2.8

326 14 0
                                    

→d-dαψ⇜

Aku langsung tak boleh tidur. Siyesly, aku gila semalam. KENAPA KAU BALAS JUNGKOOK, EVA?!

"Hoi!" Hampir je aku carut bila ada orang segah aku dari belakang.

"Awal sampai sini. Kau tak sabar ke hape hah?" Sindir Suga dengan rambut hitam dia yang peliknya nampak glossy.

"Hengkau... Bak duit aku." Aku masih tak lupa lagi hutang dia masa dekat funfair tu.

"Mata duitan betul kau ni. Camne lah Jungkook leh suka dekat kau?" Perli Suga sambil keluarkan duit dari poket baju dia.

"Nah. Aku ada sen je." Masa aku tadah tangan, dia satu-satu letak syiling atas tapak tangan aku.

"Dasar kedekut, lagi bak---"

"EIIIIIIIII HOBIE ISZEU SINI!!!"

Aku terus tepuk dahi bila Jhope datang melalak.

"Mana yang lain?" Aku tanya Jhope pastu dia tunjuk belakang.

Oh.

Diorang 5 tu jalan ala model lah.

Aku rasa malu sangat.

Aduhai...

"Jom, aku dah sedia dah kereta." Ujar Jin sambil kibas lengan dia. Ingat dia ayam ke apa?

Diorang semua jalan mendahului aku. Jungkook tetiba letak lengan dia atas bahu aku.

"Sejak semalam berlaku, aku rasa nak open je ngan diorang." Bisik Jungkook berbaur player.

Aku secara automatic siku perut dia.

"JIN OMMA, TUNGGU HEDEN!!" Aku berlari dekat Jin. Yang depan-depan tu toleh belakang pandang aku.

"Apsal? Nochu aku dera kau ke?" Tanya Jin. Aku angguk mintak kesian.

Jimin ngan V yang dengar aku terus berlari gi dekat Jungkook. Diorang pun tendang sesama tendang.

"Dah ah masuk. Aku dahlah ngantuk. Hyung line dalam kereta eh. Budak 3 ekor tu kat luar eh!" Jerit Suga pastu dia masuk seat belakang.

"Dah korang stob it!" Jin lak jerit. Pastu dia gi seat driver. Rapmon lak paksa 3 orang tu naik belakang.

"Weh Eva join kitorang. Luar ni berangin. Dalam kau dengar orang dengkur je." Ajak V kemudian aku pun naik sekali duduk dekat luar dengan diorang.

Rapmon pun masuk duduk depan. Masa gerak tu, Jungkook hulur aku selimut untuk tutup kaki aku.

"Berapa lama nak sampai sana?" Aku tanya pastu kepala diorang yang tadi yang senget-mengenget jadi tegak balik.

"Dalam 4 jam. Tido ah. Nanti sampai manusia dalam tu kejutkan kita." Jawab Jimin pastu dia tutup balik mata.

Time tu Jungkook pelawa aku untuk baring dekat dia. Aku mengesot duduk depan dia dan sandar atas dada dia.

"Wuu kelapa sawit nya orang depan aku." V sempat agi menganjing aku. Jimin ketawa je.

"Oky, good nite korang." Aku pun tido lepas ketawa tak habis-habis.

 girl meets evil ⅰ•ⅱWhere stories live. Discover now