Časť 27

6.5K 330 74
                                    




           

Hneď ako prišli do hradu Hermionu prezrela madam Pomfreyová. Okrem veľkého šoku mala len zopár škrabancov.  Dostala elixír na upokojenie po ktorom ihneď zaspala.

Draco trval na tom, aby mu madam Pomfreyová ráno umožnila navštíviť Hermionu. Tvrdohlavo stál pred nemocničným krídlom so založenými rukami. Nakoniec sa mu podarilo dosiahnuť svoje. Sadol si na posteľ a pozoroval Hermionu ako pokojne spí. Jemne chytil jej ruku do svojej. Hermiona sa zamrvila a otvorila oči.

„Ahoj." Usmial sa na ňu Draco.

Hermiona sa prudko posadila a pritiahla ho k sebe do objatia. Ihneď jej ho opätoval.

„Už nikdy, nikdy ťa nenechám samu. Tak veľmi som sa o teba bál." Prehovoril.

Hermiona mu nič nepovedala iba ho objímala.

„Prosím odpusť mi tu stávku. Ja.. bol som hlupák. To čo k tebe cítim nemá nič spoločné so žiadnou stávkou."

„Odpúšťam ti." Povedala mu Hermiona

Dracove oči sa rozjasnili pustil ju z objatia, chytil jej tvár do rúk a pozrel sa jej do očí.

„Ďakujem že si po mňa prišiel, že si ma hľadal, myslela som že už ťa nikdy neuvidím."

„Už navždy ťa budem ochraňovať." Vážne jej oznámil. Hermiona sa usmiala. Draco sa pomaly naklonil a pobozkal ju.

Na večeru kráčala Hermiona ruka v ruke s Dracom. Bolo jej jedno čo na to kto povie, milovala Draca aj napriek všetkému a vedela, že on miluje ju. A to že ju išiel hľadať a riskoval aj vlastný život, bol toho jasný dôkaz. Aj keď to bolo nezvyčajné, Draco si sadol s Hermionou na kraj chrambomilského stola. Aj keď sa najprv tváril kyslo, bol rád že je pri Hermione. Ginny, Harry a Ron si Draca premeriavali pohľadom a prisahali mu, že ak Hermione ešte niekedy ublíži schytá to. Taktiež sa mu poďakovali za pomoc pri hľadaní.

Pansy Parkinsonová bola od hnevu červená ako paprika. Rozhodla sa že bude naďalej bojovať o Draca, aj keď vedela že je to zbytočné.

Po večeri sa pri ich stole zastavil Derek.

„Hermiona môžeme sa porozprávať?"

„Vypadni od nej ty idiot. Nehanbíš sa tu ukázať?" okamžite sa na neho oboril Draco.

Hermiona mu naznačila aby prestal a pozrela sa na Dereka.

„Chcem sa ti ospravedlniť za to čo som ti povedal a za to že som ťa tam nechal. Je to moja vina, prepáč."

„V poriadku, nemohol si vedieť čo sa stane." Odpovedala mu Hermiona

Derek sa ešte niekoľko krát ospravedlnil a odišiel. Draco nechápal ako mu mohla Hermiona odpustiť. Neustále frflal a výnimočne mu dal za pravdu Ron.

Po večeri mali Draco a Hermiona chvíľku pre seba. Rozhodli sa že sa konečne porozprávajú. Prešli sa až do astronomickej veže kde sa zastavili a pozerali sa na prírodu.

„Ešte raz sa ti chcem ospravedlniť za tu stávku."

„To je v poriadku. Už na tom nezáleží." Usmiala sa a pobozkala ho.

„A príšerne som žiarlil. Už ťa nedám nikomu."

„A čo tá Nina?" Hermiona prižmúrila oči.

„Je to iba kamarátka. Okrem toho myslím že so mnou mala rovnaký zámer ako ja s ňou. Vzbudiť žiarlivosť u niekoho iného." Draco sa pousmial. Hermionina žiarlivosť ho tešila.

„Nechcem ťa už nikdy stratiť. Nechcem byť ani minútu bez teba." Oznámil vážne Hermione.

„Ani ja bez teba."

„Niečo pre teba mám." Povedal jej a vytiahol z vrecka náhrdelník, ktorý mu vrátila.

„Sľubujem ti že už ťa nesklamem, nikdy." -D

Hermiona potlačila slzy a Draco jej ho pripol na krk. Keď sa otočila Draco sa na ňu usmial zobral ju do náručia a pobozkal ju.


Koniec

Dramione- StávkaWhere stories live. Discover now