Časť 1

9.3K 407 40
                                    




Nastal nový školský rok. Draco a Blaise sa pýšili povesťou najkrajších chlapcov na škole. Bolo všeobecne známe, že dievčatá sa im doslova hádžu pod nohy. Nebolo sa veľmi čomu čudovať. Draco Malfoy bol považovaný za najkrajšieho chlapca zo slizolinskej fakulty. Bol vysoký, mal modré oči, dlhšie blond vlasy, ktoré mu zvodne padali do tváre, vypracovanú postavu, a ak niečo veľmi dobre vedel, bolo to flirtovanie.

(Pozn. autorky.: V tejto poviedke ma Draco modré oči ako jeho predstaviteľ Tom Felton )

Blaise bol taktiež vysoký, mal vypracované telo. Mal krátke čierne vlasy a dobrý zmysel pre humor. S dievčatami to vedel perfektne.

Už od čias, keď sa začali zaujímať o dievčatá, mali u každej takmer jasnú výhru. Doposiaľ ešte neprišlo dievča, ktoré by sa im nepodarilo zbaliť. Mali na to výbornú taktiku. Lenže tým, ako im popularita stúpla do hlavy, zaumienili si, že musia dosiahnuť čo najvyšší počet dievčat. Obidvaja pochádzali s významných rodín, preto patrili aj medzi elitu školy.

Obidvaja boli neľútostní. Hneď, ako niektoré dievča dostali, pohrali sa s ňou a nechali ju tak.

Spoločne si vytvorili zoznam dievčat, ktoré ich milovali. Obaja mali celkom slušný počet.

Jedného dňa ich už omrzeli dievčatá, ktoré sa im bezvýhradne ponúkali. Rozhodli sa prejsť na vyšší level, a tak otestovať svoje baliace schopnosti.

Vytvorili si zoznam dievčat, ktoré o nich určite nestáli. Medzi nimi boli aj nečistokrvné dievčatá. Obaja sa zhnusene zasmiali, ale sex nie je manželstvo a deti. Na nevinné pohranie poslúži dobre aj humusáčka. Mená dievčat napísali na papieriky, ktoré pokrčili a vhodili do prázdnej krabice. Takže nech už si vytiahnu akúkoľvek dievčinu, musia ju dostať. Za každú cenu.

Ako prvý ťahal Blaise. Vytiahol papierik a držal ho v ruke.

Draco: „Dúfam, že si si vytiahol to najtučnejšie a najškaredšie dievča na škole."

Blaise: „Uvidíme."

Nedočkavo roztvoril papierik a úsmev mu zamrzol.

„Luna Lovegoodová"

Draco vybuchol do huritánského smiechu. Blaise sa tváril otrávene.

„Gratulujem Blaise. Pravdepodobne ťa budú naháňať tie príšery, ktoré vidí len ona sama. Môžeš na ňu použiť taktiku balenia bosých nôh."

Draco sa nesmierne zabával na Blaisovej smole.

„Náhodou. Možno to nebude až také hrozné. Nevyzerá zle. A je čistokrvná. Koho si vytiahneš ty?"

Na rade bol Draco. Načiahol ruku do krabice a začal sa v nej prehrabávať. Po krátkej chvíli vybral pokrčený papierik, ale neotvoril ho.

„No tak Draco, koho tam máš?"

Draco nedočkavo otvoril papierik a úškrn mu zmizol z tváre. Okamžite zbledol a pustil papierik na zem.

Blaise ho nedočkavo zdvihol a prečítal si meno dievčaťa, ktoré bude Dracova nová obeť.

Hermiona Grangerová.

Blaise sa pozrel na Draca. Ten sedel s výrazom mŕtveho psa a bezradne sa pozeral pred seba.

„Nakoniec, nie je tá Lovegoodová až taká zlá, čo?" pobavene sa na ňom začal zabávať Blaise.

„Blaise to nie je sranda. To je Grangerová. To je tá najodpornejšia humusácka nula, aká tu kedy študovala. Navyše, ak je dievča, ktoré určite nedostanem, je to ona. Nenávidí ma tak veľmi ako ja ju."

„Takže, Draco Malfoy, vzdávaš sa?" Blaise si na chvíľu bol istý svojou výhrou, ale nakoniec Draco odvetil: „Nie, nevzdávam. Dostanem tu humusáčku, uvidíš."

Dohodli sa, že s lovom začnú na ďalší deň. Draco ten večer ležal v posteli a premýšľal.

Grangerová. Aká vôbec bude? Keď sa tak nad tým zamyslel, škaredá nie je. Až na tie otrasné vlasy. A tá jej povaha. Možno by som ju mohol zakliať umlčujúcim zaklínadlom.

„Počúvať tie jej reči nezvládnem. To bude ťažký boj. Radšej by som bral tu Lovegoodovú."

Dramione- StávkaWhere stories live. Discover now