Camila'nın Ağzından
"Ve en komiği de Brad'in yüz ifadesiydi. O çocuk Lauren'la flörtleşmeye başlayınca yüzünün halini görmeliydiniz. Kızarmıştı ve domatese benziyordu." Herkes Dinah'ya kahkaha atarken ben gülümsemekle yetindim."Üzgünüm, kızlar ama bazen Lauren'ı sizden bile kıskanıyorum." Herkes yeniden gülerken ben göz devirdim. Keşke bunları onu aldatırken de düşünseydin, orospu çocuğu.
"Camz, sanırım biraz keyifsizsin?" Lauren'in bana bakarak söylediği cümlelerle iç çektim. Geldiğimizden beri Brad'le bir masanın üstünde sevişmediği kalmıştı. Burada olduğumu fark etmesi bile beni şaşırtmıştı.
"Dün gece iyi uyuyamadım, o yüzden." Kafasını anlayışla sallayıp önünde döndü.
"Sonra sinemaya gidelim mi?" Ally neşeli bir şekilde sessizliği bozunca ofladım. Normalde hoşuma giden neşesi şu an beni çıldırtıyordu.
"Ben gelemem. Normani ile buluşacağım." Söylediklerimin üzerine Lauren kaşlarını çatarak bana dönmüştü.
"Camila, zaten son 1 haftadır sürekli Normani ile birliktesin. Neden biraz bizimle vakit geçirmiyorsun ki?" Tüm sinirin üzerime toplandığını hissettim. Ondan nefret ediyordum. Ona aşıktım ama aynı zamanda nefret ediyordum. Ona aşık olduğumu görmediği her saniye daha çok nefret ediyordum.
"Belki de Normani sizin göremediğiniz çoğu şeyi gördüğü içindir." Ortamda beni çıldırtan bir sessizlik vardı. İçimden sadece çığlık atmak ve oradan uzaklaşmak geliyordu. Lauren'in yüzüne ne kadar aptal olduğunu bağırmak istiyordum.
"Ne demeye çalışıyorsun?" Lauren'in sesinden ne kadar gerildiği belli oluyordu. Umursamayıp sakinleşmek için derin nefesler almaya başladım.
"Hiç. Hiçbir şey demeye çalışmıyorum." Ayağa kalkıp çantamı aldım ve tekrar onlara döndüm. Ally ve Dinah birbirlerine ne olduğunu sorarmış gibi şaşkınlıkla bakıyorlardı. Lauren bakışlarını yere sabitlemişti. Brad ise kafası karışmış bir ifadeyle bir Lauren'a bir de diğer kızlara bakıyordu.
"Size iyi eğlenceler." dedim ve arkamı dönüp kafenin çıkışına ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
Fanfictionuk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.