2.7

1.5K 100 87
                                    

"Gerçekten o olabilir mi?" dedi Dinah gergince.

"Bilmiyorum, tüm yollar onu gösteriyor." diye homurdandı Lauren. Dinah'dan 10 kat daha gergindi.

Kızlara da Camila'dan hoşlandığını itiraf etmişti. Onlar da tıpkı Normani gibi topu Camila'ya atmış, sadece Lauren'ı kutlamışlardı.

"Bu saçmalık. Camila neden böyle bir şey yapsın ki?" Ally salağa yatmayı tercih ediyordu.

Dinah omuz silkince Lauren oflayıp arkasına yaslandı. "Anlamıyorum. Camila yeni bir hat alıp beni işletecek biri değil. Ancak her şey ona çıkıyor. Brad'in beni Ashley'le aldattığını bilmesi, Brad'le ne zaman dışarı çıkacağımı bilmesi, aynı zamanda ne tesadüf ki Brad'in beni ikinci kez aldattığı gece Camila ve Brad aynı bardaymış."

"Belki de seni işletmiyordur, Lauren."

Lauren yüzünü buruşturdu ve Dinah'ya döndü.

"Ne demeye çalışıyorsun?"

Ally, Dinah'nın düştüğü durumu fark edince hemen araya girdi.

"Bak ne diyeceğim, hepimiz saçmasapan teoriler üretmeyi keselim. Sen de git Camila'yla konuş."

Dinah onu kafasıyla onaylayıp teşekkür edercesine baktı. Ally, Dinah'ya göz kırptı ve tekrar Lauren'a döndü.

"Haklısın, Allysus. Konuşursam her şey açıklığa kavuşacak."

Kızlar da tıpkı Lauren gibi arkalarına yaslandılar ve derin bir nefes verdiler.

Like I Would//Camren (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin