"Hey Mani." dedi Lauren ve eve adımladı. Normani her zamanki gülümsemesiyle onu karşıladı. Uzun süredir görüşmüyorlardı ve Normani'yi görünce biraz suçlu hissetmişti.
"Beni tanıyor muydun, Ren?" dedi Normani kaşlarını çatarak. Lauren gülerek ondan özür diledi ve sarıldılar.
"Anlatmam gereken şeyler var, Mani." Normani kafasıyla onaylayarak dinlediğini belirtti.
"Camila ile aramız bir bozuluyor, bir düzeliyor. Bu çok garip. Bugün bana çok soğuk davrandı. Ve ben de..." Lauren utanarak kolunu kaşıdı.
"Ne yaptın, Lauren?" dedi Normani, her zaman ki sorgulayıcı ifadesiyle.
"Ben... Onu öptüm."
"Ne yaptın?" Normani bunu bağırır bir tonda söylemişti.
"Onu öptüm, Mani." Lauren duraksadı ve gözlerini kaçırdı. "Ve bu harika hissettirdi."
Normani çığlık attı ve Lauren'a koşup zıplamaya başladı.
"Buna inanamıyorum! Camila'dan hoşlanıyorsun. En iyi arkadaşım, diğer en iyi arkadaşımdan hoşlanıyor. Aman Tanrım!"
Lauren rahatsızca kolunu ovuşturdu. "Bilemiyorum, Mani. Daha önce hiç bir hoşlanmadım. Camila'ya arkadaştan öte duygular besler miyim bilmiyorum."
Normani kaşlarını kaldırarak alaycı bir ifadeyle Lauren'a baktı.
"Oh tamam, ona kesinlikle arkadaştan öte duygular besliyorum." Bunun üzerine ikisi de güldü.
Normani saçlarını karıştırdı. "Ah, tam Camila'dan hoşlanacak vakti buldun. Ne harika zamanlama." dedi gözlerini devirerek.
"Ne demek istiyorsun?" dedi Lauren. Bugün milyonuncu kafa karışıklığını yaşıyordu.
Esmer kız gülümsedi ve Lauren'a göz kırptı. "Bunu benim söylemem doğru olur mu bilmiyorum." Bir yandan da hala anlamadığı için ne kadar aptal olduğunu düşünüyordu.
Lauren iç geçirdi ve Camila'nın da kendisi hakkında böyle düşünmesi için dua etti.
--
Aslında dün hikayeyi bitirmiştim. Ama birkaç bölüm daha uzatmaya karar verdim, biraz daha olay ekleyeceğimBu arada final dediğime bakmayın, 20 bölüm falan var daha :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
Fiksi Penggemaruk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.