Bu bölümü de atayım oy kullanmaya gidiyorum ehehe
--Camila duyduklarının etkisiyle sinirden titriyordu. Lanet olası Brad ve arkadaşları dakikalardır Lauren'in vücudu hakkında konuşuyorlardı ve Camila daha fazla ne kadar iğrenebilirdi bilmiyordu.
"Dostum, bu kadar ayrıntılı betimleme, hepimizin eve gidince becereceği bir Lauren'i yok!" Thomas'ın sitemli sesiyle iğrenç kahkahaları yeniden yükseldi. Camila yüzünü buruşturdu ve Tina'ya yaklaşıp masa değiştirmek istediğini belirtti.
Camila, Tina'nın söylediklerinden sonra -daha çok Lauren'i aklından çıkarmak için- onunla buluşmayı kabul etmişti.
Yaşananlardan sonra ister istemez Lauren'la aralarına soğukluk girmişti. Bu önlenemezdi çünkü Lauren sürekli Brad'leydi ve Camila, Lauren'a Brad'le takılacakları zaman kendisini çağırmamasını açık bir dille söylemişti. Lauren buna üzülse de Brad'le takılmaya devam etmişti ve Camila hiç bu kadar kırıldığını hatırlamıyordu.
Bara geldikten 10 dakika sonra Brad'in arka masasına oturduğunu görünce Brad'in Lauren'a ailesiyle vakit geçireceğini söylediğini anımsadı.
Flashback
06.12 pm
Lauren: Hey Camzz
Lauren: Bugün bende kalmaya ne dersin?
Lauren: Dinah ve Ally de gelecek
Lauren: Ve merak etme, Brad ailesiyle olacakCamila: Üzgünüm, Tina ile buluşacağım
Camila: Belki daha sonra :/Bu konuşmalardan sonra Lauren biraz kırılsa da belli etmemişti.
Aslında tam olarak Camila'nın aylarca yaşadıklarını yaşamıştı.
"Hey, Lolo. Bugün dışarı çıkmak ister misin?
"Üzgünüm Camz. Brad'le buluşacağım.""Selam, Laur. Bu gece bizde kalsana?"
"Çok isterdim ama Brad'de kalacağım.""Hey, bugün okula birlikte gidelim mi?"
"Üzgünüm ama yapamam. Brad'le birlikte gideceğiz.""Bugün biraz vakit geçirmek ister misin Lauren?"
"Brad'le birlikteyim, Camzi. Neden daha sonra takılmıyoruz?"Lauren, Camila'yı ne kadar kırdığını fark etseydi ona hak verirdi. Ancak şu an sürekli kendisiyle takılmak isteyen kızın neden onu reddettiğini anlamıyordu. Normalde Camila ona "Neden sen de gelmiyorsun?" der ve asla Lauren'i reddetmezdi.
Lauren'in Camila yüzünden morali bozukken bilinmeyenden gelen mesajlar yüzünden daha kötü hale gelmişti.
Sonunda dayanamayıp Brad'i aradığında bilinmeyenin yalan söylüyor olması için dua ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
Fiksi Penggemaruk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.