Sobotňajší večer sedela v klubovni. Bola zažratá do čítania knihy, keď započula rozhovor dvoch dievčat.
„Videla si ako dnes úžasne vyzeral Draco?"
„Áno, je úplne úžasný. Dnes, keď mali tréning, nevedela som z neho spustiť oči. Je úplne dokonalý."
Hermiona neveriacky pokrútila hlavou. Malfoy a úžasný? Čo sa zbláznili? Veď to bol iba jeden protivný chalan. Dobre, bol menej protivný ako za posledné roky, to musela uznať, ale až tak? Nechápala, ako sa im môže Malfoy páčiť.
Nasledujúci deň sa šla s Ginny prejsť. Rozprávali sa o Harrym, do ktorého bola Ginny neskutočne zamilovaná.
„Hermiona a tebe sa kto páči?"
„Ja neviem, asi nikto." Priznala a zahľadela sa do zeme.
„Ale no tak, niekto sa ti musí páčiť."
„No môžem povedať o niektorých, že sa mi páčia, ale je to iba o tom, že sú pekní. Nič viac."
Hermiona to nevydržala a musela sa Ginny opýtať.
„Počula si o tom ako dievčatá šalejú z Malfoya a Zabiniho? Ja to nechápem."
Ginny sa zamyslela. „No, kebyže neviem, akí sú povahovo, tiež by som mala rovnaký názor." Hermiona na ňu prekvapene pozrela. Ginny pokračovala.
„O Blaisovi som počula, že ma skvelý zmysel pre humor. Taktiež nevyzerá zle. Veľmi ho nepoznám, aby som si mohla utvoriť názor. Malfoya poznám a vôbec ho nemám rada. Je to rozmaznaný a nafúkaný egoista. Ale nevyzerá zle. Čo myslíš?"
„Nie nevyzerá."
To bol koniec ich rozhovoru na tému Malfoy. Hermiona chcela vedieť, aký ma Ginny názor. Ani nevie, prečo to vlastne chcela vedieť.
Pondelkové vyučovanie začalo pre Hermionu katastrofálne. Mali hodinu lietania. Je to niečo, čo Hermiona z duše nenávidí. Vo všetkých predmetoch exceluje, ale lietanie? Vôbec. Harry jej už viackrát navrhol, že jej pomôže, ale vždy ho odmietla. Zo strachu. Predtým ju to chcel naučiť Ron, ale dopadlo to katastrofálne.
Hneď na začiatku hodiny nechtiac narazila s metlou do stromu. Slizolinčania sa začali pobavene smiať a ich smiech prerušil až Malfoy.
„No, nie každý vie lietať, však Grangerová?"
Pozornosť sa odpútala od Hermiony a všetci sa ďalej venovali lietaniu. Ona si sadla vedľa stromu a pozorovala ostatných.
O malú chvíľu pri nej pristál Malfoy.
„Tak čo, Grangerová, ani to neskúsiš?"
„Choď si uťahovať z niekoho iného, Malfoy. A nie, neskúsim."
„Ale no tak. Nie je to ťažké. Všimol som si, že robíš veľkú chybu. Stále sa pozeráš na zem. Mala by si sa pozerať pred seba a sústrediť na let."
Hermiona bola prekvapená jeho záujmom. Odriekla len: „Ja nemôžem. Mam strach z výšok. Nedokážem sa sústrediť na nič iné." Ani nevedela, prečo mu to vlastné hovorí.
„Musíš ten strach prekonať. Čo to budeš za čarodejnicu, keď nepreletíš ani meter na metle?"
„Ďakujem, Malfoy."
„Tak som to nemyslel. Poď, pomôžem ti." Povedal a vystrel k nej ruku.
„TY? Ty chceš pomáhať MNE?"
Pokrčil plecom a povedal „Prečo nie? Som vynikajúci učiteľ. Pansy tiež nevedela lietať a pozri na ňu."
Áno, to sa jej vybavilo v pamäti. V prvom ročníku, keď odmietla lietať, presedela zvyšok hodine na lavičke s Pansy.
„Neverím ti. Určite ma zhodíš z metly alebo niečo podobné."
Malfoy sa pobavene zasmial. „Ako chceš. Ak si to rozmyslíš, pamätaj. Lepšieho učiteľa ako som ja nenájdeš." Otočil sa, vzlietol a už ho nebolo.
Čo to do pekla má znamenať? Malfoy sa k nej správal až podozrivo dobre. Musela však uznať, že mal pravdu. Čo to je za čarodejnicu, keď nevie lietať. Chcela by sa to naučiť. Potrebovala niekoho, kto jej pomôže, ale určite nechcela, aby ten niekto bol Malfoy.
YOU ARE READING
Dramione- Stávka
FanfictionDraco Malfoy a Blaise Zabini. Najpopulárnejší chlapci zo slizolinu. Lámači ženských sŕdc. Už ich unavuje, ako sa im dievčatá samé od seba hádžu do náručia, a tak sa rozhodnú uzavrieť stávku. Obaja musia dostať niektoré z dievčat, ktoré si nevedomky...