Saatler sürmüş gibi hissettiren 15 dakikalık yolculuktan sonra sonunda eve varabilmiştik. Arabayı durdurup arka koltuğa geçmemek için kendimi zor tutmuştum. Ona karşı inanılmaz bir arzum vardı. Kimseye karşı böyle değildi ve olamazdı.
Anahtarı zar zor bulup kapıyı açınca elimi tutup beni odama sürüklemeye başladı. Tıpkı Brad'in beni aldattığı gün gibiydi. Ancak biraz sonra ağlamaktan çok farklı şeyler yapacaktım.
Odama girince beklemeden üzerindekileri çıkarmaya başladım. Ben üstündeki elbisenin fermuarıyla boğuşurken kafasını boynuma sokmuştu ve öpücükler konduruyordu.
"Sikeyim, sıkışmış bu." Kıkırdadığını duyunca gülümsedim. Fermuarı tekrar yukarı çıkarıp hızlıca aşağı indirdim. Sonunda açıldığında derin bir nefes alıp elbiseyi üzerinden çıkarmak için hazırlandım. Kalbimin atışı kulaklarımda yankılanıyordu ve bu sağır gibi hissetmeme sebep oluyordu.
Hafifçe geri çekildi ve bana baktı. Milyonuncu kez yutkunup ellerimi omuzlarına götürdüm. Elbisenin askılarından tutup yavaşça omuzlarından sıyırdım. Kollarından özenle çıkarıp eteklerinden çektim. Sonunda iç çamaşırlarıyla kaldığında derin bir oh çekip bedenini inceledim.
Küçük olsa da güzel göğüsleri vardı. Düz karnı ve ince bacakları... Bir de mükemmel kıçı tabii ki.
Ben onu incelerken öne atılıp elbisemin fermuarını hızlıca indirdi. Sabırsızlığına gülümseyip burnunu öptüm. O da gülümseyince gülümsemem genişledi.
"Siktir, Lauren. Bu anı ne kadar beklediğim hakkında bir fikrin var mı?" Dudaklarımı ısırıp iç çamaşırlarımla kalmış bedenimi süzen güzel gözlerine baktım.
Belinden kavrayıp yavaşça kendime çektim ve dudaklarını narince öpmeye başladım. Dudaklarımız ahenkle dans ederken kalçalarını kavradım ve sıkarak inlemesini sağladım. Bu sırada yalnız yaşadığım için Tanrı'ya şükrediyordum.
Camila'yı kucağıma aldım ve kollarımı beline sardım. Bedenini duvara yaslayıp dudaklarımızı ayırdım. Çenesini öpüp yavaşça boynuna geçince huylandığını belirten bir kıkırdayışla boynunu kapatmaya çalıştı. Ona engel oldum ve tekrar boynunu öpmeye ve emmeye başladım. Canını acıtmak istemediğimden ısırmayı es geçtim.
Belindeki elimi sırtında gezdirerek sütyeninin kopçasına çıkardım. Kopçayı açıp göğüslerinin serbest kalmasına izin verdim. Çıkarınca beklemeden dudaklarımı göğsüyle buluşturdum. Elleri anında saçlarımı bulup çekiştirmeye başlayınca bacaklarımdaki ağrıyı fark ettim. Bedenini duvardan ayırıp nazikçe yatağa bıraktım.
Sanki hızlı davranırsam beni bırakıp gidecekmiş gibi yavaşça iç çamaşırını çıkardım. Kalbim hiç bu kadar hızlı atmış mıydı, hatırlamıyordum. Heyecandan ölmek üzereydim.
Camila kollarını sırtıma atıp sütyenimi çıkardı ve fırlattı. Fazla istekliydi ve bu onu -mümkünmüş gibi- daha fazla arzulamama sebep oluyordu.
Doğruldu ve iç çamaşırımı kavrayıp indirdi. Dizlerimin üzerindeydim ve kafası kızlığımın hemen karşısındaydı.
Kafasını yaklaştırdı ve kasıklarımı öpmeye başladı. Sessizce inliyordum. Her yerine öpücükleri kondurarak aşağıya indi ve birkaç öpücük daha bırakıp tekrar uzandı.
Dizlerimdeki külodumu çıkarıp dudaklarına eğildim. Uzun bir öpücük bırakıp geri çekildim.
"Bebeğim bu-" gülümsedim ve sözünü kestim.
"Biliyorum. Bu ilkin. Bilmeni istiyorum ki..." dudaklarına tekrar yaklaştım ve nefesimi bıraktım. "Bu elimden geldiğince acısız ve sevgiyle olacak." Gülümsedi ve başıyla onayladı.
Kafamı direkt olarak göğüslerine bastırdım ve emmeye başladım. Bağırırcasına inliyor ve kafamı göğüslerine doğru bastırıyordu.
Dilimi göğüs ucu ve çevresinde gezdirirken yataktan kalkmak için tepinen bedenini tekrar yatağa yatırdım. Yüzünü kapatan saçlarını geri çektim ve kaldığım yerden devam ettim.
Dudaklarımı bedeninden ayırmadan, göğsünden karnına geldim. Göbeğine birkaç öpücük bıraktım ve bazı yerlerinde de dilimi gezdirdim. Kasıklarına inip öpmeye başladım. Camila şu an dayanamayacak durumdaydı ve daha fazla bekletmek istemiyordum. Bu yüzden kafamı kasıklarından kaldırdım ve yüzüme yaklaştırdım. Dudaklarını öpüp içine girmeye hazırlandım.
İşaret parmağımı dudaklarına götürdüm ve ağzına almasını sağladım. Diliyle yalayarak ıslattı ve hafifçe emdi. Parmağımı çektim ve dudaklarında gezdirdikten sonra çenesine, boynuna, oradan da göğüslerine götürdüm. Parmaklarımı göğsünün etrafında ve uçlarında gezdirdikten sonra kasıklarına indirdim. Nefes alış verişi tekrar düzensizleşince gülümsedim ve tek parmağımı vajinasının etrafında gezdirmeye başladım. Camila boğuk bir şekilde inleyip sırtını yataktan fırlar gibi ayırdı. Onu tekrar yatırıp parmağımı gezdirmeye devam ettim.
"L-Lauren, lütfen."
İşaret parmağımı içine itip hareket ettirmeye başladım. Çığlık attığında canı acıdığı için üzülsem de durmadım. Elimi sonuna kadar itince daha yüksek bir çığlık attı ve kaçmaya çalıştı. Onu engelleyip gel-gitlerime başladım. Vajinasından elime kanlar süzülüyordu.
Bir süre devam ettikten sonra ikinci parmağımı da kattım. Artık inlemeleri acıdan değil, zevktendi. Altımdaki muazzam görüntüsüne bakıp dudaklarımı ısırdım.
"Laur-ah!"
Boşta kalan elimle göğüslerini sıktım ve yoğurmaya başladım. Elimi çekip kafamı bastırıp dişlerimle göğüs ucunu ısırmaya başladım. Yine boşta kalan elimle de rahat durmayıp kalçasını sıkıyordum.
Kesik kesik inlemeye başlayıp adımı daha sık sayıklayınca geleceğini anladım ve parmaklarımı hızlandırdım. Kolum çok ağrıyordu ama yavaşlamadım.
Camila bağırarak geldiğinde ellerimi yavaşlatıp hareket etmeye devam ettim. Tamamen rahatladığında içinden çıkıp Camila'yı kucakladım. Banyoya ilerledim ve Camila'yı indirmeden küvete girdim.
Küvetin kenarına yaslandım ve yüzü bana bakacak şekilde kucağıma oturmasını sağladım. Vücudunu özenle liflerken arada uslu durmayıp dudaklarımı ve yanağımı öpüyordu.
Tamamen temizlenince duş başlığını aldım ve vücudunu şampuandan arındırdım. Omzunu öpüp geri çekildim ve yüzünü incelemeye başladım. Her bakışımda daha çok aşık oluyordum.
Ellerini omuzlarımdan çekip göğüslerime getirdi ve yavaşça sıkmaya başladı. Titrek bir nefes aldım ve rahat hareket etmesi için yayılıp ona yer açtım.
Bu gece çok uzun sürecekti.
-
Dünyanın en saçma smutu
Ayrıca aşırı utandım
Sakin ol Bilge sen legal seks yaşındasın
Gidiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
Fanfictionuk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.