4.2

1.2K 75 3
                                    

"Merhaba, Bayan Jauregui." dedi Camila, utanarak.

Lauren gergince gülümsedi ve annesinin kız arkadaşına sarılışını izledi.

"Tanrım, hija! Ne kadar güzel olmuşsun!"

Lauren gülümsemesini genişletti ve bu güzelliği çok geç fark ettiği için kendine kızdı.

Herkes Lauren'in küçük oturma odasına geçti ve koyu bir sohbet başladı. Camila ve Lauren ellerini arkada buluşturmuştu ve Camila, başparmağıyla Lauren'in avuç içini okşuyordu.

"Herkes buradayken, söylemek istediğim bir şey var." Herkes dikkattini Lauren'a verince boğazını temizledi ve oturduğu yerde dikleşti.

"Birkaç hafta önce Brad'den ayrıldım. Yaşadıklarımdan pek bahsetmek istemiyorum, ama özetlemek gerekirse, 2 yılımı şerefsizin tekine vermişim. Bu olaydan sonra, hayatımı güzelleştiren bir şey oldu."

Herkes merakla Lauren'a bakarken Lauren gülümsedi ve Camila'yla arkalarında duran ellerini kucağına çıkardı.

"Camila'yla birlikteyim. Bunu hepinizin yüzüne söylemenin doğru olacağını düşündüm. Onu seviyorum, ona aşığım ve benim için çok değerli."

Camila gülümsedi ve onu öpmemek için kendini tuttu.

Ortamda birkaç saniye süren sessizlikten sonra Lauren'in annesi ayağa kalktı.

"Bu harika bir haber! Birlikte olmanıza çok sevindim."

İkisine de sarıldıktan sonra diğerleri de ona katıldığını belirten sesler çıkardı.

Camila gülümsedi ve Lauren'in yanağına minik bir öpücük bıraktı.

"Buna gerçekten sevindim. Brad'den hoşlanmıyordum zaten." Camila, Chris'e kıkırdayıp kafasını Lauren'in omzuna yasladı.

"Umarım ilişkiniz hep güzel gider ve hep birlikte kalırsınız." İkisi de Lauren'in babasına teşekkür ettiler ve birbirlerine gülümsediler.

Herkes bu habere sevinmişti ve Lauren'in ailesinin karşı çıkma olasılığına dair oluşturduğu teorilerin hepsi çöpe gitmiş, Lauren'in aklını kurcalayan hiçbir şey kalmamıştı.

"Eh, kimse karşı çıkmadığına göre.." dedi Lauren ve Camila'nın yüzünü kendisine çevirip yaklaştı. Dudaklarını buluşturup uzun bir öpücük bıraktıktan sonra ayrıldı ve gülümsedim.

"Oh, Tanrım. Geldiğinizden beri kendimi zor tutuyordum."

Herkes güldü ve tüm gün konuşmaya devam ettiler.

Aslında Camila'nın ailesinin Lauren ve Camila'yı öğrendiği bölümü de yazacaktım ama içimden gelmedi.

Sanırım hayatımın en güzel günlerini yaşıyorum o yüzden pek yazamıyorum, kusura bakmayın

Finale çok yaklaştığımızı belirtmek istiyorum <3

Like I Would//Camren (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin