Draco sa nervózne prechádzal po slizolinskej spoločenskej miestnosti. Bol si istý jednou vecou. Záleží mu na Grangerovej. Snažil sa tieto pocity ignorovať, ale nešlo to. Nedokázal sa jej vyhýbať a popravde, ani už viac nechcel.
„Nad čím rozmýšľaš?" zvedavo sa ho opýtal Blaise a hodil sa na gauč.
„Nad Grangerovou." priznal mu Draco.
Blaise prekvapene vyvalil oči.
„Už si ju dostal?"
„Do postele nie. A ani to nechcem."
„Prečo?"
„Je ešte panna, je mi to jasné. A nezaslúži si niečo také."
„Draco, spamätaj sa, je to iba humusáčka." Odpovedal Blaise s opovrhovaním v hlase.
„Nenazývaj ju tak v mojej prítomnosti." Pokojne mu odpovedal Draco.
„Zbláznil si sa? Čo je to s tebou Malfoy? Snáď si sa nezamiloval."
„Nemôžem jej to urobiť."
Blaise si povzdychol.
„Kto by to bol povedal, že nás takto dokážu zmeniť." Povedal šeptom Blaise.
„Niečo mi hovor." Odpovedal Draco.
Bolo im obidvom jasné, že sa im táto stávka vymkla z rúk. Blaise si už nevedel predstaviť, že by nebol s Lunou a Draco sa nedokázal vzdať Hermiony.
****
Profesorka McGonnagalová si zavolala všetkých žiakov do veľkej siene. Mala pre nich dôležitý oznam.
„Utíšte sa prosím" snažila sa ich prekričať. Všetci poslušne stíchli a nedočkavo čakali, čo im povie.
„O dva týždne sa na našej škole usporiada školský ples."
Skôr než stihla povedať viac, prerušilo ju natešené výskanie aj zhrozené povzdychy. Naposledy mali ples v 4 ročníku, keď sa odohrával trojčarodejnícky turnaj.
„Ticho!!" profesorka McGonnagalová nahnevane okríkla študentov. Po sále sa ozývalo už iba šepkanie.
„Ples sa usporiada na počesť návštevy čarodejníkov z Pentagonu."
Každý na ňu neveriacky hľadel. Čarodejníci z Pentagonu boli veľmi známi. Bola to skupina čarodejníkov, ktorí mali rovnakú moc ako Ministerstvo. Riadili niekoľko čarodejníckych škôl, vlastnili ¾ čarodejníckych miest a ich návšteva bola neuveriteľná pocta. Boli veľmi vážení.
„Aj keď je to narýchlo, chcem, aby ste sa plesu zúčastnili všetci." Rázne im oznámila.
„Vyučovanie štvrtok a piatok prebiehať nebude. Máte voľno a môžete odísť domov kvôli nákupom šiat a podobným záležitostiam. A teraz odchod spať."
Študenti horlivo diskutovali o plese a pomaly sa rozchádzali do klubovní.
„Do pekla, to nemyslia vážne, ďalší ples." Sklamane priznal Ron.
„Ak to dopadne ako naposledy, zabijem sa."
„Hlavne dopredu ľutujem vaše partnerky, nechcela by som, ako Patilové
, presedieť celý večer a nezabávať sa." podpichla ich Hermiona.Ron a Harrym jej venovali jedovatý pohľad, na ktorom sa Hermiona musela zasmiať. Spomienky na ten ples boli vynikajúce do momentu, kým ju nevytočil Ron. Prirodzene, žiarlil na Viktora. Dúfala, že tentoraz to dopadne dobre. Ale s kým pôjde? Prvý, kto jej zišiel na um, bol Draco, ale o tom pochybovala. Ich vzťah bol dosť krehký. Ani jeden nevedel, aké to bude.
********
„S kým pôjdeš na ples Blaise?" s úškrnom sa pýtal Draco. Bolo mu jasné, že to bude Luna.
„Ale prestaň, a čo ty? Pôjdeš s Grangerovou?"
Draco zvážnel. V 4 ročníku bol na plese s Pansy, ale teraz vôbec nemal chuť tam ísť s ňou.
„Ja neviem." Pokrčil plecami. Vážne nevedel. Najradšej by tam išiel s Hermionou, ale to by samozrejme vyvolalo veľký rozruch. Nevedel, čo má urobiť.
Po celej škole panoval rozruch. Všetci horlivo rozprávali o blížiacom sa plese. Ron to skúšal na Hermionu ako prvý. Rázne ho však odmietla. Harry ho zato vysmial, až pokým mu Hermiona nevenovala jedovatý pohľad.
Bola celkom prekvapená, aké množstvo chalanov ju chcelo pozvať. Prvý bol Ron, neskôr to bol George, čo považovala len za Weasleyovský žart. Ďalší bol Justin a Jacob z bifľomoru. Najviac ju však prekvapil pohľadný Derek z bystrohlavu. Nepoznala ho veľmi dobre, zopár krát sa s ním rozprávala o hlúpostiach. Bol vysoký, mal dlhšie hnedé vlasy, vypracované telo a bol neuveriteľné pekný. Hermiona nečakala, že si ju vôbec všimne. Pozvanie ju potešilo, ale neprijala ho. Neprijala ho z dôvodu, že na ples pôjde s Dracom.
YOU ARE READING
Dramione- Stávka
FanfictionDraco Malfoy a Blaise Zabini. Najpopulárnejší chlapci zo slizolinu. Lámači ženských sŕdc. Už ich unavuje, ako sa im dievčatá samé od seba hádžu do náručia, a tak sa rozhodnú uzavrieť stávku. Obaja musia dostať niektoré z dievčat, ktoré si nevedomky...