1.7

354 27 2
                                    


Aku akhirnya balik lepas hang dengan Bambam dekat Wonderland. Walaupun mostly aku rasa menyesal but still, tempat tu best.

"EVAAAAHHHHH!!!!" Jerit dua ekor manusia bila aku jejak kaki ke dalam bangunan tu.

Jungkook dan Yugyeom berlari nak peluk aku. Aku? Mestilah lari daripada diorang. Gila ke hape aku nak diri tegak tunggu dipeluk?

"Kau gi date ngan Bambam tak ajak aku? Tahu tak aku ni puchur hasben kau?" Bebel Jungkook.

"Kau gi date ngan Bambam tak ajak aku? Kitorang ni 97 liners tau tak?" Bebel Yugyeom.

Dua manusia yang bebel isi dia yang sama cuma ending je lain. Apa aku patut buat? Patut ke aku balas dengan bebelan gak or abaikan diorang?

Jawapan nya....

"Duh, aku kisah hape? Dah, aku nak main tepon. Baibai!" Aku langgar bahu dedua tu. Sempat agi aku lagak cool sambil main phone.

Aku bukak lah wechat almaklumlah aku kan dak wicet.

"Kau bukak apa tu? Btw, aku Mark. Mark Tuan." Ujar laki yang datang entah dari mana. Aku angguk je malas nak jawab.

Wu, ada orang add aku ah. Jap nama dia... TY_1995? Aku tekan lah profile dia... well itu wajib kalau nak jadi friend. Yang handsome diterima, yang kureng ditolak. Tu prinsip aku. Mohon kecam aku. Ngajahahahahah.

• TY_1995 • (ANGGAP JE AH NI MCM CHATROOM WATTPAD XPOWER AGI NAK WUJUDKAN IMAGINARY CHAT)

TY: Hii~~

Eva: Yai!! Nuguseyo?

TY: Panggil aku Taeyong. Kau?

Eva: Eva.

Apahal smooth sangat chat aku ngan dia ni?

"Apahal sengih-sengih tu? Chat ngan sape tu?" Tegur Yugyeom sambil silang tangan. Alah dia ni lagak macam mak orang?

"Chat ngan manusia pun salah. Cet." Aku hempas phone aku kat sofa pastu aku diri dekat tiang berdekatan dengan Jungkook duduk.

Oh lupa nak gitau. Tempat aku duduk sekarang bangunan apartment tingkat atas sekali, orang kata penthouse. Aku sekarang ada dekat balcony yang tanpa pagar. Kau salah jalan, kau jatuh dan mati.

Aku sempat pandang sekilas sisi muka Jungkook...

Somehow ada sesuatu dekat badan dia buat aku rasa tenang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Somehow ada sesuatu dekat badan dia buat aku rasa tenang. Aku pun tak tahu apa benda tu. Kau pandang dia sejuk je hati kau.

 girl meets evil ⅰ•ⅱWhere stories live. Discover now