İyi okumalar❤;
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Adam, ortamda kendi konuşmasından sonra bi farklılık görmediğinde eğilip ayağıyla kızın almasını engellediği broşürü aldı. Yüzünü nört tutmaya çalışırken eliyle kağıdı düzleştirdi. Pekte umursamadan incelemeye başladığında, bi yandan da göz ucuyla kıza bakıp yüzündeki homurdanmanın nedenini düşündü. Bulmak, aklına dünü getirince gayet kolay olduğunda yüzüne oturan istemsiz gülümsemeyle broşürün üstünden kızarıp bozaran kıza baktı."Hey, taksiciyle nasıl zaman geçirdin? Eğlenmiş olmalısın, en azından senin kızgın ruh halinle şoförün geceye kadar çalışmış olmanın verdiği ruh halini düşününce öyle olduğunu varsayıyorum."
Dakika bir, gol bir! Adam yine başlamıştı. Yaptıklarından çekinmeme hatta aksine memnun olma hali kızın yeni tanıdığı ve pekte hoşlanmadığı bi tavrıydı. Sonuçta, kimse rezillikleriyle dalga geçilsin istemez, değil mi? Ama adam bunu biliyor, ve zaaf olarak kullanıyordu. İlginç!
Yediği ima ile sinirle broşürü elinden çektiğinde haraketle kollarını sallamaya başladı."Hıı nasıl eğlendik, nasıl eğlendik anlatamam. Apartmanın önünde bağıra çağıra! Çok eğlendik yani ohoo! Püff öyle eğlenmek yok!. Sende olmalıydın yani, eğlence kaçırdın sonuçta!"
Kaşlarını yukarı doğru ittirirken anladım dercesine başını salladı. Her ne kadar şakaya getirsede gerçekten ne olduğunu merak ediyordu."Tamam. Biraz da ciddi olalım.. Nasıl ödedin, çok uğraştırdı mı?"
Ciddi olalım derken, ne kadar ciddi olduğunu anlamak için yan gözle adamı inceledi biraz. Herhangi bi ima ya da dalga geçme ifadesi görmediğinde elindeki kağıdın kenarlarıyla oynayarak çokta memnun olmadığı sonucu anlatmaya başladı. "Hiç tanımadığım bi adama borçlandım!"
"Nasıl yani?"
Oflayarak ayağını yere vururken"Sokaktan geçiyodu işte. Gözü dönmüş paragöz pis şoför de bi türlü susmuyordu. Para da para, para da para. Hayır kardeşim ne var!? Vericem diyorum, ama beklemen lazım diyorum. Yok, anlamıyor! Sanki elimde para varda ben vermiyorum! Manyak!.."dedi içine girdiği kendini kaybetmiş haklı kız durumunda.
Sakince dinlediği cümleler bi duraksamaya uğradığında"Konudan sapıyorsun. Şoför kısmını değil, para veren kısmını sormuştum."dedi Ömer. Sanki dinlememiş gibi gözüken bir halle.
"Ya iyi bi beyefendi geldi, parayı ödedi, sonra da gitti."
Hayretle dudağını bükerken başını salladı şaşırmış gibi."Vay be. Bi kere beyefendi yerine koymadın beni. Şimdi adamın biri, geldi taksicinin parasını ödedi ve beyefendi oldu."
"Senin neyini beyefendi yerine koyabilirim ki ben! Bi tane koyulacak yanın var mı? Yok!"
"A-aa hiç yakıştıramadım bu dediğini sana. Daha dün seni bi beyefendi gibi dansa kaldırmadım mı ben? Daha ne yapmamı bekliyorsun ki?"diyerek kınıyormuş gibi baktı ve yine dalga geçtiğini açıkça belli eden bi ifadeyle güldü.
"Aman Allah'ım ben bunu nasıl unuturum! İnanamıyorum kendime. Gerçekten çok haklısınız! Beyefendi."
Ömer iyiden iyiye kızın bu hallerinden eğlenmeye başladığında kendi dolabına yönelip havlusunu alırken"Burda ne geziyosun peki?"diye sordu. Her ne kadar es geçmeye çalışsada, erkeklerin soyunma odasındaydı ve başka gelebilen herhangi biri kişi bu kızın saflığını rahatlıkla farkedebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Tanelerinden Aşka
FanfictionHavada savrulan kar tanelerini, onlar gibi savrularak takip ederken aslında seni aşkına doğru götürdüklerini bilebilir misin? Sadece hayallerini süsleyen kar tanelerinin, bi zaman sonra hayallerinde yer açtığın aşka götürebilir mi? Peki o masum tane...