Brad'in Ağzından
"Lauren'la konuştun mu?"
Taylor yavaşça başını sallayınca arkama yaslandım.
"Bu kızla kafayı bozmuşsun, Brad. Üstelik onu sevmiyorsun bile! Sorunun ne senin?"
Haddinden fazla yüksek çıkan sesine göz devirip, karşılık olarak aynısını almıştım.
"Sorunumu boşver, ne konuştunuz?"
Birkaç saniye yere baktıktan sonra gözleri tekrar beni bulmuştu.
"Tam dediğin gibi oldu. Beni aradı ve o gece sizinle olup olmadığımı sordu. Ben de hayır, ailesiyle vakit geçirecekti dedim. Babanın alkolik olduğunu bildiğini söyledim. İnanmışa benziyordu."
Gülümsedim ve ayağa kalktım. Odadan çıkacakken seslenmesiyle arkamı döndüm.
"Brad, dinle. Lauren, Camila'yı seviyor. Söylediğimize inansa bile ayrılmayacaklar, biliyorsun değil mi?"
Omuz silktim. Onlara ne olacağı umrumda değildi.
"Aralarının açılması yeterli. Sonra ne yapacağımızı o zaman düşünürüz."
Kafasıyla beni onaylayınca beklemeden dışarı çıktım.
Lauren'i sevmiyordum. Hiç sevmemiştim. Onunla olmamın tek amacı, Camila'yı üzmekti. Tıpkı onun bize yapığı gibi, onu üzmekti.
Flashback
Koltuğuma yaslanmış, NBA oynarken, aşağıdan gelen hıçkırık sesiyle duraklattım. Yanlış duymadığımdan emin olmak için kulak kesilmiştim. Sesi tekrar duyunca kalbim deli gibi atmaya başlamıştı.Bu, kız kardeşim Ariana'ydı.
Merdivenleri hızlıca inip, onu aramaya başlamıştım. Onu koltukta iki büklüm oturur halde görünce koşarak yanına adımladım.
"Ari, sorun ne?"
Yaşlı gözleriyle bana bakınca yanına oturdum ve kollarımı ona doladım. Kafasını göğsüme yasladı ve öncekinden daha şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı.
"Sakinleş ve bana ne olduğunu anlat."
Ağlaması yaklaşık 3-4 dakika sonra durmuştu. Rahatlaması için saçlarını okşuyordum. Burnunu çekerek kafasını kaldırdı ve yaşlı gözlerle bana baktı.
"10.sınıflardan Camila Cabello'yu tanıyor musun? 1-2 haftadır onunla görüşüyordum. Ondan çok hoşlanıyorum, Brad. Onun da bana karşı aynı hislere sahip olduğunu düşünmüştüm. Öyle davranıyordu, beni seviyormuş gibi. Buna gerçekten inanmıştım, bir şansımız olacağını düşünmüştüm. Sonra bana hoşlandığı kişiden bahsetti. En yakın arkadaşı Lauren Jauregui. En başından beri beni hiç sevmemiş!"
Tekrar ağlamaya başlayınca onu göğsüme yatırdım ve saçlarını öpmeye başladım.
İkisini de tanıyordum. Lauren benden hoşlanıyordu, bunu bana Roy söylese de davranışlarından, yanımda kızarmasından dolayı farkındaydım. Güzeldi ve dikkat çekiciydi. Yine de tipim değildi
Camila ise sürekli Lauren'ın yanında duran sıradan bir kızdı. Onu birkaç kez Lauren bizle takılırken görmüştüm. Ariana'nın onda ne bulduğunu merak ediyordum.
Camila'yı çok iyi tanımıyordum ancak ondan şimdiden nefret etmiştim. Hayatımda en değer verdiğim kişinin kalbini kırmıştı, intikam almalıydım.
Aklıma gelen fikirle Ariana'ya daha sıkı sarılıp telefonumu çıkardım. Rehberde 'Lauren' ismini bulup mesaj kısmına tıkladım.
Canını çok pis yakacağım, Cabello.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
أدب الهواةuk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.