Hermiona sedela v klubovni pozerala do ohňa a nemohla poprieť svoje sklamanie. Draco znova neprišiel. Iste, mohlo sa niečo stať, ale mohol jej dať aspoň vedieť. Navyše, nebol ani na večeri.
Harry s Ronom hrali šach. Hermiona si k ním prisadla a čítala knihu. Keď Ron odbehol preč, hneď využila príležitosť a opýtala sa Harryho:
„Harry keby si mal dohodnutú schôdzku s dievčaťom, stalo by sa, že by si neprišiel ak by si ju mal rád?"
Harry na ňu prekvapene pozrel a zamyslel sa: „No záleží to od okolností. Niekedy ti do toho môže naozaj niečo skočiť. Ale pokiaľ má ten chlapec záujem, ozve sa. Počkaj, ty si mala rande?"
Hermiona očervenala ako paprika a začala koktať.
„Nnnie, aa a áno."
„Kto to je?"
„Nikto."
Harryho to úprimne zaujímalo, ale nebude to z Hermiony ťahať nasilu. Ak bude chcieť, povie mu to sama. Skôr, než stihol niečo povedať, prisadol si Ron.
„O čo som prišiel?"
„O nič." odpovedali obaja naraz a usmiali sa.
Hermiona šla spokojne spať. Draco určite neprišiel len preto, že mu do toho niečo vošlo. Zajtra bude všetko v poriadku.
**********
Hermiona vošla do dievčenskej šatne pripravená sa prezliecť na hodinu lietania. Keď stála pri skrinke, nechtiac si vypočula rozhovor Pansy Parkinsonovej a Millicent.
„Bol úžasný Milly, ani si nevieš predstaviť, aká som s ním šťastná."
„Takže ťa Draco požiadal, aby ste začali spolu oficiálne chodiť?"
„Áno, povedal mi, že ho žiadna nezaujíma, iba ja. Včerajšok bol úžasný. Je to ten najlepší chlap na svete."
V Hermione sa zmiešali pocity strašného hnevu a žiarlivosti. Ako je to možné? Veď ten pohľad, tie dotyky a bozky? To muselo byť skutočné. Neverila, že by to iba hral. Mala sto chutí prísť ku Pansy a vyškriabať jej oči, ale zachovala chladnú hlavu. Bola to Pansy. Mohla si aj vymýšľať. Každému bolo jasné, že za Dracom uteká ako ten najvernejší psík.
Na chodbe sa jej oči stretli s Dracovými. Bolo mu jedno, že ho všetci vidia, podišiel k nej: „Hermiona musím ti..."
„Stretneme sa po škole" prerušila ho Hermiona.
Draco sa na ňu usmial a ona mu úsmev opätovala. Nemohol si však nevšimnúť, že ten úsmev bol čudný.
Počas hodiny metlobalu profesorka pochválila Hermionu za to, ako sa zlepšila. Keď sa jej ostatní opýtali, ako je to možné, len sa tajomne usmiala a povedala: „Tajomstvo." Po konci poslednej hodiny sa Hermiona vybrala na stretnutie s Dracom. Vonku začalo pršať. Nervózne prešľapovala nohami, ale nikde ho nevidela. Zrazu ju niekto zozadu objal rukami. Hneď ako sa otočila jej Draco vtisol bozk na pery.
„Draco?"
„Áno?"
„Kde si bol včera?"
„Prepáč, viem, že som ti mal dať vedieť, že neprídem. Bol som s Pansy."
Viac nepotrebovala počuť. Hneď ako počula Pansy, pocítila strašné sklamanie. Bez slova sa otočila a rozutekala sa preč.
Slzy jej tiekli po lícach a zmiešali sa s dažďom. Bola už takmer pri hrade, keď ju Draco dobehol. Chytil ju za ruku, ktorú mu hneď vytrhla a snažila sa odísť. Draco ju chytil za plecia a držal ju, aby mu neutiekla.
„Vysvetlíš mi, o čo tu ide?"
„Nebudem vám brániť vo vašom šťastí. Koniec koncov, ja som vždy bola aj budem pre teba len humusáčka."
Z celej sily sa mu vytrhla a išla smerom k hradu. Draco najprv ostal prekvapene stať. Akom šťastí? O čom to hovorila?
Hermiona vošla do hradu úplne premočená. Skôr, než stihla znova Dracovi utiecť, dobehol ju.
„Nechápem, o čom si to hovorila, o akom šťastí?"
Hermiona si vzdychla. Vyhla sa jeho pohľadu a uprene hľadela do steny.
Draco stál pred ňou a dožadoval sa vysvetlenia.
„Nič sa nedeje. Ale nie je vhodné, aby sme pokračovali v tom, čo robíme."
„Prečo?"
Hermiona to nevydržala a vybuchla. Čo si o sebe myslí?
„Veď, kvôli tvojej priateľke Pansy. Kvôli ktorej si včera neprišiel. A s ktorou tvoríte šťastný pár. Neviem, čo malo znamenať to, čo bolo, ale ja nebudem nikomu robiť náhradnú bábiku."
Chcela znova utiecť, ale rozmyslela si to. Proste chcela vysvetlenie.
„Ale veď ja s Pansy nič nemám."
To nebola úplná pravda. Pravda bola taká, že donedávna spolu spávali.
„Ráno hovorila o tom, aký ste mali včera krásny spoločný večer, aký si úžasný chlap."
Dracov výraz hovoril o tom, že nechápe, o čom hovorí a ani to nechápal. Veď Pansy včera plakala, pretože jej ochorela mama. To nedáva zmysel. A potom mu to doplo. Pansy musela odhaliť jeho náklonnosť ku Grangerovej a rozhodla sa to ukončiť. Ale čo sa do neho stará? Do Draca vošla zlosť. Chytil sa za hlavu a mal sto chutí sa rozutekať do klubovne a roztrhnúť Pansy ako hada. Teraz všetko pokašľala a on stávku prehrá. Grangerová bola typ, ktorý musí presviedčať. A okrem toho, sa mu to začalo aj páčiť.
YOU ARE READING
Dramione- Stávka
FanfictionDraco Malfoy a Blaise Zabini. Najpopulárnejší chlapci zo slizolinu. Lámači ženských sŕdc. Už ich unavuje, ako sa im dievčatá samé od seba hádžu do náručia, a tak sa rozhodnú uzavrieť stávku. Obaja musia dostať niektoré z dievčat, ktoré si nevedomky...