3.8

1.3K 84 8
                                    

"Brad'den daha iyi bir yalan beklerdim."

Kaşlarım istemsizce çatıldı ve dudaklarımı yaladım.

"Bu konuyu kapattık sanıyordum bebeğim?"

Camila omuz silkti ve yeni bir pizza dilimine uzandı.

"Evet ama istemsizce bunun hakkında düşünüyorum. Brad harika bir yalancı. Daha iyisini bulur diye düşünmüştüm. Ve o günün üstünden neredeyse 3 hafta geçti. Daha erken bir şeyler zırvalar diye düşünüyordum."

Umursamazca omuz silktim. Bu konuda endişeli veya düşünceli görünürsem üzüleceğini biliyordum. Ancak kalbimin ona ait olduğunu bilmesi gerekirdi.

"Uyduracak bir şey bulamamıştır."

Camila beni onaylayan homurtular çıkardığında gülümsedim.

Kapı çalınca ikimiz de ayaklandık.

"Bu sefer ben açacağım!"

Camila kahkaha atıp yerine oturunca gülümseyerek kapıya ilerledim.

Kapıyı açınca yan yana duran ve birbirine değmemek için zor duran Normani ve Dinah'yı görünce şaşkınlığımı gizleyemedim.

"Siktir siz tekrar?"

İkisi de hayır diye bağırınca irkildim ve kapıyı açıp içeri girmelerini işaret ettim.

Dinah koltuğa uzanırken Normani, Camila'yı öpüp yanına oturdu.

"Normani, seni severim bebeğim. Ama onu tekrar yaparsan aramız bozulabilir."

Normani göz devirdi ve pizza dilimlerinden bir tane aldı.

"Merak etme, benim gözüm herkese bakmak için değil."

Normani, Dinah'ya gönderme yaptığı için kimse sesini çıkaramamıştı. Camila gerginliği bozmak adına konuştu.

"Ee, siz neden birlikte geldiniz?"

"Birlikte gelmedik, kapıda karşılaştık."

"Ally nerede Dinah? Kıçına mı soktun?"

Dinah bana göz devirince gülümsedim.

"Hayır, gelmek istemedi. Sanırım canı sıkkın."

Dudaklarımı büzdüm ve kafamı hafifçe sağa yatırdım.

"Benim sarışınımı kim üzdü?"

Dinah kahkaha attı ve kafasını hayır anlamında salladı.

"Yok, ondan değil. Edebiyat sınavından D almış, o yüzden üzgün."

Kıkırdayıp çakması için elimi Dinah'ya uzattım. Biz konuşurken Normani ve Camila kendi arasında konuşuyordu.

"Tyler ne yapıyor, Dinah?"

Normani göz ucuyla bana ve Dinah'ya bakınca gülümsedim. Dinah'yı zor duruma sokacaktım, böylece Normani hala kendisini sevdiğini anlayacaktı.

"Tyler mi? O da nereden çıktı şimdi? İyidir herhalde, yani sanırım... Ben nerden bileyim, Lauren?"

İçinden gülmek gelse de kaşlarımı çattım.

"Daha dün beraber değil miydiniz? Sanki görmüştüm sizi."

Dinah'nın, tabiri caizse götü tutuşuyordu.

"Beraber miydik? Hayır, değildik. Yanlış görmüşsündür."

Kıkırdadım ve onu geçiştirdim.

"Evet, Dinah. Ben de gördüm sizi dün. Anlatmayacak mısın?" Camila gülümseyerek bana bakınca ona öpücük attım.

Dinah birkaç küfür mırıldanınca kıkırdadım.

"Tyler'dan hoşlanmıyorum, ama dün görüştük. Şimdi bu konuyu kapatabilir miyiz?"

"Bu konuyu Normani'nin yanında konuşmak neden seni bu kadar rahatsız ediyor, DJ?"

"Rahatsız etmiyor, sadece... Eski sevgilinin yanında flörtün hakkında konuşmazsın tamam mı?"

Camila ile birbirimize bakıp gülümsedik.

"Eğer iki taraf da birbirine karşı bir şey hissetmiyorsa konuşulabilir, Dinah. Birbirinizi sevmediğinizi sanıyordum?"

Normani göz kaş ile bana durmamı işaret ediyordu. Umursamadan omuz silktim.

"Biliyorum, evet... ben... şey..."

"Tanrı aşkına! Hala birbirinizi seviyorsunuz işte! İtiraf edin ve kurtulalım!"

Normani göz ucuyla Dinah'ya baktı. Dinah tıpkı kafede yaptığı gibi hışımla ayağa kalktı, hepimiz gitmesini bekliyorduk. Ancak Dinah kapıya ilerlerken kendini sola çevirdi ve Normani'nin üstüne çıkıp öpmeye başladı.

Camila ve ben ıslık çalarak alkışlıyorduk. Sonunda barışmalarına gülümseyip Camila'yı kendime çektim ve saçını öptüm.
**
"Lauren?"

Sessizce bana fısıldayan Camila'ya yüzümü döndüm.

"Efendim bebeğim?"

"Beni seviyorsun, değil mi?"

Kaşlarım istemsizce çatılırken yatakta doğruldum.

"Bu nereden çıktı şimdi?"

O da doğruldu ve elleriyle oynamaya başladı.

"Bilmiyorum, sadece bana olan duygularından emin olmak istiyorum. Bunun fazla arkadaş sevgisi olmadığından eminsin, değil mi?"

Gözlerimi devirdim ve ellerinden birini tuttum.

"Duygu dolu bir sevişmeden sonra bu nereden çıktı bebeğim? Tabii ki seni seviyorum, aşığım. Bunu düşünme ve uyu."

Kafasını sallayıp bana doğru sokuldu. Ben de saçlarını önce öpüp, ardından kokladıktan sonra uykunun kollarına atıldım.

Like I Would//Camren (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin