2.8

1.6K 115 70
                                    

AAAAAAAAAA NOTLARA KAYDETMİŞİM MUTLULUKTAN AĞLAYACAĞIMAAAAAAAAAA BEKLETMEYİ SEVMEDİĞİMDEN YAYINLIYORUM<3

"Ee?" Camila rahatsızca konuştu.

Lauren kafasını kaldırdı ve kızın gergin görüntüsüne baktı. "Ee ne?"

Camila ofladı ve göz devirdi. Lauren onun ne kadar şirin göründüğünü düşündü ve gülümsememek için dudaklarını birbirine bastırdı.

"Beni konuşmak için çağırdın ama 15 dakikadır susuyorsun."

Lauren omuz silkti. "Sen de söylemem gereken bir şey olduğunu söylemiştin." Camila kafasını salladı ve elleriyle oynamaya başladı.

"Benden mi hoşlanıyorsun?"
"Bilinmeyen numaradan mesaj atan sen misin?"

Aynı anda sordukları sorularla ikisi de kocaman açılmış gözleriyle birbirlerine baktılar.

"Ne? Bunu nasıl öğrenebilirsin?" diye bağırırcasına konuştu Lauren.

"Asıl sen nasıl öğrenebilirsin?" diye sitem etti Camila.

"Aptal değilim. Mantık yürüttüm. Sadece senin bilebileceğin şeyleri biliyordu." dedi Lauren. Sesi öncekinin aksine sakin çıkıyordu.

Camila rahatsızca kıpırdandı. "Bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, ha?" Her şeyi berbat ettiğini düşünüyordu. "Her zaman ki gibi elime yüzüme bulaştırdım."

Lauren gülümsedi. Genç kızın masanın üstünde duran narin ellerini kavradı ve dudaklarına götürdü.

"Evet. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak." Eline minik bir öpücük bıraktı ve devam etti. "Çünkü eskisinden çok daha güzel olacak."

Camila, Lauren'a bakıp ciddi olup olmadığını anlamaya çalıştı. Lauren hala sevdiği kıza gülümseyerek bir cevap bekliyordu.

"Yani... beni sevdiğini söylerken ciddiydin?" dedi sorgular bir ifadeyle.

Lauren gülümsemesini genişletti ve kafasını onaylar biçimde salladı. Camila, Lauren'in ellerini sıkıca tuttu ve sıktı.

"Bak, Lauren. Eğer aramızda bir şey olacaksa bundan kesinlikle emin olmanı istiyorum. Sana 2 yıldır deli gibi aşığım ve sonunda karşılık aldığım için havaya uçmak istesem de tamamen emin olmanı istiyorum. Ne demek istediğimi anlıyorsun, değil mi?"

Lauren iç geçirdi. Hislerini tekrar sorgulamasına gerek yoktu çünkü zaten günlerdir bunu düşünüyordu.

"Hiç bu kadar doğru ve emin hissetmemiştim."

Camila'nın yüzünde oluşan görülmeye değer gülümseme Lauren'in içinde kelebeklerin uçuşmasına sebep oldu. Kızın ellerini tekrar öptü ve avcunu dudağına bastırdı.

"Benimle çıkar mısın, Camz?" dedi Lauren gülümseyerek.

Camila heyecanla kafasını salladı. Lauren daha çok gülümsedi ve Camila'nın karşısından kalkıp yanına oturdu. Kıza sımsıkı sarıldı ve kıyafetinin izin verdiği kadarıyla boynunu öptü. Camila buna karşılık olarak güldü ve Lauren'in kokusunu içine çekti.

"Seni seviyorum." dedi Camila. İlk kez bunu Lauren'in yüzüne tüm hisleriyle söylüyordu.

"Seni seviyorum. Hayal edemeyeceğin kadar çok."

Camila gülümsedi ve Lauren'in kendisine yaptığı gibi dudaklarını boynuna bastırdı.

****
"Film izlemesek olmaz mı?" dedi Camila dudak büzerek.

Lauren gülümsedi ve kızın yanağını öptü. "Pekala bebeğim. Onun yerine sevişiriz o zaman." dedi ve göz kırptı.

Camila'nın gözleri büyüdü ve Lauren'a hayalet görmüş gibi bakmaya başladı. Lauren, Camila'nın bu haline kahkaha atıp yanağına bir öpücük daha kondurdu. Camila gülümsedi ve kafasını Lauren'in boynuna soktu.

"Uyuyalım." dedi boğuk bir sesle.

Lauren onu kolları arasına aldı ve kucağına çıkardı. Ayağa kalkıp yatağa yaklaştı ve örtüyü kaldırıp Camila'yı yatırdı. Alnını öpüp ışığı kapattı ve yatağa yerleşti. Camila'ya arkadan sarılıp kafasını boynuna soktu. Camila gıdıklanarak kıkırdadı ve Lauren'in ellerine sarıldı.

"İyi geceler sevgilim."

"İyi geceler meleğim."

İkisi de gülümsedi ve gözlerini kapattılar.

Like I Would//Camren (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin