Lauren'in Ağzından
"Bu akşam bende kalmaya ne dersin bebeğim?" Brad'in masum bir gülümsemeyle sorduklarına dudağımı büzerek cevap verdim.
"Harika olurdu. Ama Camila'nın evine gidip aramızı düzeltmem gerek." Brad anlayışla kafasını sallayınca gülümsedim ve yanağına küçük bir öpücük bıraktım.
"Seni bırakmamı ister misin?" Kafamı olumlu anlamda sallayınca o da gülümsedi.Brad'i seviyordum. Bana daha önce kimsenin hissettiremediği şeyleri hissettiriyordu. İlk öpücüğümü ve ilk birlikteliğimi ondan almıştım. Benim için çok özeldi.
"Yine dalıp gittin Lo?" Ally'nin alaylı kelimelerine gülüp iç çektim. Hayatımda ters giden şeyler vardı ve düzeltmem gerekti. Ancak bunların ne olduğunu bilmemem hiç yardımcı olmuyordu.
"Bilmiyorum, Allysus. Sinirim bozuk sadece." Kafasını sallayınca gülümsedim.
"Camila burda olmayınca devreleri yanıyor bunun da." Dinah lafa karışınca göz devirdim.
"Sen karışmasan olmuyor zaten." Gülüp omzuma vurunca ben de güldüm.
"Lauren'la dalga geçmeyi kes, DJ. Normani'yle ayrıldığında neler yaşadığını da biliyoruz. 1 hafta dışarı çıkamamıştın." Ally'e kahkaha atıp elimi ona doğru uzattım. Gülümseyip çakınca elimi geri çektim.
"Hey, en azından Normani benim sevgilimdi. Mila Lauren'in arkadaşı. Yoksa arkadaştan fazlası mısınız, Lolo?" Dinah'ya bilmem kaçıncı kez göz devirip ofladım. Camila'dan başkasına bana böyle seslenmesine izin vermediğim için benle dalga geçip duruyordu. Bu çok çocukça bir isimdi, bu yüzden sadece Camila'ya izin vermiştim.
"Oh, yapma Dinah! Lolo'nun minik Camz'inden başka kimse ona böyle seslenemez." Ally de Dinah'ya katılınca kaşlarımı çattım.
"Ally! Senin benim tarafımda olman gerekiyor." Duraksayıp gülümseyerek sözlerime devam ettim. "Mani burada olsaydı beni savunurdu." Dinah kolumu yumruklamaya başlayınca kahkaha atarak oturduğum yerden kalktım.
"Uzak dur benden, pis şeytan!" diye bağırarak masanın etrafında koşmaya başladım. Şu an tüm kafe ve Brad'in arkadaşları bize deli görmüş gibi bakıyordu ama çok umursadığım söylenemezdi. Biz Dinah ile böyleydik. İçimizden geleni yapar ve insanların düşüncelerini önemsemezdik. Bunu başkası kendini rezil etmek olarak tanımlasa da benim için eğlenceydi.Sonunda yerimize geçince ikimiz de nefes nefeseydik. Kafamı omzuna koyunca o da kolunu omzuma koyup kafasını kafama yasladı.
Yaklaşık yarım saat sonra hepimiz vedalaşmış ve herkes eve gidiyordu. Brad beni Camila'nın evine bırakmıştı.
Avcumun içi gibi bildiğim eve ve bahçesine gülümseyerek baktım. Çocukluğumun büyük kısmı burada geçmişti.
Kapıyı çalınca Camila'nın annesini gördüm. Onunla kısa bir selamlaşmadan sonra merdivenlere yönelip kapıyı çalma gereği duymadan içeri daldım.
Tabii ki şaşkınlıkla bana bakan yarı çıplak bir Camila beklemiyorum.
-
s*x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
Fanfictionuk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.