İyi okumalar 💛;
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Oturduğu yere bir miktar daha gömülürken bağdaş kurduğu bacakları üstündeki laptop'u sertçe tutup düzeltti ve videoyu tekrar başa sararak sayamadığı kadar izlediği halde birkez daha izlemeye koyuldu.
Koridorun sonunda beliveren kız yalpalayarak yürürken, kendinde bile olmadığını gayet açık belli ediyordu. Defalarca yüzünü sikerken elleriyle bir şekilde koridorun sonuna kadar gitmiş, ama dikkatsizliğinin, biraz da kafa karışıklığının verdiği sarhoşlukla fark etmeyerek, diğer taraftan gelen adama çarpmıştı kuvvetle.
Sanki böyle bir şey bekliyormuş gibi güçsüzce kendini yere bıraktığında, çarptığı adam olayın şaşkınlığıyla ilk bir şey yapmasada, sonradan telaşlanarak elindeki resim çantasını kenara fırlattı ve hızlıca kızım yanına eğildi.
Kızın kulağını kapatıp sallanmasına dehşetle bakarken elini uzattı omuzuna doğru ama kız anında bunu fark ederek şiddetle kendini uzaklaştırmaya çalıştı. Bu çabasını gören adam zaman kaybetmeden ayaklarını geriye atarak ellerini kaldırmıştı. Bir şey yapmayacağını göstermeye çalıştığı belliydi..
Kız adamın bu haraketinden sonra biraz durup sakinleşmeye çalıştı ama adamdan gözlerini ayırıp asla başka bir yöne çevirmedi. Kısa bir süre öyle oturduktan sonra, iki yana kıvrılmış bacaklarının üstüne doğru çıkıp, adamın bile anlamadığı hızla kollarını açıp omuzlarına sarmış, yüzünü de boynuna gömmüştü.
İlk yalpalayan adam, çokta beklemekten kollarını kıza sardı.
Elini hızla tuşa basıp durdurdu video'yu ve dimdik gözlerini yerde sarmaş dolaş kalmış bedenin üstüne dikti. Şaşkınlıkla incelerken farkında olmadan tırnağını ağzına getirmişti bile. Minik minik kemirirken göremiyormuş gibi başını biraz daha yaklaştırdı ekrana. Gözleri yeni görmüş gibi hayretle daha çok büyüdüğünde, birden ekrana ürkütücü bir şey çıkmış gibi başını hızlıca geriye attı.
Elini yakasından içeri sokup nemlenmiş boğazını kontrol ederken"Ayh.."diye sızlanarak elini tekrar laptopun üstüne götürdü ve geri başlattı video'yu.
Uzun bir süre birbirlerine sarılan beden hiç bir şey yapmadığında adam yavaşça haraket ederek duvara yasladı sırtını. Başını boynuna gömen kız orda büyük bir zaman dilimi harcadıktan sonra aheste aheste başını kaldırıp adama baktı. Aralarında geçen kısa konuşmalardan sonra kız adamın dudaklarında gezdirmeye başladı parmaklarını. Bunun adam için zor olduğu her halinden belli olurken, adam pekte beklemedi. Birden kızı kucağından indirmeden yana eğdi ve bu sefer onun sırtının duvara gelmesini sağladı. Acale eder haraketlerle kısa süre önce kızın yaptığı gibi yüzünü boynuna gömdü.
Telaş içerisinde ağzından küçük bir çığlık kaçırdı ve saldırır gibi elini klavyeye götürerek durdurdu video'yu. Daha önce bir video izlerken böyle şekilden şekile girdiğini hatırlamıyordu. Aynı zamanda hiç bu kadar utanmamıştıda. Bu video'yu getiren kişinin aklına gelmesiyle renginin bordoya çalmasıda video'nun üstünde oluşturduğu başka bir etmen olmuştu.
Karşısında duram televizyonun ekranından kendine baktığında tepeden kalemle itinayla tutturmuş olduğu saçlarının içine gömdüğü koltukla birlikte dağılmış olduğunu gördü. Aslında izlediği video kendine utançtan çok, sıkıntı vermeliydi. Çünkü Tolga'nın iğrenç imalar ile süslediği yeni tehdit aracıda bu olmuştu.
Televizyonun üstünde takılıp kalan gözlerini sıkıca yumup başını iki yana salladı ve oturduğu yerde dikleşerek laptopu kucağında dok durması için ayarladı. Hızlanmış kalbinin devamını izleyebilecek gücünün olup olmadığını biraz da şansa bırakarak tekrar başlattı video'yu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Tanelerinden Aşka
FanficHavada savrulan kar tanelerini, onlar gibi savrularak takip ederken aslında seni aşkına doğru götürdüklerini bilebilir misin? Sadece hayallerini süsleyen kar tanelerinin, bi zaman sonra hayallerinde yer açtığın aşka götürebilir mi? Peki o masum tane...