Ako to dopovedal ich pery sa spojili. Draco nadvihol Hermionu aby si na neho obkročmo sadla. Bozky sa menili z nevinných na vášnivé. Stupňovala sa ich túžba po tom druhom.
Dracove ruky skĺzli z Hermioniných bokov na jej stehná. Pomaly ich hladkal až neskôr postupoval vyššie pod tričko. Hermiona túžobne vzdychla. Draco prerušil bozkávanie a začal jej bozkávať krk. Naklonila hlavu a rukami vošla popod jeho košeľu. Vtedy to bolo jasné. Musia mať jeden druhého. Hermiona si vždy hovoria že na niečo také počká ale zabudla na svoje predsavzatia a začala mu rozopínať košeľu. Keď ju rozopla očami prebehla jeho hruď. Draco bol vždy bledý a skoro jej oči vypadli, keď videla tie svaly, ktoré skrýval. Naklonila sa a začala mu bozkávať krk. Draco túžobne povzdychol a pevnejšie ju chytil za stehná. Ak bude pokračovať v tomto bozkávaní neudrží sa dlho.
Draco mal veľa dievčat, so všetkými to prebiehalo rovnako. Prišli vyzliekli sa nezabával sa zdĺhavým bozkávaním a išiel rovno na vec. S Hermionou to bolo iné. Užíval si každý okamih, každý bozk, každý dotyk. Jeho ruky pustili jej stehná a začal jej pomaly rozopínať gombíky na košeli. Ochvíľu na ňom sedela v rozopnutej košeli. Draco ju premeriaval pohľadom. Ich oči sa spojili. Pozreli sa na seba a pobozkali sa. Dracove ruky postupovali nižšie od bokov a vyššie od stehien. Hermiona sa prudko nadýchla.
„Ak to nechceš." Začal Draco ale ona ho prerušila.
„Chcem ťa, chcem ťa celého."
Viac mu netrebalo počuť. Tie slová ho nabudili na toľko že ju chytil na nohy a nadvihol. Postavil sa a niesol ju smerom k schodisku. Počas toho ako ju niesol smerom k spálni bozkávali sa. Nevedeli sa od seba odtrhnúť. Obidvoch ich ovládala túžba po tom druhom.
Vošli do izby. Draco položil Hermionu na posteľ a ľahol si na ňu. Začal ju bozkávať. Na pery, na líce na čelo. Pomaly prechádzal na krk.
„Si krásna." Hovoril medzi bozkami.
Hermiona mu nato povedala „ľúbim ťa."
Draco na ňu pozrel, mierne zaskočený takýmto vyznaním. Keď videl jej oči, jej pery, jej tvár vedel že on to cíti rovnako.
„Aj ja teba."
Draco ani nevedel ako a obaja sa ocitli bez oblečenia. Draco na to išiel pomaly. Najprv Hermione bozkával krk. Túžobne vzdychla a užívala si ten moment. Hermiona prevzala iniciatívu a ľahla si na Draca. Začala ho dráždiť jazykom na krku. To ho rozpaľovalo. Musel ju mať musela byť jeho. Nikdy tak po nikom netúžil, ako teraz po nej. Rukami ju objal a prevrátil ju pod seba. Pobozkal ju na pery a postupoval nižšie. Najprv ku krku, potom na prsia a zastavil sa na brušku. Začal postupovať vyššie keď sa ich pery znovu stretli zašepkal jej : „ Si pripravená?" Hermiona prikývla. Draco dal jednu ruku pod jej hlavu a pridržiaval ju. Nežne ju bozkával. Prstom jej prechádzal po stehne a začal ju dráždiť. Túžobne vzdychla. „Chcem aby si bola len moja, navždy." „Budem." Prehĺbil ich bozk a prvýkrát jemne prirazil. „V poriadku?" opýtal sa ale odpovedala mu len bozkami. Postupne Draco pridával na intenzite. Najprv jemne, potom rýchlejšie a drsnejšie. Nikdy nemal pri sexe takýto pocit. Hermiona ho rozpaľovala natoľko že nechcel prestať, chcel aby to trvalo čo najdlhšie. Keď sa blížilo ich vyvrcholenie Hermiona začala dráždiť Draca bozkami na krk. Nikdy necítil takú rozkoš. Intenzívnejšie a rýchlejšie prirážal až nastalo vyvrcholenie u obidvoch. Ich spotené tela sa lepili na seba. Obidvaja z ťažka dýchali. Draco sa prevalil vedľa Hermiony a pritiahol si ju k sebe. Jednu ruku mu položila cez hruď a oprela si hlavu o jeho rameno.
Vtedy sa stala jeho. Len jeho. Bol si istý tým že ju už nikomu nedá. Bolo to, to najkrajšie čo kedy prežil s dievčaťom. Bol si istý tým že ju už nenechá odísť a bolo mu jedno akú ma krv alebo čo sa im postaví do cesty.
Premýšľal na posteli. Jednou rukou si podopieral hlavu a druhu mal ovinutú okolo Hermiony. Tá mala hlavu položenú na jeho hrudi a spokojne spala. Draco na ňu hľadel a veril že tento pohľad bude mať stále.
Nasledujúce dni boli priam rozprávkové. Hermiona a Draco ignorovali všetky reči, pohľady a otázky a venovali svoju pozornosť len tomu druhému. Spoločne sa chodili prechádzať a trávili spolu všetok voľný čas. Draco nikdy neveril na lásku ale jeho názor sa zmenil. Konečne vedel čo to je. A nikto mu to nevezme.
Harry, Rona Ginny neveriacky sledovali Hermionu a Draca ako spolu kráčajú von zo školy na prechádzku.
„Úplne sa zbláznila. Podľa mňa ju zaklial, inak to nie je možné." Povedal Ron.
„Tiež tomu nerozumiem. Ale niečo sa mi na tom nepáči mam zlý pocit." –Ginny
„Podľa mňa sa zbláznili obaja."-Harry
„Ale ak jej ublíži zabijem ho"- Ron
„Zabijeme ho spolu."- Ginny
Slizolinskou klubovňou sa ozval rachot. To spôsobila Pansy ktorá hodila o zem tanier. Millicent na ňu pozerala s vyvalenými očami.
„Milly to nie je možné. Ako mi to mohol urobiť? Dať sa do kopy s humusáčkou špinavou."
„Nechápem že tak Draco klesol."-Millicent
„Ale ak si myslí že mu dovolím s ňou ostať je na omyle. Musím niečo nájsť. Nejaký dôvod kvôli ktorému ho opustí ona. Chcem aby ho nenávidela. Aby nenávidel on ju. Postarám sa o to nech to stojí čo to stojí." Pansyn hlas bol odhodlaný.
Hermiona si kreslila srdiečka do zošita. V triede ako obvykle panoval rozruch. Otočila sa a jej pohľad pristál na Dracovi. Nervózne dopisoval chýbajúcu úlohu. Pousmiala sa a vrátila sa ku kresleniu srdiečok. Bola zamyslená nad tým ako bude tráviť blížiace sa prázdniny. Najradšej by bola s Dracom. Keďže sú na ňu Harry s Ronom nahnevaní, prázdniny v Brlohu sa najskôr zrušia. Veľmi ju mrzel postoj jej priateľov.
Prekrikovanie v triede prerušila až Pansy, ktorá sa postavila na stôl a snažila sa všetkých prekričať. Všetci stíchli a pozerali sa na ňu. Keď dosiahla pozornosť žiarivo sa usmiala a podišla k tabuli.
Vedľa nej sa tajomne usmievala Millicent a jej ďalšie priateľky Zoe a Madison.
„Ďakujem za pozornosť, milí spolužiaci. Rada by som vám všetkých chcela oznámiť veľkú výhru"
Tí ktorí ju doteraz nevnímali k nej zvedavo vztýčili hlavy a nastalo úplne ticho. Hermionu nezaujímala Pansy a jej hlúposti tak sa ďalej venovala kresleniu. Pansy zobrala pergameny a položila ich pod čítačku (Neviem presne ako sa to volalo ale bola to tá vec, ktorú použil Snape keď im v 3 ročníku hovoril o vlkodlakoch).
Pansy začala hovoriť dievčenské mená. Hermiona sa uprene venovala kresleniu až kým nepocítila na sebe spýtavé pohľady. Zodvihla hlavu a pred ňou stála Pansy s posmešným výrazom.
„A slečne Grangerovej skláňame poctu pretože sa vyšplhala na prvé miesto zoznamu najľahších dievčat na škole."
Hermiona na ňu vyvalila oči. Pansy sa na ňu žiarivo usmievala. Hermionin pohľad sa odvrátil od Pansy a pozrela sa na tabuľu. Boli na nej načítané zoznamy mien Dracovým rukopisom. Študenti si začali zmätene šepkať a slizolinčania sa chichotali ostošesť.
„Humusáčke to treba zopakovať, tak jej to zopakujem. Gratulujem ti k prvému miestu najľahšej dievčiny, taktiež ako Gratulujem Dracovi Malfoyovi k jeho výhre pri stávke ktorú uzavrel s Blaisom že ťa dostane do postele za každú cenu."
YOU ARE READING
Dramione- Stávka
FanfictionDraco Malfoy a Blaise Zabini. Najpopulárnejší chlapci zo slizolinu. Lámači ženských sŕdc. Už ich unavuje, ako sa im dievčatá samé od seba hádžu do náručia, a tak sa rozhodnú uzavrieť stávku. Obaja musia dostať niektoré z dievčat, ktoré si nevedomky...