15. bölüm

1.1K 92 64
                                    


❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄


"Defne bu nasıl, güzel duruyor mu?"

"Çok güzel duruyo Miray."

"Aaa hayır ya ben bunu daha yeni giydim."

"Ya ne olucak yani, bidaha giy."

"Olmaz Çınar da görmüştü giydiğimi. Bu arada, arkadaşı kimmiş?"

Oturduğu yataktan kalkıp aynanın karışısında çılgınca kıyafetlerini karıştıran kıza baktı."Bende bilmiyorum."

Aynadan kendine bakan Miray'la biraz bakıştıktan sonra oldukça yapmacık bi biçimde yüzünü buruşturup elini karnına götürdü."Aay Miraay, benim karnım çok ağrıyo ya. Gitmesek mi?"

Elindeki elbiseyi bırakıp Defne'ye dönerken derin bir nefes verdi."Bana söylemen gereken bi şey mi var. Apar topar çıkardın okuldan. Şimdide gitmemeye çalışıyosun. Bak gidelim işte, uzun zamandır bi şey yapmıyoruz."

"Ama-"

"Defne, lütfen ya.."

Yüzü düşerken, kaderine boyun eğer gibi başını salladı ve"Tamam, ben hazırlanıyım o zaman."diyerek çıktı odasından. Kendi odasına gittiğinde delirmiş gibi zıpladı olduğu yerde. Zaten tekleyen hayatının, gün geçtikçe daha da teklemeye başlaması bunalmasına neden oluyordu. Şimdi küçük bi masada, gerilimle dolu saatler geçireceğini biliyordu.

***

Arabasının camından geldikleri restoranta bakıp Miray'a döndü. Sonrada huzursuzca elbisesinin siyah pileleri çekiştirdi."Miray bidaha kıyafet seçerken sana sormicam. Çok abartılı oldu bu ya!"

"Ya hayır, böyle bi yere zaten anca bu gider."

Miray kapısını açıcağı sırada Defne son kez durdurdu."Ya geri mi dönsek. Gelemedik deriz."

Miray bu sefer cevap vermeye bile tenezzül etmeden çantasını alıp çıktı arabadan. Defne de geçicek ağır gece için ufak bir şans dileyip çıktı arabadan. Kilitleyip önden giden Miraya doğru gitmeye başladı. İçeri girdilerinde kabaklarını verip yerlerini sordular.

"Rezervasyonunuzu kim hazırladı efendim."

"Çınar Taşdemir. "

Adam elindeki listeye kısa bi göz atıp masayı gösterdiğinde korkuyla o yöne doğru döndü Defne. Gözleri hemen Çınarla Ömer'i seçerken korkuyla baktı yine. Miray daha farkedememiş olarak masaya doğru ilerliyordu. Telaşlandığı zaman çantasını göğsüne siper ederdi, ve yine öyle olmuştu elinde olmadan.

Çınar ve Ömer sonundaki kendilerine yaklaşan iki kızı farkettiğinde, Ömer çekiştirdiği kıravatı bırakıp Miray'a dikti gözlerini. Tam da o sırada Miray'da mıhlanmış gibi kalakaldı. Defne de Miray'ın yanına geldiğinde Miray dolmuş gözlerini Defne'ye çevrilip sessizce konuştu. "Biliyomuydun sen."

"Şey.."

"Tamam, sus."diyerek gözlerini yukarı dikti Miray. Eski bi yaranın eşelenmesiyle dolan gözlerindeki yaşları zapt ettiğinde yüzüne taktığı gülümsemeyle devam etti masaya doğru gitmeye. Defne ise yüzüne oturmuş mahçup ifadeyle takip etti Miray'ı.

Masaya yaklaştıklarında kime resmi bi selamlaşmaya girmeden masaya oturmuştu. Ama Çınar olayları tam bilmeyerek Ömer'e Miray'ı gösterdi."Ömer buda diğer arkadaşım, Miray. Miray buda Ömer işte."

Kar Tanelerinden Aşka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin