XXIV

97 4 0
                                    

" Jednostavno nisam imao. Moj život je bio u opasnosti i razmišljao sam impulsivno. Šta još da vam kažem? "

Goran se pravdao, ali svet nije imao obzira. Svet se okrenuo protiv njega.

" Ali opet to ne opravdava ono što ste učinili. "

Tužilac je bio uporan, ali se javio i branilac.

" Prigovor. Moj klijent je pod velikim pritiskom. "

" Prihvata se. Možete preuzeti gospodine Saviću. "

" Hvala vam. A sada gospodine Triviću, da li se kajete zbog toga što ste učinili? "

" Naravno. "

" Da li ste na umu imali posledice postupka, kada ste hteli da ubijete žrtvu? "

" U neku ruku jesam, ali kao što sam vam rekao bio sam impulsivan. Tek kada sam sakrio telo i došao kući, uhvatila me je panika. "

" Nemam više pitanja. "

Nakon što je branilac utihnuo i otišao na mesto, javio se tužilac.

" Mogu li pozvati prvog svedoka? "

Na odobrenje sudije, i na iznenadjenje optuženog, izašla je gospodja Trivić. Svedočila je protiv sina.

" Gospodjo, da li se obavezujete da će te govoriti istinu i samo istinu? "

" Da. "

" Možete početi. "

" Hvala časni sude. Gospodjo, šta imate da kažete o optuženom? "

" Goran je bio jako dobra osoba, ali ae promenio. Dosta se promenio. Mi nismo znali šta on radi iza naših ledja. Nismo znali da kupuje drogu... Oprostili smo mu, ali kada je počeo da upada u sumnjive situacije i na kraju ubije, nismo mogli više. Vidite li mlg muža? Njegovo lice vam sve govori. Ne možemo više... "

Gospodja Trivić je počela da plače i tek onda je Goran shvatio šta je uradio.

" Hvala vam... Toliko od mene poštovani sude. "

" Dakle završili smo. Vreme je da se donese presuda. Zapišite u zapisnik... "

Kako je sudija pričao tako su polako kucali.

   Goran Trivić, proglašen je krivim
   za sve tačke optužnice i presuda je
   20 godina za ubistvo Dragovića.
   Kaucija iznosi 200.000 dinara.

Gotovo. Doneli su konačnu presudu i Goran je znao da mu je to kraj. Niko mu neće platiti kauciju i svi su protiv njega. Napravio je veliku grešku. Dok su ga odvodili, osvrnuo se da još jednom vidi svoje roditelje. Sandra nije bila prisutna...

Tamna strana Where stories live. Discover now