İyi okumalar ❤;❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Tüm vücudumun rahatladığını saçlarının arasında aheste aheste dolaşan parmaklardan almaya başladığında odanın bir köşesinden yansıyan turuncu ışıkta mayışmam için ayrı bir nedendi. Burnuma çalınan koku beni kendine bağımlı etmeye başladığında yüzümü birazcık daha yastığa sürerek burnumu içine gömdüm.
Hemen sırtımın arkasında, yatak başlığına yaslanarak uzanmış bedenin nefes alıp verişini kulağımın yanında soluyormuş gibi hissediyordum. Saçlarımla özenle oynaması beni rahatlatırken verdiği güvene de güvenerek bedenimi arkaya ittim ve göğsüne yaslandım sırtımı.
Yastığın üstüne yasladığı dirseğinin üstüne oturttuğu başını bana doğru eğdiğinde kapalı gözlerimi kısacık aralayıp etrafa bakındım. Saçlarımdaki parmaklarına burnuda eklendiğinde aldığı derin nefese karşı derin bir nefes aldım.
"Niye uyumuyorsun?"diye fısıldayışını duyduğumda küçücük açılan gözlerimi geri kapadım.
Uyumamak adına verdiğim çabamın son kırıntılarını kullanmaya devam ederken "Hissiyatını hatırlamak istiyorum."diyerek itiraf ettim.
"Öyle mi?"derken bana daha da yaklaştırdığı yüzünün varlığını zorlukla yutkunarak hissettim. Başımı daha çok yastığa gömüp yüzümü ondan sakındığımda biraz daha yaklaşarak"Seviyorsun yani hissettirdiklerimi?"dedi.
Elim gelen esneme isteğiyle aralanan ağzıma gittiğinde uyku sarhoşluğu içinde"Maalesef ki fazlaca seviyorum."diye mırıldandım.
Elleri durmaksızın saçlarımın arasında oynamaya devam ederken memnuniyetle mırıldandı."Baksen, neler neler söylüyorsun böyle?"
"Doğruları."diye söylenip yerimde kıpırdamaya başladığımda yattığım yerde yavaşça Ömer'e döndüm. Gözlerimi hafifçe aralayıp, yüzündeki gülümsemeye baktım. Kapanan gözlerim beni görüntüsünden mahrum etmek isterken bundan hoşnutsuz kalarak homurdandım ve gözlerimi geri kapatıp başımı göğsüne yaşladım.
Oda bana ayak uydurur haraketlerle biraz kıpırdandı yerinde. Elini sırtıma atıp kendine çekti çekebildiği kadar. Çenesi başımın üstüne yaslayıp saçlarımla oynamaya devam ederken"Acaba ben doğruları öğrenmek için hep saçlarını okşayarak mı uyutsam seni."dedi.
"Eskiden annem, saçlarımı okşayarak uyuturdu beni. Öyle geceler de sohbet ederdik ve ben hemen uyurdum."derken sesimin düşük frekansından anlayıp anlamadığından emin olmadan konuşmamı sürdürdüm."Ama iş gezisi olup eve gelemediği zamanlarda yatağımda dönüp durur yinede uyuyamazdım."
Gözlerimi bile açamadan beni dinlediğini tahmin ettiğim Ömer'e doğru başımı kaldırdım. Sessizce dilimle damağımı şaklatıp başımı yastığa sürerken"O zamanlarda zorlanıyordum ama şimdi alıştım. Gerçi hala saçlarım okşanınca uyuyakalıyorum."diyerek iç çektim."Bazen iyi hissetmediğimde, Miray da okşar uyuyana kadar saçımı."
Uzun konuşmanın ardından uykum daha da artarken bana nazaran hala dinç olan Ömer"Bundan sonra sadece ben."diyerek saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu.
Ona kıyasla ben ikimiz adına hayaller kuramıyor, çoktan olmuşuz gibi davranamıyordum. Cevap vermemeyi tercih ederek sustum. Böylesi karışık aklım için en iyisiydi.
Kıvrılabildiğim kadar kıvrıldım, içine görebildiğim kadar girdim. Cama sertçe vuran yağmur sesleri kudretinden en ufak bir şey kaybetmezken son güç yağmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Tanelerinden Aşka
FanfictionHavada savrulan kar tanelerini, onlar gibi savrularak takip ederken aslında seni aşkına doğru götürdüklerini bilebilir misin? Sadece hayallerini süsleyen kar tanelerinin, bi zaman sonra hayallerinde yer açtığın aşka götürebilir mi? Peki o masum tane...