13.Bölüm"Sevmedim Onu..."

23 3 0
                                    

"Ateş hadi kardeşim Armina uyanmadan git. Seni görürse hepimizi öldürür."diyen Eymen'in sesini duyduğumda ne olduğunu algılayamadım.

Gözlerimi yavaşça açtım ve yatakta doğruldum. Odada kimse yoktu sanırım sesler dışarıdan geliyordu.

Yataktan kalkıp hızlıca elimi yüzümü yıkadım ve dağılan saçlarımı tepeden topuz yapıp odadan çıktım.

Aşağıdan gelen konuşma sesleri merakımı daha da arttırıyordu. Salona indiğimde Emir koltukta oturuyordu.

"Günaydın Emir."dediğimde yerinden sıçrayıp hızlıca ayağa kalktı ve bağırarak konuşmaya başladı.

"Ooo günaydın yenge. Armina yenge günaydın yenge nasılsın yenge. Uyanmışsın yenge günaydın Armina yenge."dediğinde kafasına yavaşça vurdum.

"Ne bağırıyorsun be sabah sabah manyak mısın oğlum?"dediğimde sürekli arkama bakarak kaş göz işareti yapması dikkatimi çekti ve arkamı döndüm.

Arkamı döndüğümde Ateş, Eymen ve Enes bana bakıyorlardı. Ateş'i görünce istemsizce kaşlarımı çattım.

"Ne oluyor burada?"diyince Eymen konuştu.

"Ateş seni görmeye gelmişti ama şimdi gidiyordu zaten. Dimi Ateş?"diyip Ateş'e baktı.

"Armina'yı almadan bir yere gitmiyorum kardeşim."diyen Ateş'e karşı sinirlerime hakim olmaya çalışıyordum. Çünkü biliyordum ki şuan sinirlenirsem ona zarar verirdim.

"Ben hiç kimseyle hiçbir yere gitmiyorum ama buradan gidene engel olmam."dediğimde Ateş bana bir adım yaklaştı.

"Biraz konuşalım Armina. Lütfen sadece 5 dakika konuşalım. Sonra istersen bir daha asla peşinden koşmam, aramam seni nolur sadece 5 dakika."

Biraz duraksadıktan sonra onunla konuşmayacağıma karar verdim.

"Hayır. Ben ortada konuşacak konu göremiyorum ayrıca karın benim yanımda olduğunu bilmesin bir de onunla uğraşamam."diyip odaya geri dönmek için merdivenleri çıkmaya başladım.

Odaya girip kapıyı çarptım ve banyodaki kıyafetlerimi hızlıca üzerime giyindim. Hâlâ biraz ıslaktılar ama giyinilemiyecek kadar değildi. Komidinin üstünde duran telefonumu şarjdan çıkarıp arayan soran var mı diye baktım.

Ateş'ten gelen 30 tane cevapsız aramayı es geçip beni 5 defa arayan hocamı aradım.

"Armina nerdesin kızım sen? Kaç gündür gelmiyorsun merak ettik seni."diyen hocama sakince cevap verdim.

"Haklısınız hocam kusura bakmayın, özel durumlardan dolayı çok aksattım."

"Tamam tamam sorun değil. Bugün gel seninle bir şey konuşmam gerek. Emin ol çok mutlu olacaksın."dediğinde heyecanlanmaya takatim bile yoktu.

"Tamam hocam 1 saate okulda olurum."

"Tamam kızım."diyip telefonu kapattığında gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

"Dayanman gerek Armina, her zamanki gibi..."

•••

"Bıraktığın için teşekkür ederim Enes. Ayrıca dün için de teşekkür ederim."

"Rica ederim lafı bile olmaz. Ateş ile tartışmamaya çalış. Bir de şey var, Ateş çok içiyor bu yüzden de ilaçlarını almıyor. Ilaclarini içirirsen ona iyi olur."dediğinde tamam anlamında kafamı sallayıp arabadan indim ve kapıyı yavaşça kapatıp Ateş'in evinin kapısını çaldım.

Bütün kıyafetlerim burada olduğu için ayrıca da okula gitmem gerektiği için mecburen gelmiştim buraya.

Ateş kapıyı açıp karşısında beni görünce önce şaşırdı sonra da gülümsedi.

VAZGEÇİLMEZ ☀🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin