Časť 11

4.9K 263 2
                                    


Hermiona sa rozhodla, že jej nebude klamať. Povedala jej o ich spoločnom lietaní. Časť s bozkávaním vynechala. Nemôže jej to povedať. Draco bol považovaný za ich nepriateľa.

„Zbláznila si sa? Malfoy s tebou určite hrá nejakú špinavú hru. Je to obyčajný sukničkár a zrejme mu nestačili slizolinčanky, tak sa obrátil na chrabromilčanky. Navyše, je to neskutočný hlupák."

„Ja viem Ginny. Ale on je ku mne iný ako kedysi."

„Ako iný?"

„Neviem, neuráža ma ani nič podobné. Zmenil sa."

„Mala si s nim niečo viac, ako len lietanie?"

„Nie." Hermionu mrzelo že svojej kamarátke klame, ale vedela, že keď jej prizná pravdu, aj to, že sa jej Malfoy páči, Ginny by ju najskôr zabila.

„Neviem, čo to na teba hrá, všimla som si, ako sa na teba pozerá, ale viac ma šokuje, ako sa naňho pozeráš ty. Dávaj si na neho pozor. Dúfam, že vieš čo robíš."

„Neboj sa Ginny, viem."

Ginny sa na ňu ustarostene pozrela a odišla. Hermiona si sadla na posteľ a zamyslela sa. Čo ak má Ginny pravdu a Malfoy hrá nejakú zvrátenú hru? Veď ju nenávidel. A zrazu sa zmenil. A tie bozky. Hermiona pokrútila hlavou. Páčilo sa jej to, čo bolo medzi nimi, ale zároveň sa začala obávať toho, že to nemusí byť skutočné. Čo k nej vlastne Malfoy cíti? Prečo robí to, čo robí? Musí to čím skôr zistiť.

Nervózne prešľapovala nohami a stála na chodbe. Prečo sa s ňou chcel stretnúť tu? V momente, keď ju zaujal jeden obraz, a ona sa na neho uprene pozerala, niečie ruky ju chytili za pás. Otočila sa a pozerala sa priamo do očí Draca Malfoya.

„Kam chceš ísť?" opýtala sa.

„Nechaj sa prekvapiť."

Išli pozdĺž chodbou. Prišli na koniec a zastali pred dverami s gotickými obrysmi. Draco z vrecka vytiahol kľúč, vložil ho do zámky, otočil ním a otvoril dvere. Vošli do miestnosti, v ktorej bola úplná tma. Draco vytiahol prútik a vyčaroval oheň vo veľkom kozube. V miestnosti bolo zopár políc s knihami, stôl a stoličky, veľký gauč a klavír. Vzadu boli schody, ktoré viedli do izby.

„Čo je to za miestnosť?" zvedavo sa opýtala Hermiona.

„Miestnosť pre slizolinského hlavného prefekta. Ale ten je momentálne mimo Rokfortu."

Draco sa rozvalil na gauč a Hermiona si sadla vedľa neho.

„Chcem sa ťa opýtať." Zrazu nevedela, ako má pokračovať.

„Ako berieš to, čo je medzi nami?"

Draco bol zaskočený touto otázkou, ale vedel, že mu ju Hermiona skôr či neskôr položí. Lenže ako to berie? V podstate mu šlo len o to, vyhrať stávku s Blaisom.

„Páčiš sa mi. A je mi s tebou dobre." Usmial sa.

„To je pekné, ale čo bude ďalej? Vieš, sú medzi nami isté rozdiely."

Draco sklonil hlavu a zavrel oči. Tak toto je typický ženské. Otravovať s hlúpymi otázkami. Na ktoré mal síce jasnú odpoveď. Lenže na sekundu sa zamyslel. Čo vážne bude s Grangerovou ďalej? Áno, začať s ňou bola len hlúpa stávka, ale keď si predstavil, čo by sa stalo, keby to zistila. To nechcel. Nechcel ukončiť ich stretávanie. Páčilo sa mu byť s ňou. Bola iná ako ostatné dievčatá. Draco začal bojovať sám so sebou. Čo vlastne chcel?

Hermiona na neho ticho pozerala. Ona sama nevedela, čo má toto znamenať. Nemohla však poprieť, že ho začala mať rada. Ale bolo to komplikované. A veľmi.

Draco dvihol hlavu a pozrel sa na ňu. Z jej očí bolo jasné, že má obavy. Obavy z toho, čo bude a čo už je. Niečo medzi nimi bolo, akési zvláštne puto.

Draco jej položil jednu ruku na nohu a druhou jej pohladil líce.

„Neviem, čo bude. Neviem, čo sa stane. Viem, že teraz som tu s tebou a to je jediné, na čom záleží."

Hermiona sa slabo pousmiala, pritisla sa k Dracovi, ktorý ju hneď objal a ostala ticho.

Obidvaja si uvedomovali, čo sa deje. Predsa on pochádza z významnej a čistokrvnej rodiny. Ona je muklorodená a donedávna boli nepriatelia, ktorí si robili, od kedy sa poznajú, zle. Čím viac nad tým Draco rozmýšľal, tým viac mu bolo jedno, aké sú medzi nimi rozdiely. Dobre, pravda bola, že keby to vedela jeho rodina, otec by ho roztrhol ako hada a všetci by ním opovrhovali. Vždy sa snažil byť presne taký akého ho chceli mať rodičia. Lenže, čím bol starší, tým viac chcel rozhodovať o svojom živote sám. Nie len preto, čo je s Grangerovou, ale celkovo. Hermionine pocity ju taktiež nešetrili. Hlúpo si dovolila zamilovať sa. Láska k Dracovi ju zaslepovala.

Dramione- StávkaWhere stories live. Discover now