3.3

1.7K 96 31
                                    

Öncelikle bildirimlerinizi siktiğim için özür dilerim(:
*Şarkıyı belirttiğim yerde açarsanız daha keyifli olur*
1 hafta sonra
Lauren'in Ağzından

Ter kokan insanların arasından yüzümü buruşturarak geçerken Camila'yı kaybetmemek için elini sımsıkı kavramıştım. Hepsi Camila'ya ceylana saldırmak üzere olan aslan gibi bakarken sevgilimi bırakmak gibi bir niyetim yoktu. Tanrım, bunlar hiç kız görmemiş miydi?!

Sonunda Dinah ve Tyler'ın yanına ulaştığımızda gülümseyerek bize baktılar. Aynı şekilde karşılık verip oturdum ve Camila'yı kendime çektim. Gülümseyip çenemi öptü ve kafasını boynuma yasladı.

Tyler, Dinah'nın birkaç gün önce tanıştığı flörtüydü. Her ne kadar ondan hoşlandığını söylese de hepimi Dinah'nın bunu Mani'yi kıskandırmak için yaptığını biliyorduk. Normani'yi umursamadığını söylese de hala ona aşıktı.

Tyler içecek bir şeyler almaya gideceğini geveleyince başımızla onu onayladık. Bu sırada Ariana Grande'in Side to Side'ı kulaklarımızı patlatacak biçimde çalıyordu, bu yüzden onu duymakta zorlanmıştık.

Tyler geri döndüğünde gülümseyip içkilerimizi içmeye başladık. Ortamda normal bir muhabbet dönüyordu.

"Ally'nin edebiyat sınavı yüzünden gelmediğine inanamıyorum."

Başımla onaylayıp güldüm. "Aynen. Sanki bir gece çalışırsa D almayacak gibi." Dinah da gülerek beni onayladı.

*Şarkıyı burada başlatın*
Biz konuşurken şarkı bitmiş ve yenisi başlamıştı. Kulağımı How Deep Is Your Love'ın melodisi doldurunca gülümsedim. Bu şarkıyı seviyordum. Ayağımı şarkının ritmine göre sallamaya başladım. Masadaki ellerimle de eşlik ediyordum.

Camila bana bakıp gülümsedi ve yaklaşmamı işaret etti. Dediğini yapınca kulağıma doğru eğildi. "Hadi dans edelim." Gülümsedim ve onu kafamı sallayarak onayladım.

Camila beni çekiştirerek dans pistine götürdüğünde şarkı ilk nakarata çoktan gelmişti. Bir yandan şarkıya eşlik ederken aynı zamanda dans ediyordum.

How deep is your love?
  Aşkın ne kadar derin?
Is it like the ocean?
Okyanus gibi mi?
What devotion are you?
Hangi fedakarlısın sen?
How deep is your love?
Aşkın ne kadar derin?
Is it like Nirvana?
Nirvana gibi mi?
Hit me harder, again
Bana daha sert vur, tekrar
How deep is your love?
Aşkın ne kadar derin?
Is it like the ocean?
Okyanus gibi mi?
Pull me closer, again
Beni yakınına çek, tekrar

Beni yakınına çek kısmında Camila beni belimden tutup hafifçe kendine çekti. Dudaklarımız birbirine çok yakındı ve hızlı dans hareketlerimizle birbirine sürtüyordu. Sertçe yutkundum ve gözlerimi dudaklarından çekmeye çalıştım. Ama dediğim gibi, çalıştım.

Open up my eyes and
Gözlerimi aç ve
Tell me who I am
Kim olduğumu söyle
Let me in on all your secrets
Tüm sırlarında olmama izin ver
No inbition, no sin
Kısıtlama yok, günah yok

Camila bana arkasını döndü ve kalçalarını kasıklarıma sürtmeye başladı. Gözlerim açılırken kalbim deli gibi çarpıyordu. İçtiğim az miktarda alkol etkisini gösterirken Camila'nın kalçaları da aklımı toparlamama hiç yardımcı olmuyordu.

Sırtını göğüslerime yaslayıp kafasını sağ omzuma yasladı. Bir atak yapmam gerektiğinin farkındaydım ancak tamamen uyuşmuş hissediyordum. Zihnimi durduran alkol, kasıklarımdaki müthiş sızı, burnuma dolan muazzam koku ve kulaklarımı patlatmak isteyen müzik... Tüm uvuzlarım işlevsizdi.

Sonunda boş boş dikilmeyi kesip Camila'nın belini kavradım ve kendime bastırdım. Müzikten tam olarak duyamasam da inlediğini biliyordum. Onu kendime daha sert bastırarak sürtünmeye devam ettim. Dudaklarını ısırmıştı ve harika görünüyordu. Islandığımı hissediyordum.

Her tarafım terlemişti ve alt tarafım hala deli gibi sızlıyordu. Şarkı sona yaklaşırken benden uzaklaştı ve elimi tutup beni sürüklemeye başladı. Hala ne yaptığını çözmeye çalışıyordum. Barın çıkışına geldiğimizde beni eve götürdüğünü fark etmiştim. Siktir, siktir, siktir...

Like I Would//Camren (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin