"Doğruyu söylemek gerekirse," dedi Brad. Doğruluk ve Cesaretlilik oynuyorlardı ve Brad'in arkadaşlarından Roy, şişeyi çevirince şişenin bir ucu Lauren'a, diğer ucu Brad'e gelmişti. Brad ise doğruluğu seçmişti. Lauren, Brad'den kendisi ve çevresiyle ilgili bir itirafta bulunmasını istemişti.
"Camila'dan pek hoşlanmıyorum." dedi dürüstçe. "Beni kıskandığını ve elinde olsa bizi ayıracağını düşünüyorum."
Camila alayla güldü. "Aynı hisleri paylaşmamıza sevindim." dedi gülmeye devam ederken.
Lauren ise bu durumdan hoşnut değildi. Hem Brad'e hem Camila'ya çok değer veriyordu ve aralarında yaşanacak bir gerginlik fena halde arada kalmasına sebep olacaktı.
Brad şişeyi tekrar çevirdi ve oyun devam etti. Birkaç turdan sonra şişenin uçları Lauren ve Dinah'ya gelmişti. Lauren hiç düşünmeden 'cesaret' deyince Dinah sinsice gülümsedi.
"Camila'yı öp."
Lauren'nin gözleri kocaman açılmıştı. Brad'in söylediklerinden sonra Camila'yı öpmek zor olcacaktı.
Camila'nın kalbi yerinden çıkmak istercesine atıyordu. Lauren'in dudaklarını hissetmek... Düşüncesi bile çıldırmasına sebep oluyordu.Lauren gözlerini önce Camila'ya, sonra Brad'e çevirdi. Brad kendisine dikkatle bakıyordu.
Lauren yutkundu ve bir çırpıda tişörtünü çıkardı. Herkes şaşkınlıkla Lauren'a bakarken Lauren bir de shot attı.
Camila şaşırmış olsa da şaşkınlığı yerini anında üzüntüye bırakmıştı.
Oyunun kuralları gereği, yapmadığın şeyden sonra kıyafetlerinden birini çıkarmalı ve shot atmalıydın. Herkes Lauren'dan en iyi arkadaşını öpmesini beklerken Lauren bunu yapmayı tercih etmişti.
Brad, Lauren'ı kendisine çekip saçlarını öptüğü sırada Camila alayla gülüp gözlerini devirdi.
Lauren, şişeyi çevirince Roy ve Tina denk gelmişti. Roy, Tina'dan deli gibi hoşlanıyordu ve bunu Tina dahil herkes biliyordu.
"Kimsen hoşlanıyorsun?" dedi Roy sakince.
Tina çoktan tişörtünü çıkarmıştı. Bu yüzden söylemek zorunda olduğunun farkındaydı. Sertçe yutkunup iç çekti.
"Camila" dedi. "Camila'dan hoşlanıyorum."
Camila'nın yanakları utançla kızarırken herkes Lauren'a şaşırdığının iki katı şaşırmıştı.
"Artık peşimi bırakacak mısın?" diye tısladı Tina. Roy sessiz kalıp yerine sindi.
Tina şişeyi çevirince bu sefer Tina ve Camila'ya gelmişti. Tina memnuniyetle gülümsedi ve boğazını temizledi.
"Doğruluk." dedi Camila düşünmeden.
"Sen kimden hoşlanıyorsun, Mila?" dedi. Camila gülümsedi. Bu sefer shot atma ve tişörtünü çıkarma sırası ondaydı.
Lauren, gözlerini Camila'nın göğüslerinden alamıyordu. Bakmayı bırakmak istiyordu ancak kasıklarındaki tatlı sızlama ve kızın (olmayan) güzel göğüsleri buna engel oluyordu. İçten içe onu öpmediği için pişman olmaya başlamıştı.
Lauren sonunda kendine gelince silkelendi ve oyuna devam etti.
--
Yorum atın ):
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
Fanfictionuk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.