5. bölüm

1.1K 82 28
                                    

Beğenmeniz dileğiyle yeni bölümü getirdim. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyiiin 😍💞👋

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

İyi okumalar;

Yabancı olup, aşina olmadığı bu evin içinde tek başına olmanın verdiği korku ve sessizlikle yukarı çıktı. Merdivenlerin başında biraz durduktan sonra daha fazla düşünmemeye çalışarak yaklaştı odaya.Aklına anında burda yaşananlar hücum ederken derin bi nefes aldı.Kapıyla adam arasına sıkıştığında dikkat ettiği şey odayı adeta yarıya bölen o kapkara perdeydi. Odanın tüm havasını ve ışığını alan, karanlığına baktıkça daha da içine batıran bi görüntü oluşturuyordu. Daha fazla beklemeden kapı kolunu indirdi ve araladı kapıyı.İçerdeki karanlık nerenin nerde olduğunu bilinmezliğe sürüklüyordu. Bi kaç adımla girdi içeri.Masanın önünde durduğunda fark ettiği masa lambasını yaktı.Odanın yarısı aydınlandığında önceden göremediği yerleri inceledi. Büyük bi masa, renk renk ve çeşit çeşit boyalar, tonlarca tuvaller, kağıtlar.Sonra ise bakışları anında perdeye kaydı.Duvardaki küçük camdan dışarı baktığında odanın arka bahçeye doğru olduğunu görüp somurttu. Gelse ruhunu dahi duymayacaktı. Hızlı olmaya karar vererek bi kaç adımda yanına gitti. Kadife perdeyi tutup oyalandı biraz çekiştirerek. Hisleri konuşuyordu yine bilinç altında.Bilindik bi şeyler hissediyordu.Bu da daha çok meraklanmasını sağlıyordu.Bi kere daha üstelemek, dediklerine kulak vermek istemedi.Bi çırpıda açtı perdeyi. Hem beklediğinden daha büyük bir yerle karşılaşmıştı hem de beklediğinden daha değişik şeylerle karşılaşmıştı.Tüm duvarlar boydan boya raflayla doluydu.Ama rafparda bir kitap bile yoktu, hepsinde cam şişelerin içine konulmuş çeşitli gemilerle doluydu.

Gülmeye başlayan yüzü birden geri soldu.Bulanıklaştı gemilerin üstündeki bakışları.Hatıralar sarmaladı yine aklını,kalbini,bedenini..

.

"Baba bu gemiler şişelerin içine nasıl giriyo? Şişenin ağzı çok küçük baksana."

"İçine girmiyor, çubuklarla parçalarını içine koyarak gemiyi birleştiriyoruz."

"Bunların hepsini sen mi yaptın?"

"Hepsini değil, bazılarını."

"Bende! Bende yapmak istiyorum!"

"Biraz büyümen lazım bunun için."

"O zaman bana sen yap, olur mu?"

"Şuanda senin için bitane yapamam ama, bi kaç gün önce italya'dan dönerken sana aldığım gemiyi verebilirim."

"Benim için mı aldın!?"

"Evet, senin için."

"Teşekür ederiim, nerde, şimdi istiyorum şimdii!"

.

Yavaş yavaş geçti gemilerin arasından. O zaman gördüklerini hatırlamıyordu ama babasının kendisine hediye ettiği gemiyi ilk eline aldığında saatlerce izlemişti ve haftalarca elinden düşürmemişti. Çok netti zihninde. Gemileri tek tek eliyle gezerken aradığını bulamıyordu.

Hepsini tek tek elediğinde olmadığını anlamıştı.Tek gemi biriktiren babası olamazdı zaten, sadece ortak bi noktaları vardı demek.Boş boş etrafa bakınırken arkasında çok işlemeli ve eski olduğu belli olan bi şifonyer gördü.

Ve yine tanıdık olan bir dürtü. Anıları'nın beyninde bu kadar çabuk belirip, kocaman bi beyaz perdede izlenmesi, hoş değildi..

.

Kar Tanelerinden Aşka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin