Časť 7

5.3K 292 22
                                    

Na ďalší deň nemohli jeden z druhého spustiť oči. Celý čas sa nenápadne pozorovali a usmievali sa. Nevedeli sa dočkať konca vyučovania, keď sa odtrhnú od celého sveta a budú spolu lietať. Hermiona sa v lietaní oveľa zlepšila. Zbavila sa svojho strachu z výšok a dokonca sa jej to lietanie zapáčilo. Ako každý deň sa usadili pri jazere a obdivovali krásu prírody. Zrazu ju Draco chytil za ruku a len tak ju držal. Cítila sa veľmi príjemne. Zasnene sa mu pozrela do tváre a ich pohľady sa stretli. Dlho sa na seba pozerali. Draco pustil jej ruku a objal ju okolo pása a prisunul k sebe. Pozrel sa jej do očí naklonil sa, zatvoril ich a jemne ju pobozkal. Najprv to bola malá pusa, ktorá sa začala stupňovať. Druhou rukou jej chytil hlavu a nežne ju bozkával. Hermiona sa k nemu viac naklonila a bozk mu začala opätovať. Držal ju v náruči a ona sa v nej rozplývala. Nakoniec bozk prerušila a sklonila hlavu.

„Stalo sa niečo?"

„Nie, ja len neverím, že sa to deje."

Draco ju pohladil po líci a začal znovu bozkávať.

Hermiona ležala v posteli pozerala do stropu a usmievala sa. V hlave si neustále prehrávala bozky s Dracom. Jej prvý bozk. A ten pocit, ktorý mala. Cítila sa ako princezná, ktorú pobozkal ten najkrajší princ. Príjemne ju šteklilo v žalúdku a uvedomila si, že človek, ktorého dlho nenávidela, je človek, do ktorého sa pravdepodobne zamilovala.

Draco sedel v kresle a zamyslene hľadel do ohňa. Bozkával už veľa dievčat, ale pri žiadnej necítil to, čo pri Grangerovej. Bola iná ako ostatné. Cítil, že ju chce chrániť, držať v náruči a už nikdy nepustiť. Ale ako je to možné? Veď to bola len Grangerová. Dlho ju nenávidel, ale teraz to cíti inak. Nie, nemôže na ňu myslieť. Bola to len hlúpa stávka s Blaisom. Musí si ju vybiť z hlavy. Zachytil ako okolo neho prešla Pansy. Zdvihol sa a išiel za ňou.

Na ďalší deň bol Draco k Hermione odmeraný. Začal sa obávať toho ako sa pri nej cíti. Ako je možné, že ho to dievča tak zaujalo? Včera keď bol s Pansy, predstavoval si, že je to Hermiona. Nemôže dopustiť, aby sa do nej zamiloval. Nie do nej. Do hociktorej inej, ale do nej nie.

Hermiona nechápala, čo sa deje. Draco sa na ňu celý deň ani nepozrel a poobede ani neprišiel, aby si šli zalietať. Zároveň sa obávala toho, ako ju mrzí, že ju ignoruje. Ako mohla dopustiť, že ho začala mať rada?

Prešlo pár dní. Hermiona sa začala plne venovať čítaniu kníh, aby na Draca toľko nemyslela. To jej veľmi nepomáhalo. Stále na neho myslela a nechápala, čo sa stalo. Urobila niečo zle? Je pravda, že predtým sa nikdy nebozkávala. Pokazila niečo? Nebola preňho dosť dobrá? Kým sa trápila myšlienkami a sústredila na Draca, on robil to isté.

Pretvarovanie mu šlo geniálne, nikto na ňom nič nespozoroval. Hermiona mu neskutočne chýbala. Ale strach z toho, čo k nej začal cítiť, ho nútil ju ignorovať. Myslel si, že ho to za deň - dva prejde, ale vôbec. Bolo to horšie a horšie. Nemohol ju ani na minútu dostať z hlavy. 

Dramione- StávkaWhere stories live. Discover now