* Şarkıyı belirttiğim yerde açın*
Son konuşmalarının ardından Lauren Camila'ya -Camila olduğunu bilmeden- birkaç mesaj atsa da Camila cevap vermemişti. Moralim daha ne kadar bozulabilir diye düşünürken kendini Lauren, Brad, Dinah ve Ally'nin arasında bulmuştu.Ortam her zamanki gibiydi. Dinah ve Ally kendi arasında konuşuyor, arada Lauren'a laf atıyorlardı. Lauren, Brad ile konuşuyor, arada kahkaha atıyordu. Camila ise konu ilgisini çektiğinde konuşuyor, genel olarak sessiz kalıyordu.
"Bu gece karaoke partisi var. Hepiniz geliyorsunuz, değil mi?" Lauren, Ally ve Brad geleceğini söyleyen şeyler zırvalamışlardı. Camila ise ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Her ne kadar gitmek istiyor olsa da Brad ve Lauren'in tıpkı son 4 Karaoke Gecesinde yaptıkları gibi birbirlerine aşk şarkıları söyleyeceğini biliyordu.
"Sanırım ben gelmeyeceğim. Size iyi eğlenceler." Etrafından gelen onaylamayan sözlere karşı gözlerini devirdi Camila. Geleceğini söyleyip gitmese bile kimsenin fark etmeyeceğinden emindi.
"Hadi ama Mila! Zaten son zamanlarda bizden çok uzaklaştın. Son iki gündür bizimle gelmiyorsun da." Dinah'nın sitem dolu sesiyle derin bir nefes aldı. Lauren ve Brad'i birlikte görmeye çoktan alışmış olması gerekiyordu.
"Tamam, gelirim. Ama şarkı söyler miyim bilmiyorum." Herkes önüne dönmüş konuşmaya devam ediyordu. Lauren hariç. Uzun süre Camila'nın gözlerine baktı ve sorununun ne olduğunu düşündü. Camila ise Lauren'in bakışlarını üzerinde hissettiği için kafasını kaldıramıyordu.
"Bebeğim?" Brad'in yarı endişeli sesiyle Lauren önüne döndü. Camila da kafasını kaldırmıştı. Birkaç dakika sonra ortam eskiye dönmüştü.
Camila birkaç dakika sonra sıkılıp Normani'nin yanına gitmeye karar verdi. Ayağa kalkıp -Brad dahil-herkese veda ettikten sonra Lauren'a bakmadan "Görüşürüz Lauren" diye mırıldanıp koşar adımlarla okulun içine girdi.
Lauren ise bakakalmıştı. Camila veda ederken kızların hepsine sarılır, bazen -çoğunlukla Lauren'ı- öper ve ayrılırdı.
Lauren birkaç dakikalığına Camila'nın yanında olamadığı için pişmanlık duymuştu. Camila Lauren'in her derdine yetişir ve tüm kalp kırıklığını giderirdi. Camila'nın kendisiyle iletişimi hep diğer kızlardan farklıydı. Lauren çoğu zaman Dinah ve Ally ile flörtleşir gibi konuşurdu. Güzel göründükleri zaman onlara 'anne' diye seslenerek şakalaşırdı.
Camila ile böyle değildi. Hiçbir zaman böyle olmamıştı. Mezuniyet balolarında birbirlerine 'çok güzel görünüyorsun' der ve yanakları kızarırdı. Ona karşı diğerlerinden daha hassastı. Camila'yı kıracak espiriler yapmaz, diğer kızlarla ölesiye dalga geçerdi.
Camila ilk öpücüğünü alırken çocuğun yüzüne geğirmişti. Eğer bunu diğer kızlardan biri yapsaydı onlarla ömrü boyunca dalga geçer ve her seferinde hatırlatırdı. Ama Camila'ya destek vermiş ve Dinah ve Ally'nin de dalga geçmesine izin vermemişti. Sebebini bilmiyordu ancak içinden gelen Camila'yı koruma isteğini bastıramıyordu.
*****
Nihayet akşam olduğunda, Camila hariç herkes bara doluşmuştu. Lauren, Camila'nın nerede olduğunu merak edip ona mesaj atacakken gelen mesajla duraksadı.uk number: Partide olacağım.
uk number: Büyük ihtimalle şarkı söylemem çünkü sesimi sevmiyorum
uk number: Ama orada olacağım
uk number: Tüm parti boyunca Brad ve seni izleyip kendime acı çektirmeyi planlıyorum (:Lauren istemsizce gülümseyip cevap yazacakken gelen ince ses kafasını kaldırmasına sebep oldu.
"Hey, Laur." Lauren, Camila'yı süzüp gülümsedi. Siyah, karnını açıkta bırakan bir tişört ve beyaz, yüksek bel pantolon giymişti.
Ayağa kalkıp Camila'ya sarıldı. Karşılık alınca kulağına yaklaştı ve "Harika görünüyorsun." diye fısıldadı. Camila gülümsedi ve diğer kızlarla selamlaşmaya gitti. Lauren o gittikten sonraki birkaç dakikasını sırıtarak geçirmişti.
Yaklaşık yarım saat sonra 8 kişi şarkı söylemişti. Brad ise Lauren'in gözlerine bakara 'All of Me' söylemiş ve Camila'nın keyfinin kaçmasına sebep olmuştu.
Camila sahneye çıkınca Lauren gülümsedi. Hangi şarkıyı söyleyeceğini merak ediyordu. Camila gözlerini tüm salonda gezdirdikten sonra Lauren'da durdu. Bir süre bakıştılar. Sonrasında Lauren bakışlarını kaçırınca şarkı başlamıştı. Camila Lauren'ın gözlerine bakmaya devam ederek şarkıya girdi.
*Burada açın*
Oh, oh just as sure as the stars in the sky,
I need you to shine in my life
Gökyüzündeki yıldızlar kadar eminim, yaşamımda parkaklığına ihtiyacım var.
Not just for the meanwhile
Sadece arada bir
For a long long time, better believe it.
Çok uzun bir süre için, daha iyi inanıyorum.
Whenever you're not in my presence
It feels like I'm missing my blessings, yeah
Ne zaman benim varlığımda olmasan, bu iyi dileklerimi özlüyormuşum gibi hissettiriyor.
So I sleep through the daylight
Stay awake all night
Tüm gün uyuyorum ve tüm gece uyanığım
Till you back again, oh yeah
Sen geri dönene kadarCamila şarkıyı söylerken gözlerini etrafta gezdirse de, kendisine bakan yeşil gözlere bakmadan da duramıyordu. Gözlerini tekrar Lauren'a sabitleyip nakarata geçti.
You're all that matters to me
Benim için önemli tek şeysin
Ain't worry about nobody else
Başka kimse için endişilenemiyorum
If it ain't you it ain't myself
Sen, sen değilsen, ben kendim değilim.
You make me complete
Beni tamamlıyorsun
You're all that matters to me
Benim için önemli tek şeysin
What's a queen bed without a queen?
Kraliçesiz bir kraliçe yatağının ne anlamı var?
There ain't no 'I' in team
Takımda 'ben' yok
You make me complete
Beni tamamlıyorsun
You're all that matters to me
Benim için önemli tek şeysin.Camila şarkısına devam ederken Lauren onun kime aşık olduğunu merak ediyordu. Bir anlığına kendini suçladı. Brad ile o kadar meşguldü ki Camila'nın birine aşık olduğunu bile fark etmemişti. Tekrar Camila'ya odaklandı.
I'm grateful for your existence
Varlığın için minnettarım
Faithful no matter the distance
Bağlılık için mesafelerin önemi yok
You're the only girl I see
Gördüğüm tek kızsın
From the bottom of my heart, please believe
Kalbimin derinliklerinden geliyor, inanLauren, gözlerini Camila'dan alamıyordu. Şarkıyı söylerken yarı kapanık gözleri, heyecandan hızla inip kalkan göğsü, minik vücuduyla muazzam görünüyordu.
Camila şarkının sonuna geldiğinde herkes alkışlamaya başlamıştı. Camila gülümseyerek sahneden indi ve Normani'nin yanına ilerledi.
Normani, Camila'nın Lauren'a karşı hislerini bilen üç kişiden biriydi. Ama ona karşı Dinah ve Ally'e olduğundan daha rahattı.
Camila'dan sonra birkaç kişi daha şarkı söylemiş ve bar neredeyse boşalmıştı. Brad, evleri aynı yönde olduğu için Dinah ve Lauren'i evine bırakmıştı. Camila ise yürüyerek gitmeyi tercih etmişti.
Bir yandan yürürken bir yandan da artık Lauren'in anlaması için dua ediyordu.
Lütfen Tanrım. Yarın uyandığımda Brad açıklanamaz bir şekilde ölü bulunsun ve Lauren bana aşık olsun.
Sonra ne kadar saçma bir dua ettiğine gülüp yatağına uzandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
Fiksi Penggemaruk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.