" Halo? "
" Gazda, zvao sam onog što nam je tražio drogu na veresiju. "
" I jeli platio? "
" Nije. Rekao je da nema. "
" Uh, što mrzim te paćenike. Idi sa Filipom i ubij ga! Dosta mi je da taj mučenik stalno zajebava i da se izvlači. "
Zvuk je utihnuo, a gospodin Miličić, mafijaš koji je bio strah i trepet celog regiona, zapalio je cigaru, i sevši na stolicu, počeo da razmišlja...
Srdjan i Filip su se vozili u crnom Mercedesu. Srdjan je bio krupan čovek, na kojem su se isticale tetovaže, i koji je bio stalno mrgodan, i ko zna, možda je odavno izgubio osmeh. Filip je bio nešto sitniji, ali uvek je nosio dva pištolja sa sobom. Govorio je stalno da hoće da bude poput Sicilijanaca. A na to se Srdjan smejao...
Vozili su jako dugo, jer ipak, Goranova kuća je na drugom kraju grada. Kada su napokon stigli, zalupili su vrata od auta i brzim korakom, namrgodjeni, sa pištoljima za pojasom, počeli lupati.
" Otvaraj vrata. Znamo da si unutra! "
Muk. Ništa se nije čulo iznutra. Auto-mobili su prolazili brzinom svetlosti. Gume su ostavljale blede tragove na asfaltu.
" Pičko otvaraj vrata, duguješ nam pare! Čuješ li? Otvaraj! "
Srdjan se derao a Filip lupao. Ali od Gorana nije bilo glasa.
" Skloni se! "
Filip se sklonio, A Srdjan je zapucao u bravu. Nakon par pucanja, otvorio ih je. Filip je obilazio prostorije, dok je on držao pištolj i čekao.
" Gde je ta propalica? "
" Nema ga. Pobegao je. "
" Jesi li siguran? "
" Sve sam proverio. "
" Puu, pičkica. "
" Šta ćemo sada? "
" Zovi šefa. Idemo nazad. "
Srdjan je besneo, dok su izlazili. Stalno je mrmljao sebi u bradu. Ali neka. Doće mu oni glave. Začuo se motor i tragovi Mercedesa su se ocrtavali na asfaltu dok je utihnula škripa guma. Dvojica gangstera su bili očito rešeni da ga ubiju. Gazda će biti razočaran ako ne bude tako.
YOU ARE READING
Tamna strana
Mystery / ThrillerCover by: Ivvyky Šta biste uradili da ste krivi za sve i da se ceo svet obruši na vas?