Lauren: Hey
Lauren tam bilinmeyen aşığına mesaj atmıştı ki Camila'nın telefonuna gelen mesaj sesi duraksamasına sebep oldu. Sadece tesadüftü, değil mi?Lauren yutkunup Camila'nın mesaja bakmasını bekledi.
"Camz, kim mesaj atmış?"
Camila omuz silkip cevapladı. "Annem. Aradığını fark etmemişim." Lauren başını sallayıp önüne döndü. Camila gerçekten de annesiyle konuşuyordu.
Dünden sonra Lauren, Brad'le buluşmayı reddedip tüm gününü Camila ile geçirmişti. Sabahın erken saatlerinde sahile gittikten sonra lunaparka, oradan da sinemaya gitmişlerdi. Şu an bir kafede oturuyorlardı ve ikisinin bedeni de dinlenmek için çıldırıyordu.
"Ne konuştunuz?" Dedi Lauren sakince. Aslında konuşabilmesine bile şaşırıyordu çünkü yorgunluktan ağlamak üzereydi.
Camila tam konuşacakken Lauren'in telefonuna gelen mesaj sesi susmasına sebep oldu. Lauren telefonu açıp diğer yandan da Camila'ya konuşabileceğini belirtmişti.
"Klasik şeyler. Günümün nasıl geçtiğini falan sordu."
Lauren Camila'ya kafasını sallayarak onayladıktan sonra gelen mesaja baktı.
Bae: Seni özledim
Lauren gülümsedi ve Brad'e yanıt verdi.
Lauren: Ben de çok özledim.
"Kimmiş?" Camila kahvesini yudumlamadan önce Lauren'a bakarak sessizce sordu. Lauren omuz silkerek cevap verdi.
"Brad. Beni özlediğini söylemiş." Camila hüzünle gülümseyerek kendine acıdı. Tüm gününü kendisine ayırdığı için Lauren ile bir şansları olabileceğini düşündü. Ne aptalım ama! diye geçirdi içinden.
"Kalkalım mı? Çok yoruldum." Lauren'ın gerinerek sormasıyla Camila kendine geldi ve kafasıyla onayladı.
Hesabı ödedikten sonra daha yakın olduğu için Lauren'in evine gitmeye karar verdiler. İki genç kız üzerilerindekini dahi değiştirmeden kendilerini yatağa atmıştı. Gülümseyerek birbirlerine bakarlarken Lauren, Camila'yı hafifçe kendine çekti ve sarıldı. Camila'dan karşılık alınca yüzünü saçlarına gömdü ve derince nefes aldı.
****
"Ee?" dedi Lauren gülümseyerek. Camila merakla Lauren'a bakmaya başladı. Lauren pizza dilimini bırakıp ellerini ovuşturdu.
"Kime aşıksın? Bizim okuldan mı? Adı ne? Bir kız, değil mi?"
Camila ard arda gelen sorular karşısında şaşkınlığını gizleyemedi.
"Ne saçmalıyorsun? Kimseye aşık değilim ben." Yalan.
Lauren göz devirerek pizzayı tekrar yemeye başladı. "Yapma! Bana yalan mı söyleyeceksin? Karaokede o şarkıyı söylerken birine aşık olduğun çok belliydi. Ayrıca şarkıdaki 'kral' kısmını 'kraliçe' olarak değiştirdin. Sökül hadi."
Camila iç çekti ve uyduracağı yalanı düşündü.
"Birine aşık olduğumdan değil. Şarkı çok hoşuma gitmişti. O yüzden değiştirdim. Kral ve kraliçe kısmıysa kızlardan hoşlandığım içindi. Özel bir sebebi yok yani." Lauren pek inanmasa da kafasını tamam anlamında salladı ve pizzasını yemeye devam etti.
-
Bu bölümden sonra her şey boka sarıyor ((:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
Fanficuk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.