VI

197 8 0
                                    

Vetar se ušunjao kroz krišom otvoren prozor. Na licu je osetio kako ga miluje svojim nevidljivim rukama. Probudio se. Prošlo je već par dana, a on je uspeo da konačno sagleda svet oko sebe. I činilo mu se da to belilo i bolesnici oko njega mogu samo pogoršati situaciju. Okrenuo je glavu na mali ormarić pored kreveta. Telefon je stajao tiho i nevidljivo. Goran ga nije ni takao poslednjih dana. Bio je utišan i na punjaču. Zgrabio ga je i listao poruke i pozive...

Dok je grabio svaki atom vazduha tog malo kišovitog prepodneva, zagledao se ko ga je to sve zvao. Srdjan, neki čovek iz kafane... A zatim je video ime koje ga je prisetilo na davnu partiju pokera. Pre nego što se upleo u svet parazita. Predrag... Dok je razmišljao, telefon je zavibrirao. Pritisnuo je dugme.

" Halo? "

" Konačno si se javio kretenu jedan. Koliko već pokušavam da te dobijem. I bio sam kod tebe nisi kući. "

" Šta hoćeš? "

" Onih 4.000 što mi duguješ. Tada si mi ostao dužan, a odrao sam te ko zeca. Govori, gde su pare? "

" Nemam ih sada... "

" E, nemoj da se praviš naivan i pametuješ. Nisam ti ja kao neki što možeš tek tako vući za rep. Gde su pare? "

" Ozbiljno ti kažem nemam ih sada kod sebe. Daj mi još malo vremena. "

" Ha. Izgubio na kocki pa se izvlači. Dobro, ali do srede. I ni dana više. Jasno? "

" Jeste. "

Čim je to rekao, prekinulo se. Goranu je bilo dosta svega. Osećao je da ludi od ovolikih poziva i proganjanja. Kao da je kriv za sve. Telefon je opet zavibrirao.

" Molim? "

" Gde si pičkice! "

" Ma ko je to? "

" Nemoj se praviti lud, uzeo dop pa sada sere! Gde si da ti skratim muke? I gde su pare? Govori! "

Goran je prekinuo, čim je Srdjan povisio ton. A telefon je nedugo nakon što ga je ostavio, počeo da vibrira. Goran je pogledao ka prozoru. Posmatrao je kako se zavesa leprša na vetru i doduruje staklo. Telefon je vibrirao još malo, dok on nije ugasio vibraciju. Ali pozivi su trajali sve do tog dugog letnjeg popodneva. Brojevi su se smenjivali jedan za drugim.

Tamna strana Where stories live. Discover now