Časť 6

5.5K 305 19
                                    


Prešlo niekoľko dní. Draco a Hermiona sa dohodli, že ju bude učiť lietať častejšie. Stretávali sa každý deň a trénovali. Prvé dni sa Hermiona bála lietať sama, tak leteli spolu na jednej metle. Neskôr si už viac verila a odvážila sa lietať sama. Draco letel vždy vedľa nej. Trval však na tom, aby ona lietala na jeho Nimbuse.

Jedno popoludnie, keď sedeli pri jazierku, to nevydržala a opýtala sa ho:

„Prečo si vlastne ku mne zmenil postoj? Vždy si ma nenávidel, a teraz sa správaš ako môj najlepší priateľ."

„Zmenil som sa. Už nie som taký, ako kedysi. Nie je dôvod, aby sme sa naťahovali a nenávideli. Okrem toho, som rád, že ti môžem pomôcť. Ber to ako kompenzáciu za moje otrasné správanie kedysi."

Hermiona bola dojatá. Spokojne sa usmiala a spontánne si položila hlavu na jeho plece. Hneď ako si uvedomila čo urobila, zarazila sa a zdvihla hlavu.

„Pokojne sa opri." Usmial sa na ňu, chytil ju okolo pása a pritiahol k sebe.

Hermiona sa zrazu cítila nervózne. V takomto objatí s nikým ešte nebola. Teda, bola, ale bol to len Harry. Harry je ako jej brat. Čo ju však znervózňovalo najviac, bolo to, že jej sa páčilo byť takto pri Malfoyovi. Cítila sa v bezpečí. Mala pocit, ako by sa jej pri ňom nemohlo nič zlé stať.

******

Pocity, ktoré v Dracovi vzbudzovala Hermiona, ho znervózňovali. Začal si ju viac všímať. Vo veľkej sieni, na hodinách, mimo školy. Nemohol z nej spustiť oči a v jednom kuse na ňu myslel. Na to, ako budú spolu lietať, sa tešil tak, ako na nič iné. Každý deň mu zlepšila náladu svojím úsmevom. Prečo si ju nevšimol skôr? Bol tak zaslepený čistokrvnými rečami, že si nevšimol aká je v skutočnosti dobrá?

Ako tak sedel na sedačke a usmieval sa, nervózne ho pozorovala Pansy. Draco bol jej jediná láska. Aj napriek tomu, že ju chcelo veľa chlapcov pozvať na rande, všetkých odmietala kvôli nemu. Veľmi dobre vedela, aký je jeho vzťah k dievčatám, ale ona bola jeho jediná, ku ktorej sa vždy vrátil. Bol to jej prvý chlapec a ona si zaumienila ho mať len pre seba. Posledné dni si všimla, že je zvláštny. Každé poobedie niekam zmizne a potom chodí zasnený a nevníma ju. A čo je najhoršie, už s ňou odmieta spávať. Rozhodla sa, že zistí, čo sa to deje.

*******

Hermiona sa snažila čítať svoju obľúbenú knihu, ale jej myšlienky sa sústredili na Draca. Na jeho vôňu, na jeho úsmev, na jeho sladké slová. Vedľa nej si sadlo dievča s rovnako zasneným výrazom.

„Ahoj Hermiona"

Hermiona sa odpútala od myšlienok a pozdravila Lunu tiež.

„Vyzeráš zasnene, je v tom nejaký chlapec?" usmiala sa.

„Vlastne áno. Ale nie je to nič vážne." Odpovedala jej Hermiona.

„Pokiaľ na neho myslíš, tak je." Odpovedala jej Luna a tvárila sa tak typicky zasnene Lunovsky.

„Možno to je aj vážne, ale nie som si istá, či sa mu práve ja páčim."

„Je ľahký spôsob, ako to zistiť."

To Hermionu skutočne zaujalo.

„Ako?"

„Veď ho pobozkaj a uvidíš podľa jeho reakcie."

Hermiona sa zamyslela. Malfoy sa jej páčil a rada s ním bola, ale bolo to až tak vážne, aby sa s ním bozkávala? Nie je to už veľa? Veď ešte len pred mesiacom ho nenávidela. Zatvorila oči a predstavila si, aké by to bolo. Pocítila šteklenie v žalúdku. Bola si istá tým, že by sa jej to páčilo. 

Dramione- StávkaWhere stories live. Discover now