Poobedie mala celé voľné. Rozhodla sa, že to na tej metle vyskúša. Potrebovala však byť sama a rozhodne pri tom nechcela mať žiadnych svedkov. Zobrala metlu do ruky a odkráčala preč od hradu. Prišla až k Hagridovej chalúpke. Chcela ho pozdraviť, ale nebol tam.
„Asi niekam odišiel." pomyslela si.
Vysadla na metlu a vzlietla. Nebola ani pol metra nad zemou. Strašne sa bála výšky. Skúsila preletieť niekoľko metrov, ale stále od strachu dopadla na nohy. Nikdy sa to nenaučí. Nenechala sa však odradiť a skúsila to ešte niekoľko krát. Vôbec jej to nešlo.
„Potrebuješ pomoc?" otočila sa a hľadela rovno do Malfoyovej tváre. Usmieval sa a opieral sa o neďaleký strom. Tak pekne ho usmievať sa ešte nikdy nevidela. Vlastne, nikdy ho takto nevidela. Opieral sa o strom a pozoroval ju.
„Ty ma sleduješ?!"
„Nie, nesledujem. Predstav si, rád sa prechádzam. A nedalo mi nezastaviť sa, keď som videl, ako tu šaškuješ s metlou." Zaškeril sa.
„Vypadni." Ostro mu odsekla a čakala, že sa otočí a odíde. To však neurobil.
„Musíš prekonať svoj strach, Grangerová. Podaj mi tvoju metlu."
Hermiona mu ju bez slova podala. Malfoy na ňu vysadol a vyletel do výšky. Urobil niekoľko otočiek a pristál pri nej.
„Začneme tak, že sa naučíš prekonávať strach z výšky."
„Začneme? My nebudeme nič začínať."
„Ale, no tak, nebuď ako malá." Hermiona sa urazene zamračila.
„Sadni si za mňa a chyť sa ma."
„Nie."
„Grangerová. Už som ti povedal, nechovaj sa ako malé decko."
Rozhodla sa ho počúvnuť. Sadla si na metlu za neho.
„Začneme tým, že sa prestaneš neustále pozerať na zem a počítať výšku, do ktorej vyletíš. Pozeraj sa pred seba a nepozeraj sa dole."
„Dobre."
Sadla si zaňho a chytila sa metly.
„Grangerová, vážne? Takto spadneš skôr, než vôbec vzlietneme. Chyť sa mňa."
„Nikdy, teba sa určite nedotknem."
„Ako chceš." Odvetil Draco a vzlietol.
Hermiona v momente dostala strach a pevne sa ho chytila . Zavrela oči a nevnímala, čo sa deje.
Cítila, že jej nohy opustili zem a pevnejšie ho zovrela. Bolo jedno, že je to Malfoy. Strach bol silnejší.
„Chceš ma zadusiť? Uvoľni sa."
Hermiona sa trochu uvoľnila a otvorila oči. Leteli popri lese.
„Prosím, zastav. Ja nemôžem."
„Nezmysel. Uvoľni sa. Nepozeraj sa do zeme, pozeraj sa pred seba."
Počúvla ho. Zdvihla zrak zo zeme a snažila sa nevnímať ako vysoko letia. Pozerala sa len pred seba. Trvalo niekoľko minút, kým sa uvoľnila. Strach odišiel, a ona prišla na to, že lietanie nie je také strašné. Leteli ponad lúku, smerom k neďalekému jazierku. Pristáli pri ňom a zosadli z metly.
„Vidíš, nie je to také hrozné, že?"
„Nie. Keď tu metlu neriadim ja a viem, že nespadneme, tak nie."
„Ale, prosím ťa. Nespadla by si tak či tak. Len sa musíš sústrediť na let."
„Teraz to vyskúšaj."
„Nie."
„Áno."
„Nie!!"
Hermiona tvrdohlavo trvala na svojom.
„Tak dobre, ty budeš riadiť metlu a ja si sadnem za teba."
„V žiadnom prípade. Stačí, ak zabijem seba."
„Merlin, Grangerová, ty si fakt príšerná. Nikdy som si nemyslel, že si taká tvrdohlavá a zatrpknutá."
Hermiona ešte vnútorne protestovala, ale nakoniec súhlasila. Nech je po jeho.
Vysadla na metlu a on si sadol za ňu. Celkom zmeravela, keď pocítila jeho telo na tom jej. Áno, veď pred chvíľou to bolo rovnaké, ale toto bolo iné. Nežne sa k nej pritlačil a chytil ju za pás. A tá jeho vôňa...
„Verím ti, že to dokážeš."
Tieto slová, ktoré vyšli z úst jej nepriateľa, ju povzbudili. Pevne zovrela metlu do rúk a vzlietla. Hneď ako preletela meter, začala panikáriť.
„Spadneme, spadneme. Čo mam robiť? Čo mam robiť?"
„Ukľudni sa, Grangerová."
Pocítila, ako sa Draco na ňu pritlačil ešte viac a natiahol svoje ruky k jej. Začal riadiť metlu on. Strach síce neopadával, ale nebol taký intenzívny ako na začiatku. Spoločne doleteli naspäť k Hagridovej chatrči. Zosadli z metly.
„Vôbec ti to nešlo zle, Grangerová."
Hermiona sa začervenala: „ďakujem."
„Prečo si to vlastne urobil?"
„Čo také?"
„No, pomáhal si mi. Viem, že ma nenávidíš, a tak nechápem, prečo si mi pomohol."
„Nuž, povedzme, že ma to pobavilo. Zajtra pokračujeme."
Hermiona nahnevane odfúkla a odpochodovala preč.
Celý večer sa sústredila len na lietanie s Malfoyom. Prečo bol k nej taký milý? Vôbec jej to nedávalo zmysel.
YOU ARE READING
Dramione- Stávka
FanfictionDraco Malfoy a Blaise Zabini. Najpopulárnejší chlapci zo slizolinu. Lámači ženských sŕdc. Už ich unavuje, ako sa im dievčatá samé od seba hádžu do náručia, a tak sa rozhodnú uzavrieť stávku. Obaja musia dostať niektoré z dievčat, ktoré si nevedomky...