Časť 22

3.9K 256 9
                                    




           

Ten bozk bol nechcený. Nechcela ho. stála ako socha a nevedela čo ma robiť. Bol to iný bozk ako od Draca. Bol akýsi chladný. Nič necítila. Chcela sa čím skôr dostať z jeho náručia ale zamrzla. Len tak stála s rukami zvesenými pri tele a nehýbala sa. Derek ju držal okolo pása a zasypával jej pery jemnými bozkami.

„Okamžite, ale Okamžite ju pusti."

Derek sa odtrhol od Hermiony a obaja sa prekvapivo pozreli na Draca. Stál tam, z tváre mu sršala neuveriteľná zlosť a nenávisť. Vyzeral že každú chvíľu vybuchne a niekoho zabije.

„Draco." Hermiona ho oslovila ale Derek ju potiahol.

„To je v poriadku. Neboj sa ho, vybavím to." –Derek

„Okamžite zmizni od môjho dievčaťa. Lebo ti prisahám že ťa zabijem." Zvyšoval Draco hlas.

„Tvojho dievčaťa?" pousmial sa Derek.

„Ona nie je tvoje dievča. A po tom čo si jej urobil sa čudujem že sa máš vôbec tu hanbu ukázať a nazývať ju tvojím dievčaťom." Pokračoval

„Nestaraj sa do toho a ešte raz uvidím ako sa k nej priblížiš zabijem ťa."

„Draco to by už stačilo nemyslíš?" oborila sa na neho Hermiona

„Nedovolím aby sa ťa dotýkal tento."

S opovrhovaním sa pozrel na Dereka. Derek mu venoval rovnaký pohľad.
„Hermiona si zaslúži niekoho lepšieho než si ty. Takého čo ju bude mať rád aj bez toho aby sa musel o ňu staviť."

Derek vytiahol na Draca silný argument. Draco nemal na to ako oponovať. Bola to pravda.
„Ale nehovor že ten niekto lepši si ty. Ty úbožiak. Radím ti ruky prečo od môjho dievčaťa lebo ti ich dolámem." Draco nerozprával. Draco kričal a v tvári bol červený od zlosti.
„Ja si budem s Hermionou robiť čo ja chcem a tvoj názor ma nezaujíma, ty si minulosť."
Draco to už nevydržal v momente stál pred Derekom a z celej sily mu jednu vrazil. Dereka vzalo na bok ale nespadol. Okamžite sa zahnal späť po Dracovi, ktorý sa mu však šikovne uhol.
„Prestaňte!"  Kričala Hermiona, ale ani jeden z nich jej nevenoval pozornosť.
Keď sa začali strkať obidvom im stiahlo ruky k bokom a nemohli nimi ani pohnúť. Obaja sa zmätene vzpierali ale proti Hermioninmu kúzlu nezmohli nič.
„Aby bolo jasné teraz idem preč. A po tomto nech ani jednému z vás ma nenapadne dnes hľadať. Draco aby si vedel my dvaja sme skončili."

Na Derekovych perách sa zjavil malý úsmev. Zmizol v momente keď sa Hermiona otočila k nemu a „Derek oceňujem že ma brániš ale dokážem to aj sama a prosím nestaraj sa viac do toho. Dobrú noc."
Hermiona odpochodovala preč a nechala ich tam stáť so začarovaným telom. Netrvalo dlho a kúzlo pominulo. Derek sa okamžite rozbehol smerom k chrabromilskej klubovni. Draco to mal v pláne tiež urobiť, keď ho zastavila Nina
„Myslela som že si odišiel preč."
„Vlastne áno, prepáč ale pôjdem spať."
„Prepáč ak som ti niečo urobila."
„Nič. Nič si neurobila."

Draco bol napálený ako nikdy. Čo si to dovoľuje? Hermiona bola jeho nech sa stalo čokoľvek.








Našťastie o tejto malej hádke sa nikto nedozvedel, Draco sa tým chváliť nechcel, Hermiona na to chcela zabudnúť a Derek nepatril medzi ľudí, ktorí sa potrebujú predvádzať.

Na vyučovaní sa jej Derek ospravedlnil. Ospravedlnenie prijala, ale nahnevaná bola stále.

Draco z Hermiony nespúšťal oči, ona to však ignorovala.

Jediné čo ju zaujímalo, bolo záhadné dievča s ktorým bol Draco na party. Má inú? Pravda bola, že kým ho ona odmietala mohlo sa čokoľvek stať. Znášala by všetko sto krát ťažšie, keby vedela že Draco je s inou. A čo keď bol celý čas s inými?

Pred nosom jej na lavici pristal papierik. Zvedavo sa po ňom natiahla a otvorila ho

Nechcem ťa stratiť. Nedokážem žiť s predstavou že si s iným. A nie s tým idiotom.

Jasné Dracova, povaha sa nezaprie. Pomyslela si Hermiona a pokračovala v čítaní.

Odpusť mi tu stávku. Bola to hlúposť. Ľúbim ťa.

Hermiona papierik pokrčila a hodila ho do tašky. Nevedela čo má robiť? Odpustiť Dracovi? Alebo mu neveriť? Nemala sa ani s kým o tom porozprávať, všetci by ju hneď presvedčili o tom aký je klamár a klame znova.

Zdvihla zrak a pozrela sa na Draca. Jeho oči úplne ignorovali hodinu transfigurácie a všetku svoju pozornosť sústredil na Hermionu. V jeho modrých očiach bolo vidno, že ho to mrzí. Odvrátila svoj pohľad a venovala sa hodine.

Dramione- StávkaWhere stories live. Discover now