"Lauren, ıhm"
Camila'nın inlemesiyle gülümseyip dilimi göğüs ucunda gezdirmeye devam ettim.
"Siktir, yap artık şunu!"
Gülüp iç çamaşırını oyalamadan çıkardım.
Tam iş üzerine koyuluyordum ki çalan zil ile bildiğim tüm küfürleri etmem bir oldu.
"Bu kapıdaki sikik sik de kim? Onu hiç sikilmediği kadar sert sikeceğim!"
"Pizzacı olmalı."
Camila nefes nefese konuşurken aynı zamanda tişörtünü giyiyordu. Sütyen giymediği için göğüs uçları belli oluyordu ve pizzacı büyük ihtimalle erkekti.
Hayır, hayatta olmaz.
"Bekle, böyle gidemezsin."
"Neden?"
İşaret parmağımla göğüs ucunu, ardından parmağımı aşağı indirerek açıkta bacaklarını gösterdim. Göz devirince kaşlarım çatıldı.
"Kıskançlık yapma, Lauren. Altı üstü pizzayı alıp geleceğim işte."
Cevabımı beklemeden aşağı inmeye başlayınca ben de koşarak arkasından indim. Camila kapıyı gövdesi kapının arkasında kalacak şekilde açmış ve kafasını uzatmıştı.
Ancak pizzaları alırken durum değişmişti. Camila tamamen kapının ardından çıktı ve pizzaları eliyle almaya çalıştı. Tabii bu sırada, pizzacıya dilim yüzünden hala ıslak olan göğüs uçlarını ve mükemmel bacaklarını görme fırsatı vermişti.
Eh, o bir erkekti ve bu fırsatı kaçırmazdı.
Camila'yı süzmeye başlayınca koşarak Camila'nın arkasına geçtim.
Önce seksimi böldün, sonra da kız arkadaşımı süzdün.
Sıçtım ağzına, oğlum.
Camila'nın kolları arasından kollarımı uzattım ve pizzaları tuttum. Camila bana şaşkınlıkla bakarken boynunu öptüm.
"Ben alırım, hayatım."
Camila kendine gelip kafa sallayınca pizzaları çekip masaya koydum.
Pizzacı şaşkınlıkla bana bakarken Camila'nın belini tutup kendime çektim.
Camila parayı uzattıktan sonra birkaç saniye eli havada kalmıştı. Sanırım neyin ortasında geldiğini az çok tahmin ediyordu.
Parayı alınca silkelendi ve para üstünü uzattı.
"Afiyet ols-"
Kapıyı suratına çarpıp Camila'yı duvara ittirdim. Üstündeki tişörtü çıkarıp fırlattıktan sonra kafamı boynuna soktum.
"Sana o kıyafetlerle çıkmaman gerektiğini söylemiştim."
"Üzgünüm bebeğim. Böyle olacağını tahmin etmemi-ah!"
Boynunu ısırmamla cümlesi yarım kalmıştı. Camila'yı hızla kucağıma alıp koltuğa götürdüm ve büyük ihtimalle pizzaları soğutacak bir sevişme başlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like I Would//Camren (Texting)
Fiksi Penggemaruk number: O sana benim dokunduğum gibi dokunamaz. uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez uk number: O vücudunu bilmiyor uk number: O seni iyi yapamaz uk number: O seni benim sevdiğim gibi sevemez.