ederse beraber çalışırsınız. Bana da haber ver izlemem gerek sizi."

"Tamam hocam."dediğimde ayağa kalktım ve yanına gittim.

"Bana bu şansı verdiğiniz için size minnetarım hocam."

"Eğer yetenekli olmasaydın sana bu şansı vermezdim Armina. Artık teşekkür etmekten vazgeç. Ben bir şey yapmadım sen kendin başardın. Şimdi sen git Kaan ile konuş, sonra kabul ederse beraber yanıma gelin."

"Tamam hocam."diyip piyanonun üstüne koyduğum telefonumu pantolonumun arka cebine koydum ve müzik odasından çıktım.

Nerden bulacaktım şimdi ben bu çocuğu? Yavaş adımlarla kantine yürümeye başladım, dersi yoksa orda olmalıydı.

VAZGEÇİLMEZ ☀🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin