VII

154 6 0
                                    

" I šta kažeš? Niste ga pronašli? "

" Nismo, ali smo ga dobili na telefon. I dalje poriče da ima novac. "

" Slušaj, imam jako malo strpljenja. Ne pojavljuj mi se na oči dok ga ne pronadjete. Jasno? Taj mali mi duguje pare! "

" Razumem šefe. "

Srdjan je besneo kada je prekinuo razgovor. Filip kao da je znao šta ga muči. Gospodin Miličić je čovek koga se treba plašiti.

" Sranje! "

" Smiri se. Naćićemo ga."

" Jebem mu mater gde se sakrio taj mali zavisnik?!"

" Tražimo ga već par dana, kao da je u zemlju propao... Čekaj... Kako ti je zvučao njegov glas? "

" Ha? "

" Kako je zvučao kada si zadnji put pričao sa njim? "

" Koliko se sećam, glas mu je nekako drhtao..."

" Znam gde je. Pravac gradska bolni-ca! "

" Svaka ti čast. A sada ću mu se napiti krvi! Ulazi! "

Mercedesove gume su opet zaškripale.

Dan kao da je hteo da proleti. Vetar se smirio, Sunce sakrilo iza oblaka, a noć se približavala. Dok su išli ka bolnici, polako se mogla naslutiti ta prelaznost i boja narandže na nebu. Svetlo na banderama se već beše upalilo kao i u prodavnicama. Bližilo se veče.

Goran je dremao. Nije obraćao pažnju na telefon. Bilo mu je dosta svega, a još je osećao malaksalost i umor, iako je prošlo već par dana. U glavi su mu se vrzmale svakakve misli. Prekinula ga je medicinska sestra.

" Dobro veče, kako se osećate? "

" Dobro, hvala vam na pitanju. "

" Drago mi je što to čujem. Donela sam vam lekove, a uskoro će i večera. "

" Hvala vam. "

" Ne morate zahvaljivati, važno da vam bude bolje. Vidi se da ste ojačali. Uskoro ćete moći kući. Sigurna sam. "

Popio je lek, a ona je otišla. Dan je bio pri kraju, ali hteo je još malo da sačeka. Prozor je bio zatvoren, ali je svetlost ipak prodirala. Ništa je nije moglo sprečiti...

Tamna strana Where stories live. Discover now